親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


2901#
發表於 09-3-11 23:12 |只看該作者
GG9190,

我通常喺大潤發買完嘢都會搭的士返西門町的,我記得大約五六十蚊港紙咗右喇!

而去呢,我就會去食完鼎泰豐之後喺附近搭公車去囉~

原帖由 GG9190 於 09-3-11 22:34 發表
fifi,

我係惠康買嫁...個耳仔位係貼住個杯身嫁,所以可能你overlook咗呀
等我再去睇清楚先!

如果由東龍去大潤發....嗯~~無直接公車到,台北車站我就知有...但我要check一check先可以話你知囉!!!
如果不是可以行的路 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 303


2902#
發表於 09-3-12 00:08 |只看該作者
fi-fi
Sorry~Sorry
咁我11:00am香港起飛,即係幾多點到台北呀? 然後去酒店神旺,咁重夠唔夠時間去野柳呀?
原帖由 fi-fi 於 09-3-11 20:58 發表
QDMAMA,

你係咪打錯時間呀????半個鐘無可能飛到去台北喎...嘻~


大宅

積分: 1349


2903#
發表於 09-3-12 00:31 |只看該作者
hi,

Could you please pm me the contact of 摩克動力??

Thanks


男爵府

積分: 9345


2904#
發表於 09-3-12 08:33 |只看該作者
柑桔,

其實首頁abcd媽咪已經post咗好幾間租車公司資料嫁喇,其中一間就是摩克動力

[email protected]

原帖由 柑桔 於 09-3-12 00:31 發表
hi,

Could you please pm me the contact of 摩克動力??

Thanks

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2905#
發表於 09-3-12 08:34 |只看該作者
重覆了

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 08:43 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2906#
發表於 09-3-12 08:35 |只看該作者
QDMAMA,

你11點起飛,12點半落機...半個鐘至九個字過哂關拎行李,上到車都應該1點半,搭機場巴士去到神旺都應該2點幾....咁搞呢搞路先出發...我覺得應該趕唔到去野柳,就算比你趕到去...人哋都5點關門大吉,咁你去到都係浪費車錢+時間

原帖由 QDMAMA 於 09-3-12 00:08 發表
fi-fi
Sorry~Sorry
咁我11:00am香港起飛,即係幾多點到台北呀?ops:" /> ops:" /> 然後去酒店神旺,咁重夠唔夠時間去野柳呀?


[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 08:46 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1333


2907#
發表於 09-3-12 14:57 |只看該作者
Hi fi-fi!

Thanks for your agency information.

不過我最後學你話齋,自己直接同airline同東龍訂了3人房16/4去台北4日3夜.

而家見你地話神旺交通方便,想問邊間好d呢?

麻煩晒

[ 本帖最後由 Helen 於 09-3-12 15:45 編輯 ]


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


2908#
發表於 09-3-12 16:47 |只看該作者
好多夜市都想去...所以有時間的話走兩個...

原帖由 fi-fi 於 09-3-11 20:59 發表
mrs.so,

唔需要一晚走2個夜市囉...


男爵府

積分: 9345


2909#
發表於 09-3-12 19:25 |只看該作者
Helen,

但神旺貴喎,成千蚊一晚嫁!!!
其實你book到東龍就住東龍喇...因為真係好方便嫁....無講你想食乜都有,想行街行到幾夜都得嘛!

原帖由 Helen 於 09-3-12 14:57 發表
Hi fi-fi!

Thanks for your agency information.

不過我最後學你話齋,自己直接同airline同東龍訂了3人房16/4去台北4日3夜.

而家見你地話神旺交通方便,想問邊間好d呢?

麻煩晒 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2910#
發表於 09-3-12 20:47 |只看該作者
我4月Easter去台北, 嘩! 我2月中搵d酒店都full得88 99, 而家冢book 左 台北王朝大飯店.

想問下係咪好似你地咁由機場book 車去好d呢?
另外我都想去睇花田, 但我上大溪花海個網都無介紹去邊度睇花. 想問下係咪好似北海道d花田咁家?
可唔可以介紹下點去好. 謝謝!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2911#
發表於 09-3-12 20:52 |只看該作者
係呢,動力摩托怎樣付款? 每做完一天的行程就比餞,
還是完成整個行程才付?
駛唔駛比貼士?
仲有, 台灣的歺廳要不要比貼市?


男爵府

積分: 9345


2912#
發表於 09-3-12 21:11 |只看該作者
0茶少甜,

如果你唔想煩,有老有嫩...咁就比多少少租車直接由機場去王朝飯店囉!如果想慳d,我建議你去程搭機場巴,但回程就book車囉!

花田...大溪花海農場本身入面就有一個花田囉,仲有一個小小農場咁囉!!!
http://www.tasheeblmn.com.tw/chinese/chinese.htm

原帖由 0茶少甜 於 09-3-12 20:47 發表
我4月Easter去台北, 嘩! 我2月中搵d酒店都full得88 99, 而家冢book 左 台北王朝大飯店.

想問下係咪好似你地咁由機場book 車去好d呢?
另外我都想去睇花田, 但我上大溪花海個網都無介紹去邊度睇花. 想問下係咪好似 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2913#
發表於 09-3-12 21:14 |只看該作者
GG9190,

對...完咗行程就比錢囉!!!咁當然是每日清數喇,因為有機會第2日係第2個司機服務你嘛!

台灣餐廳加一小費...唔係太流行的...但我近年覺得收加一的餐廳多了很多~


原帖由 GG9190 於 09-3-12 20:52 發表
係呢,動力摩托怎樣付款? 每做完一天的行程就比餞,
還是完成整個行程才付?
駛唔駛比貼士?
仲有, 台灣的歺廳要不要比貼市?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2914#
發表於 09-3-12 21:34 |只看該作者
Thanks fifi. 今天已與动力一聯絡, 佢哋報价由機場
去天籟 NT1900. 係咪好貴呀? 不過我都知天籟好遠.



原帖由 fi-fi 於 09-3-12 21:14 發表
GG9190,

對...完咗行程就比錢囉!!!咁當然是每日清數喇,因為有機會第2日係第2個司機服務你嘛!

台灣餐廳加一小費...唔係太流行的...但我近年覺得收加一的餐廳多了很多~


...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


2915#
發表於 09-3-12 21:44 |只看該作者
原帖由 0茶少甜 於 09-3-12 20:47 發表
我4月Easter去台北, 嘩! 我2月中搵d酒店都full得88 99, 而家冢book 左 台北王朝大飯店.

想問下係咪好似你地咁由機場book 車去好d呢?
另外我都想去睇花田, 但我上大溪花海個網都無介紹去邊度睇花. 想問下係咪好似 ...


我同你一間酒店呀...不過我原先係BOOK 左桔子點知AGENT 唔記得幫我俾錢, 俾人CANCEL 左間酒店, 佢話依家UPGRADE 我去王朝WOR...唔知呢到好唔好呀...之前住台北車站好似方便D MAI....冇計喇....都冇其他選擇LU...我8/4/-12/4 呀....你呢 ?


男爵府

積分: 9345


2916#
發表於 09-3-12 22:00 |只看該作者
sasa888,

真係唔知真定假...我朋友上年年尾又係咁,book d 旺飯店,佢又係咁話ok ok,但跟住就話原來...無同飯店confirm,跟住又係咁被飯店cancel booking,之前又係話同佢upgrade去皇朝...真係咁多唔記得!?

原帖由 sasa888 於 09-3-12 21:44 發表


我同你一間酒店呀...不過我原先係BOOK 左桔子點知AGENT 唔記得幫我俾錢, 俾人CANCEL 左間酒店, 佢話依家UPGRADE 我去王朝WOR...唔知呢到好唔好呀...之前住台北車站好似方便D MAI....冇計喇....都冇其他選擇LU...我 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2917#
發表於 09-3-12 22:02 |只看該作者
GG9190,

如果我無記錯,你應該唔係直接由機場去天籟,你係會喺陽明山玩1.5小時嘛,right?
咁nt1900...我又唔覺得貴喎,咁正常nt500/小時....咁計落佢又無乜收貴你喎!

原帖由 GG9190 於 09-3-12 21:34 發表
Thanks fifi. 今天已與动力一聯絡, 佢哋報价由機場
去天籟 NT1900. 係咪好貴呀? 不過我都知天籟好遠.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2918#
發表於 09-3-12 22:45 |只看該作者
唔該曬 fi-fi, 去大溪花田係咪包車好d呢? 我聽朋友講好似好唔方便. 係咪? 去完花田有物野行程建議呢? Tks!


原帖由 fi-fi 於 09-3-12 21:11 發表
0茶少甜,

如果你唔想煩,有老有嫩...咁就比多少少租車直接由機場去王朝飯店囉!如果想慳d,我建議你去程搭機場巴,但回程就book車囉!

花田...大溪花海農場本身入面就有一個花田囉,仲有一個小小農場咁囉!!!
http://www. ...


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2919#
發表於 09-3-12 22:46 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-12 21:11 發表
0茶少甜,

如果你唔想煩,有老有嫩...咁就比多少少租車直接由機場去王朝飯店囉!如果想慳d,我建議你去程搭機場巴,但回程就book車囉!

花田...大溪花海農場本身入面就有一個花田囉,仲有一個小小農場咁囉!!!
http://www. ...


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2920#
發表於 09-3-12 23:08 |只看該作者
fi-fi
朝又見你晚又見你! 好勤力啊!

反而呢排好少見ABCD媽既?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo