立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 04:35 PM 發表 佢仲未開學呀~ 呢間學校放埋呢個星期.. 下星期一先返呀!!! 搞到佢呢幾日都唔願瞓晏覺.. o係張床到玩,唔肯瞓...激c我!!!!!!
侯爵府
積分: 20768
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:35 發表 有好有唔好啦,反而平日就見少左阿仔.唯有放工辛苦d都番屯門睇佢.....
大宅
積分: 2968
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:33 發表 b~ma.. 你好呀~ 頭先睇番o的post.. 你老公守上水呀? 我老公都係守上水呀!!!
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:37 發表 咁遲先開學??? 好多都開咗喇喎!!! 唔好激氣啦...
別墅
積分: 982
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:37 發表 咁又係...個仔而家唔係跟你地住.. 遲o的呀仔打算返n班呀?
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:37 發表 係喎, 你尋日話皓皓唔肯訓晏覺, 係咪新年時都無咩點訓, 攪到依家都訓唔到呀?
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:41 PM 發表 佢唔番n班.....今年9月就番k1全日,係元朗讀跟番我地住.
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:38 發表 e..係呀!咁你住邊咖?
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:39 發表 皓媽: 想問你"皓皓"有沒打流感針呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 04:42 PM 發表 我估係佢朝早瞓晏o左.. 而且呢幾晚有食藥先瞓覺.. 佢一食藥...就好似食o左興奮劑咁... 晏就會瞓唔著的.. 我而家只係比佢夜晚食一次.. 但唔知有冇影響到... 不過,我冇理佢o架.. 照擺佢o係張床到...唔瞓都要o係床上 ...
子爵府
積分: 10503
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:39 發表 我都唔知點解會放咁多日.. 交o左學費..好似唔抵咁... 哈.......~
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:43 發表 佢唔扭咪由佢係床上面玩....可能玩玩下累就自然訓著~
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:36 發表 轉左1-5其實會唔會多d時間係屋企?
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:46 發表 老公而家係元朗番8:00放5:30,都會多左時間係屋企. 佢踩單車番工10分鐘...
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 04:45 PM 發表 佢呢個年齡唔會o剌~ 唔似wallace 呢個年紀咁.. 玩玩吓攰..會瞓著覺!~
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:43 發表 有呀~ 咩事??
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:46 PM 發表 老公而家係元朗番8:00放5:30,都會多左時間係屋企. 佢踩單車番工10分鐘...
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:47 發表 咩原來大個d就唔會架喇? 咁wallace大個咪可能一樣囉~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy