原文章由 嘿嘿 於 07-11-27 02:12 發表
呢隻睇落都OK喎, 不過套戲冇乜印象?-(唔通冇o係HK上畫?
人望高處...又係講金句既時候...一步到位80GB![]()
你地尋日有冇去幪面超人展覽會, 898998你兩父子都係幪面超人fans, 應該有去啦, 你bk冇頭象, 想認o下你都唔得:lol 尋日係last day勁多人, 會場又細, 搞到影相好似打仗咁...而且都唔係所講咁有齊歷代既幪面超人既![]()
,貢hk真係唔知幾時上)
<<
<<
}
<<原文章由 Riverwind 於 07-11-27 13:27 發表
hello, 好耐無留msg 啦...
ps3 去到3500 下真係好吸引, 我重係心大心細40gb 定 80gb...

)又可以玩番PS2 game(想睇返GOW1/2既720p表現,打落靚夾爽....:lol :lol)
??
