立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7065
chihua815 發表於 12-10-17 15:59 我果個都係咁.... 但係佢琴晚唔知係唔係嬲我發脾氣...唔同我玩kick..... ...
大宅
積分: 2423
moledy 發表於 12-10-17 16:06 我哥個唔識架..同佢講野都無應我呢...
伯爵府
積分: 15109
chihua815 發表於 12-10-17 16:27 有無參加左11月16號飯局既同學仔仲未PM電話比班長呀?
珍珠宮
積分: 31517
siujanjan 發表於 12-10-17 16:46 啱啱晌團購網見到, http://www.groupbuyer.com.hk/zh/deal/fiesta_20121012
siujanjan 發表於 12-10-17 16:49 今日個肚成日都嘰哩咕嚕咁, 去完洗手間好啲, 但一食啲嘢又谷住咁.... 希望唔係食錯嘢啦 ...
chihua815 發表於 12-10-17 16:55 你食左咩呀??
Purybaby 發表於 12-10-17 16:54 但時間未必夾到我地喎, 6點開始又太早, 8.30開始我又怕有同學仔覺得夜, 我應該係最自己果個, 我就無所謂既 ...
siujanjan 發表於 12-10-17 16:56 今朝都係飲奶, 食穀類早餐咋嘛, 盒奶係星期日買嘅, 應該未到期0架
chihua815 發表於 12-10-17 16:58 會唔會好熱氣?? 同埋..個場坐唔坐到咁多人呢?
siujanjan 發表於 12-10-17 16:57 咁又係, 都係早d開始好
chihua815 發表於 12-10-17 17:01 d奶會唔會太凍?? 不過奶係有清腸胃功能~ 我一日一盒,便便順晒~如果唔飲幾日,一飲返就先頂胃,後排便.
chihua815 發表於 12-10-17 17:01 我星期5可以偷走~6點收工咖!!
siujanjan 發表於 12-10-17 17:03 hmmm 咁可能係凍啦, 今日係冇擺一陣先飲
積分: 2776
原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表 我食十粒八粒架, 仲有葵花子, 杏仁
原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表 勞工法例係連續四日病假就會有返4/5人工
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy