想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


男爵府

積分: 7065


2901#
發表於 12-10-17 16:06 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 15:59
我果個都係咁....
但係佢琴晚唔知係唔係嬲我發脾氣...唔同我玩kick.....
...

我哥個唔識架..同佢講野都無應我呢...


大宅

積分: 2423


2902#
發表於 12-10-17 16:10 |只看該作者
moledy 發表於 12-10-17 16:06
我哥個唔識架..同佢講野都無應我呢...

我都係剛剛先識回應我~


大宅

積分: 2423


2903#
發表於 12-10-17 16:27 |只看該作者
有無參加左11月16號飯局既同學仔仲未PM電話比班長呀?


伯爵府

積分: 15109


2904#
發表於 12-10-17 16:39 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 16:27
有無參加左11月16號飯局既同學仔仲未PM電話比班長呀?

仲有pinkbi, tungkiu, mavisingi同埋carmen未pm我電話, 另外有幾位同學仔要遲d先confirm黎唔黎到

點評

ling330  我都去嫁..  發表於 12-10-17 17:18
chihua815    發表於 12-10-17 16:43


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2905#
發表於 12-10-17 16:46 |只看該作者
啱啱晌團購網見到,

http://www.groupbuyer.com.hk/zh/deal/fiesta_20121012


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2906#
發表於 12-10-17 16:49 |只看該作者
今日個肚成日都嘰哩咕嚕咁, 去完洗手間好啲, 但一食啲嘢又谷住咁.... 希望唔係食錯嘢啦


伯爵府

積分: 15109


2907#
發表於 12-10-17 16:54 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 16:46
啱啱晌團購網見到,

http://www.groupbuyer.com.hk/zh/deal/fiesta_20121012

但時間未必夾到我地喎, 6點開始又太早, 8.30開始我又怕有同學仔覺得夜, 我應該係最自己果個, 我就無所謂既


伯爵府

積分: 15109


2908#
發表於 12-10-17 16:55 |只看該作者
係8點先啱, 山林道


大宅

積分: 2423


2909#
發表於 12-10-17 16:55 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 16:49
今日個肚成日都嘰哩咕嚕咁, 去完洗手間好啲, 但一食啲嘢又谷住咁.... 希望唔係食錯嘢啦 ...

你食左咩呀??


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2910#
發表於 12-10-17 16:56 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 16:55
你食左咩呀??
今朝都係飲奶, 食穀類早餐咋嘛, 盒奶係星期日買嘅, 應該未到期0架


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2911#
發表於 12-10-17 16:57 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 16:54
但時間未必夾到我地喎, 6點開始又太早, 8.30開始我又怕有同學仔覺得夜, 我應該係最自己果個, 我就無所謂既 ...
咁又係, 都係早d開始好


大宅

積分: 2423


2912#
發表於 12-10-17 16:58 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 16:54
但時間未必夾到我地喎, 6點開始又太早, 8.30開始我又怕有同學仔覺得夜, 我應該係最自己果個, 我就無所謂既 ...

會唔會好熱氣??
同埋..個場坐唔坐到咁多人呢?


大宅

積分: 2423


2913#
發表於 12-10-17 17:01 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 16:56
今朝都係飲奶, 食穀類早餐咋嘛, 盒奶係星期日買嘅, 應該未到期0架

d奶會唔會太凍??
不過奶係有清腸胃功能~
我一日一盒,便便順晒~如果唔飲幾日,一飲返就先頂胃,後排便.


伯爵府

積分: 15109


2914#
發表於 12-10-17 17:01 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 16:58
會唔會好熱氣??
同埋..個場坐唔坐到咁多人呢?

vip房最多可以25人, 我地依家未夠20人


大宅

積分: 2423


2915#
發表於 12-10-17 17:01 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 16:57
咁又係, 都係早d開始好

我星期5可以偷走~6點收工咖!!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2916#
發表於 12-10-17 17:03 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 17:01
d奶會唔會太凍??
不過奶係有清腸胃功能~
我一日一盒,便便順晒~如果唔飲幾日,一飲返就先頂胃,後排便.
hmmm 咁可能係凍啦, 今日係冇擺一陣先飲


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2917#
發表於 12-10-17 17:04 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 17:01
我星期5可以偷走~6點收工咖!!


大宅

積分: 2423


2918#
發表於 12-10-17 17:12 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 17:03
hmmm 咁可能係凍啦, 今日係冇擺一陣先飲

唔聽話~


大宅

積分: 2776


2919#
發表於 12-10-17 17:21 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-17+13:22+你地通常

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
我食十粒八粒架, 仲有葵花子, 杏仁
嘩,咁夾埋咪30幾粒?!




大宅

積分: 2776


2920#
發表於 12-10-17 17:22 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-17+13:16+連續4日

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
勞工法例係連續四日病假就會有返4/5人工
但要係你有足夠既可放取有薪病假先得




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo