跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


2901#
發表於 08-9-2 10:34 |只看該作者
早晨

包書 ... 我只係包冇膠面果 d, 有膠面果 d 唔包 lu.

a ma >> 今日寄出上次三正的相片 CD 給妳, 留意一下信箱.


男爵府

積分: 5289


2902#
發表於 08-9-2 11:31 |只看該作者
morning............



原文章由 tszyau2000 於 08-9-2 09:17 發表
早晨ar

開左學真係累d...同埋吾夠訓tim ka...可能尋晚包書包到好累la


男爵府

積分: 5289


2903#
發表於 08-9-2 11:33 |只看該作者
oo:

其實我有好多嘢想同你講........


伯爵府

積分: 17542


2904#
發表於 08-9-2 12:15 |只看該作者
衰鬼...有mud心事同我講jet
原文章由 jey 於 08-9-2 11:33 發表
oo:

其實我有好多嘢想同你講........


伯爵府

積分: 16163


2905#
發表於 08-9-2 13:37 |只看該作者
jey
淨係想同oo 講架咋


原文章由 jey 於 08-9-2 11:33 發表
oo:

其實我有好多嘢想同你講........


伯爵府

積分: 17542


2906#
發表於 08-9-2 14:05 |只看該作者
A MA,

這學年有新schedule? 連續兩日見到你...好開心呀!!!!


男爵府

積分: 5289


2907#
發表於 08-9-2 14:12 |只看該作者
a ma:
唔好咁la......個個都知得.....


oo:
我想話你講得啱,tammy係有暑假作業,有3大本


唸起以後都要6點起身好想喊,我e家好high,好似冇咗個body


伯爵府

積分: 17542


2908#
發表於 08-9-2 14:31 |只看該作者
你ga意思係...tammy今個暑假做漏左

6點起身...我起左4年啦...間中阿囡重話想我煮lunch, 重要早d添...過左咁多年都係辛苦...你捱埋今年, 下年又有得休養下.
原文章由 jey 於 08-9-2 14:12 發表
a ma:
唔好咁la......個個都知得.....


oo:
我想話你講得啱,tammy係有暑假作業,有3大本


唸起以後都要6點起身好想喊,我e家好high,好似冇咗個body ...


男爵府

積分: 5289


2909#
發表於 08-9-2 16:40 |只看該作者
oo:

唔係做漏左,係我初頭以為冇習作,原來係有要做好多
下年開始返全日都係要早起.........
原文章由 karencircle 於 08-9-2 14:31 發表
你ga意思係...tammy今個暑假做漏左

6點起身...我起左4年啦...間中阿囡重話想我煮lunch, 重要早d添...過左咁多年都係辛苦...你捱埋今年, 下年又有得休養下. ...


伯爵府

積分: 17542


2910#
發表於 08-9-2 16:52 |只看該作者
下年開始有得返全日啦...好呀!!! 你都多D自己時間.

返全日上堂應該會晏少少掛.
原文章由 jey 於 08-9-2 16:40 發表
oo:

唔係做漏左,係我初頭以為冇習作,原來係有要做好多
下年開始返全日都係要早起.........


侯爵府

積分: 20954


2911#
發表於 08-9-2 22:42 |只看該作者
Jey >> 升小二都咁擔心 ??? tammy 適應力強, 唔使咁驚喎,
全日制咪重好, 妳又多左私人空間.


伯爵府

積分: 17542


2912#
發表於 08-9-3 09:05 |只看該作者
早晨呀!!!

阿囡返正常, 我又開始返早的生活lu


水晶宮

積分: 54392


2913#
發表於 08-9-3 09:37 |只看該作者
甘快就正常上課...亞囡下星期四至正式返全日...明日就要帶書上堂...不過返左學真係要早起身ar...尋晚睇埋家好月圓就訓la
原文章由 karencircle 於 08-9-3 09:05 發表
早晨呀!!!

阿囡返正常, 我又開始返早的生活lu


伯爵府

積分: 17542


2914#
發表於 08-9-3 09:51 |只看該作者
我無被佢追電視
家陣10.00開始追佢10.30一定要訓
10點後只可睇書或玩靜態的玩意.

不過遲D正式開學有功課, D時間可能又唔夠用
原文章由 tszyau2000 於 08-9-3 09:37 發表
甘快就正常上課...亞囡下星期四至正式返全日...明日就要帶書上堂...不過返左學真係要早起身ar...尋晚睇埋家好月圓就訓la


水晶宮

積分: 54392


2915#
發表於 08-9-3 10:18 |只看該作者
aiya...我講得吾清楚tim...亞囡10點要上床...怕佢第2朝吾願起身...而睇埋花好月圓訓果個係亞媽我至岩ar
原文章由 karencircle 於 08-9-3 09:51 發表
我無被佢追電視
家陣10.00開始追佢10.30一定要訓
10點後只可睇書或玩靜態的玩意.

不過遲D正式開學有功課, D時間可能又唔夠用


伯爵府

積分: 17542


2916#
發表於 08-9-3 10:32 |只看該作者

我噚晚睇"house"都睇到11.30,
一睇完倒頭就訓左著lu
原文章由 tszyau2000 於 08-9-3 10:18 發表
aiya...我講得吾清楚tim...亞囡10點要上床...怕佢第2朝吾願起身...而睇埋花好月圓訓果個係亞媽我至岩ar


男爵府

積分: 5289


2917#
發表於 08-9-3 10:55 |只看該作者
morning............

車車:
唔係tammy唔適應,係我好唔習慣要咁早起身.......

原文章由 cherrybibi 於 08-9-2 22:42 發表
Jey >> 升小二都咁擔心 ??? tammy 適應力強, 唔使咁驚喎,
全日制咪重好, 妳又多左私人空間.


男爵府

積分: 5289


2918#
發表於 08-9-3 10:58 |只看該作者
tammy我都唔比佢睇家好月圓,睇完個情緒指數升高仲容易訓唔著


男爵府

積分: 5289


2919#
發表於 08-9-3 11:05 |只看該作者
請問有冇人知華影山莊東會所响邊
thx.....


伯爵府

積分: 17542


2920#
發表於 08-9-3 11:19 |只看該作者
i don't know ar
原文章由 jey 於 08-9-3 11:05 發表
請問有冇人知華影山莊東會所响邊
thx.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo