興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8421


2901#
發表於 07-11-27 02:12 |只看該作者
C.C.D & 898998

呢隻睇落都OK喎, 不過套戲冇乜印象?-(唔通冇o係HK上畫?
人望高處...又係講金句既時候...一步到位80GB

你地尋日有冇去幪面超人展覽會, 898998你兩父子都係幪面超人fans, 應該有去啦, 你bk冇頭象, 想認o下你都唔得:lol 尋日係last day勁多人, 會場又細, 搞到影相好似打仗咁...而且都唔係所講咁有齊歷代既幪面超人既

威吹鬼, 超女, 阿仔合照


威吹鬼, 超女, 阿仔合照2


響鬼


威吹鬼(呢個超人絕招可能係吹水:lol )


最後黎番張超女完場


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2902#
發表於 07-11-27 09:48 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-11-27 02:12 發表
呢隻睇落都OK喎, 不過套戲冇乜印象?-(唔通冇o係HK上畫?
人望高處...又係講金句既時候...一步到位80GB

你地尋日有冇去幪面超人展覽會, 898998你兩父子都係幪面超人fans, 應該有去啦, 你bk冇頭象, 想認o下你都唔得:lol 尋日係last day勁多人, 會場又細, 搞到影相好似打仗咁...而且都唔係所講咁有齊歷代既幪面超人既


呢套【黃金羅盤】未上喎(U.S.:12.7)...下面條link係官網
(竟然有中文,貢hk真係唔知幾時上)
>><<
有靚女妮歌潔曼做...<咩>黎睇下都好喎...
>><<

高處中還有高處喎...80Gb...都係差過原本60Gb但可惜已停產無計....暫時算叫抵既...非80Gb莫屬...

[無面超人]晌咁遠擺show...況且笨不是fanz(V3除外)...無去啊~
但見你post果個"超女"...ok喎!{佢成日比人...架?}
>><<

題外話:d相影得唔錯丫...落閃係直打?用bounce冇啊??-(

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 10:18 編輯 ]


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2903#
發表於 07-11-27 13:15 |只看該作者
尋日卒之等到隻winning喇,勁好玩!流暢度比以前高好多,以前你想做既動作指令都會有d遲緩,而家連個少少都無埋,係重播畫面有d跳格,仲有d人既容貌大特寫真係唔掂,好肉酸,希望快d有save抄就好喇!
仲有就係買埋個震震手掣喇,用G1 JOCKEY黎試,真係震到飛起,唔望佢仲以為係震蛋(哈哈),比PS2個個震好多,唔明點解有人話玩三國覺得無以前甘震~

[ 本文章最後由 迪迪仔 於 07-11-27 13:17 編輯 ]


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2904#
發表於 07-11-27 13:18 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 於 07-11-27 02:12 發表
C.C.D & 898998

呢隻睇落都OK喎, 不過套戲冇乜印象?-(唔通冇o係HK上畫?
人望高處...又係講金句既時候...一步到位80GB

你地尋日有冇去幪面超人展覽會, 898998你兩父子都係幪面超人fans, 應該有去啦, 你bk冇頭象 ...


我好想問...甘你有無同超女影返幾張先?


別墅

積分: 862


2905#
發表於 07-11-27 13:27 |只看該作者
hello, 好耐無留msg 啦...

ps3 去到3500 下真係好吸引, 我重係心大心細40gb 定 80gb...
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2906#
發表於 07-11-27 13:43 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-11-27 13:15 發表
尋日卒之等到隻winning喇,勁好玩!流暢度比以前高好多,以前你想做既動作指令都會有d遲緩,而家連個少少都無埋,係重播畫面有d跳格,仲有d人既容貌大特寫真係唔掂,好肉酸,希望快d有save抄就好喇!
仲有就係買埋個震震手掣喇,用G1 JOCKEY黎試,真係震到飛起,唔望佢仲以為係震蛋(哈哈),比PS2個個震好多,唔明點解有人話玩三國覺得無以前甘震~


迪迪兄,

正喎!震震回龜...打雞都爽D...
係咪要連埋game一齊買架(你case係DS3+無傷5?)?
仲係無淨震掣買?
用電方面如何?勁食乎??


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2907#
發表於 07-11-27 13:45 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 07-11-27 13:27 發表
hello, 好耐無留msg 啦...

ps3 去到3500 下真係好吸引, 我重係心大心細40gb 定 80gb...


鍾意白色就唔駛諗喇


別墅

積分: 862


2908#
發表於 07-11-27 13:47 |只看該作者
今個月駛大左 (買左notebook 仔), 下個月再諗 (重有幾日)
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2909#
發表於 07-11-27 13:54 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 07-11-27 13:27 發表
hello, 好耐無留msg 啦...

ps3 去到3500 下真係好吸引, 我重係心大心細40gb 定 80gb...


Riverwind兄,

係啦!好耐唔見你喇...
禾最初都係1516邊個好d(40Gb vs 80Gb)...
但諗落都係80Gb似乎抵D(價錢差無幾,因現階段40Gb必需要連game一齊買)又可以玩番PS2 game(想睇返GOW1/2既720p表現,打落靚夾爽....:lol :lol)
點睇??



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
新型號PS2...登場中!(輕左!built-in adaptor?....)
>> details
<<



侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2910#
發表於 07-11-27 13:56 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-11-27 13:45 發表
鍾意白色就唔駛諗喇


白色係型...但擺得耐...會易黃+烏糟...


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2911#
發表於 07-11-27 13:56 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 13:43 發表


迪迪兄,

正喎!震震回龜...打雞都爽D...
係咪要連埋game一齊買架(你case係DS3+無傷5?)?
仲係無淨震掣買?
用電方面如何?勁食乎??


梨問鵝甘多問題,等鵝一次過答梨喇!

我係買winning+震掣一齊800大元(有人幫我買的),
剩掣要400,炒價黎,唔好買!
我case係g1 jockey+ds3,好鬼震!
食唔食電未知呀,玩左唔係好耐,呢方面其實無咩所謂,
有usb線差電好方便,最多差住玩~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2912#
發表於 07-11-27 13:57 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 07-11-27 13:47 發表
今個月駛大左 (買左notebook 仔), 下個月再諗 (重有幾日)


this ? ......


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2913#
發表於 07-11-27 14:02 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-11-27 13:56 發表
梨問鵝甘多問題,等鵝一次過答梨喇!

我係買winning+震掣一齊800大元(有人幫我買的),
剩掣要400,炒價黎,唔好買!
我case係g1 jockey+ds3,好鬼震!
食唔食電未知呀,玩左唔係好耐,呢方面其實無咩所謂,
有usb線差電好方便,最多差住玩~


又學禾口吻...
震製曾炒過5XX.......真係痴__線!好過去搶...
(又抵得仲係有傻仔比$$)
禾唔急住玩....去$orryStyle訂好過啦,right?


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2914#
發表於 07-11-27 14:02 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 13:56 發表


白色係型...但擺得耐...會易黃+烏糟...


我諗唔會既,ps2我都係白色,仲係白雪雪喎,唔怕喇!
你有正版gow1,2?呢隻game真係勁好玩呀!


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2915#
發表於 07-11-27 14:04 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 14:02 發表


又學禾口吻...
震製曾炒過5XX.......真係痴__線!好過去搶...
(又抵得仲係有傻仔比$$)
禾唔急住玩....去$orryStyle訂好過啦,right?


唔急就梗係等下,公價$349呀!而家訂話12月有貨!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2916#
發表於 07-11-27 14:09 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-11-27 14:02 發表
我諗唔會既,ps2我都係白色,仲係白雪雪喎,唔怕喇!
你有正版gow1,2?呢隻game真係勁好玩呀!


有網友"呻"佢部白色已經烏卒卒,手掣都不白變黃.....

都係黑蚊蚊襯禾多d....

最初禾緊係玩<咩>啦....1&2都係.... [2]仲係D9啊~
見佢行貨又唔貴(1->$85;2->$155...)咪一野買左佢囉...
{隻[2]都仲未開封}


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2917#
發表於 07-11-27 14:10 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-11-27 14:04 發表
唔急就梗係等下,公價$349呀!而家訂話12月有貨!


Haha...禾連PS3都未買,DS3...慢慢都唔遲.... :lol
到Xmas既話,仲有Game Expo丫嘛....實有雞會既~

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 14:11 編輯 ]


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2918#
發表於 07-11-27 14:13 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 14:09 發表


有網友"呻"佢部白色已經烏卒卒,手掣都不白變黃.....

都係黑蚊蚊襯禾多d....

最初禾緊係玩啦....1&2都係.... [2]仲係D9啊~
見佢行貨又唔貴(1->$85;2->$155...)咪一野買左佢囉...:victory ...


係咪買定等ps3呢?
部ps2係我同同事3個一齊買,3個都白色,
佢地都話無問題喎,仲好新,我諗個個人烏糟姐!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2919#
發表於 07-11-27 14:20 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-11-27 14:13 發表
係咪買定等ps3呢?
YES~想睇下晌PS3上既"優化畫面"會靚左幾多嘛....
可惜家中部lcd...去盡得720p....無計

部ps2係我同同事3個一齊買,3個都白色,
佢地都話無問題喎,仲好新,我諗個個人烏糟姐!
禾都有同感!始終玩具呢家野...因人而異...


幾時入埋time crisis 4???-(
行貨$628...(最衰支槍...橙甘甘....)


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2920#
發表於 07-11-27 14:27 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-27 14:20 發表


幾時入埋time crisis 4???-(
行貨$628...(最衰支槍...橙甘甘....)


tc4唔買住,支槍唔可以for第2隻game,唔抵買甘喎,
我諗住買wii fit呀,12月出喇,要成800蚊呀!:-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo