跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


2901#
發表於 05-10-13 18:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔係太多回應, 所以我每次入去好快就出黎.  都係呢度happy.


我都覺得要啱咀型, 妳好happy啦! 日日有我地做PR!!! [/quote]
大家咁話啦, 大家開心就真.


伯爵府

積分: 15050


2902#
發表於 05-10-13 18:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我走啦


伯爵府

積分: 15050


2903#
發表於 05-10-13 18:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我有個friend e-mail左一d野比我睇, 我覺我好好笑:

有一對夫妻,老公正看著電視,啃著瓜子,忽然間老婆從廚房喊著:「老公可不可以幫我修電燈? 」

老公不耐煩的說: 「我又不是水電工」
沒多久老婆又喊:「老公可不可以幫我修冰箱?」
老公不耐煩的說: 「我又不是電器維修工」
又過了一會老婆又喊:「老公可不可以幫我修酒櫃的門?」
老公覺得很煩,生氣的說: 「我又不是木工」

然後,受不了看個電視一直被搔擾的老公,就跑到外面喝酒解悶......
過了三、四小時,老公覺得心有不安,決定回家把那些東西修一修..
但是回家後,發現東西全修好了.......
便問老婆 :「東西為什麼都修好了?」
老婆說 : 「你離家後,我就傷心的坐在門外,碰巧有一個年輕帥哥經過,

知道這件事後,關心的說......我可以替你修!但你可以選做

蛋糕給我吃或跟我親熱一次.....

老公聽了就說:「那你做什麼蛋糕給他吃?」

老婆回答 :「嗚嗚嗚...我...我又不是蛋糕師傅 ......」

這個故事告訴我們 ...

1.東西壞了就快修

2. 做錯事要儘快彌補

3.家有不幫忙分憂解勞的老公,列印這篇文章給他看!

4.男人趕快掏腰包叫老婆要去學作蛋糕

[size=large]+wai得你一個識整cake咋


大宅

積分: 4515


2904#
發表於 05-10-13 18:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Shirleywuwu,

掂喎,小肥羊呢個稱號你都記得!
點呀,你頭家和諧番未呀?

[quote]
Shirleywuwu 寫道:
cherly,

婆婆真叻 ,按摩後隻手郁番

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


大宅

積分: 4515


2905#
發表於 05-10-13 18:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

ka_wai,

Jeffrey 11/11 in st.cat 係一件好事,聽講根德園係12/11 開始 in,咁 Collins & bebe 就可能撞期而要2揀1 lu!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


大宅

積分: 4515


2906#
發表於 05-10-13 18:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


大宅

積分: 4710


2907#
發表於 05-10-13 21:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

all,
hi everybody!我仲係忙到嘔呀!下個星期見啦!


大宅

積分: 1312


2908#
發表於 05-10-13 23:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
[quote]
Shirleywuwu 寫道:
各位放工走啦 bye bye

bye 我今日又要等老公呀 [/quote]

舊石依傢多左d野, 記得去加返呀! [/quote]

唔係好明 阿豆你講個句話
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


大宅

積分: 1312


2909#
發表於 05-10-13 23:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly,

多謝關心,現在可以說暫時平靜,上星期我同朋友傾開此事.佢叫我唔駛唔開心,可以用另外一個各度睇此事.有人湊總比返育嬰院好,健康都好d.為有用這個阿Q精神吧!
我現在上網找全日制的幼稚園給avis,因為湊avis的人不懂得教,找這些全日制的幼稚園,可以有較長時間比avis學多些東西.但恩禧媽說好小全日制的幼稚園,叫我找全日的幼兒園會多d.都唔知點做好.
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


伯爵府

積分: 15050


2910#
發表於 05-10-14 09:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=large]morning


侯爵府

積分: 21322


2911#
發表於 05-10-14 09:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
係喎, 我第一個想到就係天真.


三十幾勾仲扮天真????


侯爵府

積分: 21322


2912#
發表於 05-10-14 09:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
襯家,

你仲有幾呀個又升級啦。加油...加油...加油~奸爸嗲~~


當然啦! 當然啦!! 快d上黎啦! 等妳呀!!


侯爵府

積分: 21322


2913#
發表於 05-10-14 09:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
如花,

我下星期應該無得去上堂啦,因為到而家我都仲未收到confirmation。

你講pg呀 咩confirmation呀 我都唔知sunday有無得返, 我老公好唔想返, 佢話唔想咁辛苦. 咁ms wong 又未confirm我時間. [/quote]

咩?? 咩呀???? 講我知啦!!


大宅

積分: 1312


2914#
發表於 05-10-14 09:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=large]morning))))))))
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


侯爵府

積分: 21322


2915#
發表於 05-10-14 09:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我有個friend e-mail左一d野比我睇, 我覺我好好笑:

有一對夫妻,老公正看著電視,啃著瓜子,忽然間老婆從廚房喊著:「老公可不可以幫我修電燈? 」

老公不耐煩的說: 「我又不是水電工」
沒多久老婆又喊:「老公可不可以幫我修冰箱?」
老公不耐煩的說: 「我又不是電器維修工」
又過了一會老婆又喊:「老公可不可以幫我修酒櫃的門?」
老公覺得很煩,生氣的說: 「我又不是木工」

然後,受不了看個電視一直被搔擾的老公,就跑到外面喝酒解悶......
過了三、四小時,老公覺得心有不安,決定回家把那些東西修一修..
但是回家後,發現東西全修好了.......
便問老婆 :「東西為什麼都修好了?」
老婆說 : 「你離家後,我就傷心的坐在門外,碰巧有一個年輕帥哥經過,

知道這件事後,關心的說......我可以替你修!但你可以選做

蛋糕給我吃或跟我親熱一次.....

老公聽了就說:「那你做什麼蛋糕給他吃?」

老婆回答 :「嗚嗚嗚...我...我又不是蛋糕師傅 ......」

這個故事告訴我們 ...

1.東西壞了就快修

2. 做錯事要儘快彌補

3.家有不幫忙分憂解勞的老公,列印這篇文章給他看!

4.男人趕快掏腰包叫老婆要去學作蛋糕

[size=large]+wai得你一個識整cake咋



莫非襯家曾比人欺負過???


侯爵府

積分: 21322


2916#
發表於 05-10-14 09:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
ka_wai,

Jeffrey 11/11 in st.cat 係一件好事,聽講根德園係12/11 開始 in,咁 Collins & bebe 就可能撞期而要2揀1 lu!


吾係嘛??? fanny吾會幫我地處理既咩??


侯爵府

積分: 21322


2917#
發表於 05-10-14 09:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Shirleywuwu 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
[quote]
Shirleywuwu 寫道:
各位放工走啦 bye bye

bye 我今日又要等老公呀 [/quote]

舊石依傢多左d野, 記得去加返呀! [/quote]

唔係好明 阿豆你講個句話[/quote]

有幾難明呀?? 之前如花未有BB之前已經有舊望夫石嘛, 咁依傢有左咪要加返d野囉!! un吾un??


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2918#
發表於 05-10-14 09:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

各位早晨 ﹕

Just say Hi 我今早要北上呀


伯爵府

積分: 16171


2919#
發表於 05-10-14 09:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=x-large]早晨~~

sabina_bb 寫道:

[size=large]+wai得你一個識整cake咋


咁我使唔使教定你整吓蛋糕呀?定係你同想其他人親熱呢?


伯爵府

積分: 16171


2920#
發表於 05-10-14 09:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你講pg呀 咩confirmation呀 我都唔知sunday有無得返, 我老公好唔想返, 佢話唔想咁辛苦. 咁ms wong 又未confirm我時間.


我咪同你講過我要去聽"law"呢?而家仲未有confirmation, 所以應該都唔使去。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo