烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2901#
發表於 13-3-11 10:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬豬822+於+13-03-11+發表我

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
唔好講,我唔想聽
敗嘢無人嫌多


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2902#
發表於 13-3-11 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-03-11+發表保持

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
我唔識講。。我呢排情緒好差,跌落谷底。
谷底最好上來吹水


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2903#
發表於 13-3-11 10:35 |只看該作者

引用:跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉

原帖由 wynsie0307 於 13-03-11 發表
跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉至好d,出來都偏濕! 大家對個呢份食譜有咩意見呀?




...
呢本成日都偏濕



        


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2904#
發表於 13-3-11 10:36 |只看該作者

引用:我換咗大電子焗爐+38L+Roxxxta,+天日送貨

原帖由 hallonatalie 於 13-03-11 發表
本帖最後由 hallonatalie 於 13-3-11 01:27 編輯

我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~! :wahaha ...
但好似電器鋪無見過呢個牌子



珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2905#
發表於 13-3-11 10:40 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+13-3-11+01:19+

原帖由 豬豬822 於 13-03-11 發表
我覺得貴ga但依家用積分換又有折平好多,我先捨得買2隻大ga用嚟燉湯,其他用嚟整甜品同布甸
...
其實我都唔明,呢個牌子除咗出名貴之外,話煲/鍋咩水分唔流失,咁呢d布甸碗又有乜特別好處?


大宅

積分: 2719


2906#
發表於 13-3-11 10:40 |只看該作者

引用:我換咗大電子焗爐+38L+Roxxxta,+天日送貨

原帖由 hallonatalie 於 13-03-11 發表
本帖最後由 hallonatalie 於 13-3-11 01:27 編輯

我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~! :wahaha ...
即係邊個牌子?size幾大?


洋房

積分: 75


2907#
發表於 13-3-11 10:43 |只看該作者
回覆 Qicy 的帖子

補相

終於成功了!

南瓜黑糖麵包 (19CM)







侯爵府

積分: 23315


2908#
發表於 13-3-11 10:44 |只看該作者
bullbull1 發表於 13-3-11 08:50
噚日再戰mode 2,超軟吐司,終於成功焗到高大靚仔,19cm高

點解我次次mode 2都唔會好似你地咁架?
我已經落到180-185ml水都唔係出高大包,唔知自己做錯咩step


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2909#
發表於 13-3-11 10:45 |只看該作者

引用:P+仔打+1+機造型+:+芝士火腿包,+白豬仔,

原帖由 88328mama 於 13-03-11 發表
P 仔打 1 機造型 : 芝士火腿包, 白豬仔,再加半磅椰賓
曄!一機可以整咁多嘅?!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2910#
發表於 13-3-11 10:46 |只看該作者
ilj 發表於 13-3-11 06:23


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2911#
發表於 13-3-11 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-03-11+發表出面

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表
我哋直情騎劫咗樓主個post去吹水
其實邊個係樓主我都無為意


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2912#
發表於 13-3-11 10:48 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-11 08:30
我哋直情騎劫咗樓主個post去吹水
我地吹水都係同豆漿機有關架BOR


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2913#
發表於 13-3-11 10:48 |只看該作者

引用:大家好!新手報到! 買左行貨上來爬文,两

原帖由 ccmama2011 於 13-03-11 發表
大家好!新手報到!

買左行貨上來爬文,两日後決定轉機,用左一星期就換左105T!!!
原來你先係最新紀錄保持者


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2914#
發表於 13-3-11 10:50 |只看該作者
ccmama2011 發表於 13-3-11 08:39
大家好!新手報到!

買左行貨上來爬文,两日後決定轉機,用左一星期就換左105T!!!
1 星期就換機,你而家係最快紀錄呀



翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2915#
發表於 13-3-11 10:51 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 08:48
樓主連影都消失埋 由我地傾
係囉,我都想知道 PHILIPS 豆漿機D出品係點,朴有天傾傾下唔見咗人都有 GE


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2916#
發表於 13-3-11 10:52 |只看該作者
bullbull1 發表於 13-3-11 08:50
噚日再戰mode 2,超軟吐司,終於成功焗到高大靚仔,19cm高


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2917#
發表於 13-3-11 10:53 |只看該作者
wynsie0307 發表於 13-3-11 10:03
朱古力香蕉楓糖包出爐!


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2918#
發表於 13-3-11 10:53 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+08:48+樓主連

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
係囉,我都想知道 PHILIPS 豆漿機D出品係點,朴有天傾傾下唔見咗人都有 GE ...
可能掛住追有天哥d劇


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2919#
發表於 13-3-11 10:54 |只看該作者
wynsie0307 發表於 13-3-11 10:08
跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉至好d,出來都偏濕! 大家對個呢份食譜有咩意見呀?




...
楓糖太多囉


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2920#
發表於 13-3-11 10:55 |只看該作者

引用:跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉

原帖由 wynsie0307 於 13-03-11 發表
跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉至好d,出來都偏濕! 大家對個呢份食譜有咩意見呀?




...
我未整過,只覺會好甜?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo