跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


2901#
發表於 04-11-12 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hay... 眨眨眼我地29/10果d都生左2 星期喇!
仲有8星期就要返工,好慘咁添!

頭先同奶奶傾計:
我話希望佢地唔好介意我一餵完奶就抱番亞仔入房,佢話當然唔介意啦!因為抱住佢來訓得多,日後想佢自己在床仔訓就難!(原來佢都明白!)
跟住我話亦唔好介意我好似霸住哂來餵奶換片沖涼,因為我只可全職對佢10星期,比我做啦!
佢話:你咪做囉!你返左工都係我做,無所謂.
都好!成個人輕鬆左好多!!


子爵府

積分: 12555


2902#
發表於 04-11-12 15:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN,
係喎,唔知佢哋點呢,唔知生咗未。

carol,
咁米好囉,你奶奶都冇介懐,講完你心裹面嘅嘢,係米開心咗呢。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2903#
發表於 04-11-12 15:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carmenw,,,,, 話哂我隻大力B都係二呀哥BOR,,,咁快一個月LO,,,卡樂B幾多號預產期呀??你放假未呀?

carol,,,,,,我又洗吾洗set下頭呢???set得高過佢重好


男爵府

積分: 6152


2904#
發表於 04-11-12 15:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,,,吾知係咪心理作用,,,我之前都好似吾係好介懷架,不過到時又吾係咁諗咋,,


侯爵府

積分: 21537


2905#
發表於 04-11-12 15:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

傻妹carol,
你奶奶都咁都你講, 你就可以輕鬆d啦, 唔好俾咁多壓力自己啦, 好好享受埋依8個星期啦!


琥珀宮

積分: 165356


2906#
發表於 04-11-12 15:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe** set個 "I LOVE U BOY'S個頭一定高過妳奶奶。 

MaMaJOE 寫道:

carol,,,,,,我又洗吾洗set下頭呢???set得高過佢重好


男爵府

積分: 6152


2907#
發表於 04-11-12 15:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN 寫道:
joe** set個 "I LOVE U BOY'S個頭一定高過妳奶奶。 

[quote]
MaMaJOE 寫道:

carol,,,,,,我又洗吾洗set下頭呢???set得高過佢重好
[/quote]
:lol: :lol: :lol: :lol: 不如買個假髮載重實制,, :lol: :lol:


子爵府

積分: 12555


2908#
發表於 04-11-12 15:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe,
係呀,set 行 D,"I LOVE U BOY'S 個頭,好呀!
你奶奶實唔夠你高。
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2909#
發表於 04-11-12 15:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

係喎,你地滿月酒諗吾諗住囉人影相架>>我到而家都未同過BB影相呀,我又想影全家覆,不過係酒樓吾用閃光燈咪影到好暗囉,


男爵府

積分: 6152


2910#
發表於 04-11-12 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我起碼高過佢半個頭啦,佢屋企D女全部都吾夠我高,


琥珀宮

積分: 165356


2911#
發表於 04-11-12 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

JOE** 諗起都想笑 :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12555


2912#
發表於 04-11-12 15:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe,
咁你再set行D,米再高佢哋半個頭囉。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2913#
發表於 04-11-12 15:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe, 你揾人影,定自己影呀,重乜唔用閃光燈。?? ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2914#
發表於 04-11-12 15:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada ,,,,,我都諗緊搵人影好定係自己影好,,乜吾係用閃光燈對BB眼仔吾好咩,>>


子爵府

積分: 12555


2915#
發表於 04-11-12 16:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe,, 冇人叫你行咁埋影o架嘛, :mrgreen: 你影相都有一段距離,都起碼有兩三尺遠,如果近影先至唔好閃光燈。近影洒樓都夠光。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2916#
發表於 04-11-12 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada ,,,,,,乜咁架,,, 我以為吾用得TIM,,好想快D三個月左右,同佢去公園影靚相,


子爵府

積分: 12555


2917#
發表於 04-11-12 16:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe,好快o架喳,你都就嚟滿月,容乜易又三個月。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2918#
發表於 04-11-12 16:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada ,,,,,,都係個句,,時間過得真係快呢,,,好掛住大力B係個肚個陣時呀,有時望住佢真係諗吾到佢點可以係個肚度出黎既,,同埋見到D肚紋覺得自己希生好大呀,,


大宅

積分: 4607


2919#
發表於 04-11-12 16:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi all
頭先瞓醒去咗老麥食 5 號餐, 正
尋日同我老公喺度估, 唔知我會見紅, 穿水定肚痛先, 同埋會係幾時嚟料 (早, 午, 晚, 定半夜).... 大家不約而同都估肚痛, 而我估會係半夜 law...

carol
你奶奶都明白你, 咁咪好 law

sze
yeelam 唔係尋日生咩?? ?-( ?-(

joe
你大力 b 滿月時, 唔知我小 bb 出世咪呢?? :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6152


2920#
發表於 04-11-12 16:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

係呀,尋晚大脾痕,R下佢啦,點知發覺D肚紋連大脾內則,,外則,,都有架,,,原來大肚個陣R會有,,生左之後R都有架,,因為我生左之後睇過大脾係無架,,,,慘啦,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo