跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2901#
發表於 09-2-5 16:37 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 04:35 PM 發表

佢仲未開學呀~
呢間學校放埋呢個星期..
下星期一先返呀!!!

搞到佢呢幾日都唔願瞓晏覺..
o係張床到玩,唔肯瞓...激c我!!!!!!



係喎, 你尋日話皓皓唔肯訓晏覺, 係咪新年時都無咩點訓, 攪到依家都訓唔到呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2902#
發表於 09-2-5 16:37 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:35 發表
有好有唔好啦,反而平日就見少左阿仔.唯有放工辛苦d都番屯門睇佢.....

咁又係...個仔而家唔係跟你地住..
遲o的呀仔打算返n班呀?


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2903#
發表於 09-2-5 16:38 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:33 發表

b~ma..
你好呀~
頭先睇番o的post..
你老公守上水呀?
我老公都係守上水呀!!!


e..係呀!咁你住邊咖?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2904#
發表於 09-2-5 16:39 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:37 發表
咁遲先開學??? 好多都開咗喇喎!!!
唔好激氣啦...

我都唔知點解會放咁多日..
交o左學費..好似唔抵咁...
哈.......~


別墅

積分: 982


2905#
發表於 09-2-5 16:39 |只看該作者
皓媽:

想問你"皓皓"有沒打流感針呀?


別墅

積分: 982


2906#
發表於 09-2-5 16:41 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:37 發表

咁又係...個仔而家唔係跟你地住..
遲o的呀仔打算返n班呀?


佢唔番n班.....今年9月就番k1全日,係元朗讀跟番我地住.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2907#
發表於 09-2-5 16:42 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:37 發表

係喎, 你尋日話皓皓唔肯訓晏覺, 係咪新年時都無咩點訓, 攪到依家都訓唔到呀?

我估係佢朝早瞓晏o左..
而且呢幾晚有食藥先瞓覺..
佢一食藥...就好似食o左興奮劑咁...
晏就會瞓唔著的..
我而家只係比佢夜晚食一次..
但唔知有冇影響到...

不過,我冇理佢o架..
照擺佢o係張床到...唔瞓都要o係床上面..


伯爵府

積分: 18922


2908#
發表於 09-2-5 16:42 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:41 PM 發表


佢唔番n班.....今年9月就番k1全日,係元朗讀跟番我地住.



係咪報左千色後面果間?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2909#
發表於 09-2-5 16:43 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:38 發表


e..係呀!咁你住邊咖?

我住葵蓉的....
你個小朋友有冇返緊學呀?
我個仔o係葵涌村返學o架!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2910#
發表於 09-2-5 16:43 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:39 發表
皓媽:

想問你"皓皓"有沒打流感針呀?

有呀~
咩事??


伯爵府

積分: 18922


2911#
發表於 09-2-5 16:43 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 04:42 PM 發表

我估係佢朝早瞓晏o左..
而且呢幾晚有食藥先瞓覺..
佢一食藥...就好似食o左興奮劑咁...
晏就會瞓唔著的..
我而家只係比佢夜晚食一次..
但唔知有冇影響到...

不過,我冇理佢o架..
照擺佢o係張床到...唔瞓都要o係床上 ...



佢唔扭咪由佢係床上面玩....可能玩玩下累就自然訓著~


子爵府

積分: 10503


2912#
發表於 09-2-5 16:44 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:39 發表

我都唔知點解會放咁多日..
交o左學費..好似唔抵咁...
哈.......~


係啦...放咁耐


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2913#
發表於 09-2-5 16:45 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:43 發表

佢唔扭咪由佢係床上面玩....可能玩玩下累就自然訓著~

佢呢個年齡唔會o剌~
唔似wallace 呢個年紀咁..
玩玩吓攰..會瞓著覺!~


別墅

積分: 982


2914#
發表於 09-2-5 16:46 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:36 發表



轉左1-5其實會唔會多d時間係屋企?


老公而家係元朗番8:00放5:30,都會多左時間係屋企.
佢踩單車番工10分鐘...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2915#
發表於 09-2-5 16:47 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:46 發表


老公而家係元朗番8:00放5:30,都會多左時間係屋企.
佢踩單車番工10分鐘...

嘩...咁正!!!!!
咁你老公咪好開心o羅..
呢o的應該係「純」位o黎喎!!


伯爵府

積分: 18922


2916#
發表於 09-2-5 16:47 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 04:45 PM 發表

佢呢個年齡唔會o剌~
唔似wallace 呢個年紀咁..
玩玩吓攰..會瞓著覺!~




咩原來大個d就唔會架喇? 咁wallace大個咪可能一樣囉~


別墅

積分: 982


2917#
發表於 09-2-5 16:47 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:43 發表

有呀~
咩事??


唔知同唔同"朗朗"打好,所以想問下你.
有d人又話如果唔係成日病就唔好打......


伯爵府

積分: 18922


2918#
發表於 09-2-5 16:48 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:46 PM 發表


老公而家係元朗番8:00放5:30,都會多左時間係屋企.
佢踩單車番工10分鐘...



嘩, 真係超正喎~


子爵府

積分: 10503


2919#
發表於 09-2-5 16:48 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:46 發表


老公而家係元朗番8:00放5:30,都會多左時間係屋企.
佢踩單車番工10分鐘...


d時間真係好呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2920#
發表於 09-2-5 16:48 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:47 發表


咩原來大個d就唔會架喇? 咁wallace大個咪可能一樣囉~

都可能會o架...
因為佢地大個仔...個心成日諗住玩..
所以寧願玩,都唔寧願瞓..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo