原帖由 tps0701 於 09-6-6 15:22 發表
我想同謙謙轉3號奶粉, 而家食緊美素樂, 其實想食美素高, 可惜藥房經常冇貨, 如係萬x買要$143(特價), 仲貴過日本奶粉, 所以想試吓, 唔知有冇媽媽比bb食和光堂大仔奶粉? 好不好?
日本奶粉邊隻最好?
謝謝!...
原帖由 littlecar 於 09-6-8 12:39 發表
想請問各位媽媽...一城有咩推介可以分享....好似好既兒科醫生....邊個公園好D.....邊間食野唔錯....ETC.....希望大家可以講多D一城既野俾我知.....好似我想帶仔仔去游水....一個住戶證可以幾多人一齊入....即係我可 ...