親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


子爵府

積分: 11669


2901#
發表於 16-6-8 22:52 |只看該作者

回覆:wai001 的帖子

謝謝你




禁止訪問

積分: 2146


2902#
發表於 16-6-9 08:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


2903#
發表於 16-6-11 12:05 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-9 08:38
想請問一下五分埔會有孕婦裝賣嗎?

主要是時裝(女裝、男裝)、童裝!
……孕婦裝不常有!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2904#
發表於 16-6-11 12:08 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-9 08:38
想請問一下五分埔會有孕婦裝賣嗎?

http://viviya2.pixnet.net/blog/post/382985687-棠棠媽咪孕婦裝【台北展示間】

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2905#
發表於 16-6-11 12:11 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-9 08:38
想請問一下五分埔會有孕婦裝賣嗎?

http://princeedward.pixnet.net/blog/post/36560938-%5B大肚婆日記%5D孕婦裝shopping@實體店面篇
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2906#
發表於 16-6-11 12:21 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=476155422580054&id=153728171489449
FB_IMG_1465618642715.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2907#
發表於 16-6-11 12:27 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
http://travel.ettoday.net/article/713807.htm

首間HELLO KITTY台灣茶餐廳 6/19台南中西區開幕
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


禁止訪問

積分: 2146


2908#
發表於 16-6-11 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


2909#
發表於 16-6-11 17:25 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-11 13:20
唔該晒!thx

舉手之勞!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


禁止訪問

積分: 2146


2910#
發表於 16-6-12 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


2911#
發表於 16-6-12 17:04 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-12 15:15
再想問下你,西門町有冇邊間燒肉推薦?

http://travel.ettoday.net/article/655928.htm
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2912#
發表於 16-6-12 17:05 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-12 15:15
再想問下你,西門町有冇邊間燒肉推薦?

我甚少吃日式燒肉的!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2913#
發表於 16-6-12 17:06 |只看該作者
tung804 發表於 16-6-12 15:15
再想問下你,西門町有冇邊間燒肉推薦?

https://www.google.com.hk/search?q=西門町區內燒肉&oq=西門町區內燒肉&aqs=chrome..69i57.16914j0j4&client=ms-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2914#
發表於 16-6-17 04:13 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
#Walker愛呷冰 夏天來了~絕對不能錯過 #小編家鄉味芋冰 (emoji)(emoji)

「阿宗芋冰城」身為宜蘭冰品大宗批發商。
小時候常會看到阿伯騎著腳踏車,載著冰桶叫賣叭噗,裡頭裝的可都是來自阿宗的芋冰,
就連風靡各大院校 #蘭陽週 的夏日必備聖品 #花生捲加冰淇淋,也都是和阿宗批貨原裝連桶從宜蘭直送全台各校~~~

隨著國五雪隧開通後,這道冰品成為 #宜蘭必吃 #口袋美食
每逢週末,店門口都有警察站崗擺放三角錐禁止臨停,可見這份傳統味多受歡迎囉!

ps.開放認親大會,有沒有宜蘭人要和小編打招呼啊!!! (emoji)~Hi!

http://www.walkerland.com.tw/article/view/110728
Screenshot_2016-06-17-04-12-48.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


複式洋房

積分: 192


2915#
發表於 16-6-17 08:34 |只看該作者
樓主
非常感謝你有用的資料
不用週圍找
我們一家四口(2大2小 3、6歲)
暑假去四日三夜
想住六福莊
老公想住溫泉酒店(朋友推介加賀屋)
想參與的:
十份放天燈
夜市(有邊個近嘅推介)
響食天堂
主要同小朋友玩下食下
有沒有DIY推介?
謝謝


複式洋房

積分: 192


2916#
發表於 16-6-17 08:48 |只看該作者
同埋想睇下住兩晩溫泉好定走3間酒店
好似好辛苦
但又驚北投太遠
謝回答


珍珠宮

積分: 34040


2917#
發表於 16-6-19 21:23 |只看該作者
jaspeo326 發表於 16-6-17 08:48
同埋想睇下住兩晩溫泉好定走3間酒店
好似好辛苦
但又驚北投太遠

要走3間酒店,宜 book 車(因日日都要搬行李)!
最好緊係住定一間,或者一晚溫泉酒店+兩晩一酒店啦!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


複式洋房

積分: 192


2918#
發表於 16-6-20 08:01 |只看該作者
我都仲諗緊
想問下北投去十分坐咩車最啱?


另桃園機場去六福莊報價1200合理嗎?
(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1290


2919#
發表於 16-6-20 17:26 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-10 17:33
我剛去完臺灣返港!!!
在台北果幾日去了捷運後山埤站附近的五分埔商圈,十足似香港既香工,全賣韓國潮流 ...

佢地逢星期一批發,咁係咪星期一冇零售?thx!


大宅

積分: 1290


2920#
發表於 16-6-20 17:27 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-10 17:33
我剛去完臺灣返港!!!
在台北果幾日去了捷運後山埤站附近的五分埔商圈,十足似香港既香工,全賣韓國潮流 ...

係咪逢星期一批發,係咪星期一冇零售?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo