烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4015


2901#
發表於 04-3-10 15:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc-abc 寫道:
各位, 如果有興趣在我家聚一聚, 請寫出你們Ok的日子如下
27/3 - 蒙妮卡
3/4 -
24/4 - 蒙妮卡
1/5
8/5
15/8 -Zen (好似早左d報名呵:-P )
22/8


[/quote]
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 2106


2902#
發表於 04-3-10 15:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,
恭喜你呀!9磅肥b?你好利害呀!仲要順產tim,痛唔痛呀! 祝你同bb都健康快樂,坐完月又可以焗焗焗啦!

abc,
我有敏敏牌芝士蛋糕+ ck mouse解釋的,pm你呀!


大宅

積分: 3399


2903#
發表於 04-3-10 15:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,
你好勁呀. 9磅自然生產. 至於我, 都係日思夜想, 魔鬼同天使係個頭度係咁轉, 係咁哦. 要認真考慮. 加上我有靜脈曲張, 此乃卻步之所在. 唉, 今早睇, 隻腳又多左d '蟲仔'.... 我地家族係生埋一邊, 全女全男, 我想挑戰lee 個'定律'.

係度借少少位講m6.
m6 我覺得有用. 合晒我此等懶人/不做運動者之要求:-P. 只要瞓同pa 係度, 就可修正身段. 要腳/手臂/肚腩/腰/腹任佢車 .
你冇肚皮傷口, 應該可以做得. 等佢減價啦. 我上次個course做淨4次, 留待將來特別日子出擊用. {一星期可做3次, 日日做都好似得, 我做4次時已減左4-6磅. 對豬/象腳都瘦埋,當日! , e家當然打回'圓'形, 係 O形!!!}


大宅

積分: 2106


2904#
發表於 04-3-10 15:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck mouse,



好美味呀!


男爵府

積分: 9191


2905#
發表於 04-3-10 15:26 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,
恭喜呀... 9磅都自己生到, 好叻呀! 話時話, 家陣啲b真係幾大隻, 生到啲媽媽一條氣咁, 不過大隻啲真係好湊啲。


大宅

積分: 4015


2906#
發表於 04-3-10 15:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,
你好叻呀!快唔快呀!坐月有冇好好休息?
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 3399


2907#
發表於 04-3-10 15:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck 鼠,
個湯包好美味呀. 我copy底, 等陣慢慢嘆, 唔明再問你. :-P

各位包手餅手 ,
另外, 想問下 咩叫' 湯種'?? 即聖安娜賣緊既一種包. 我見食譜有講要'湯種' lee 樣野.

先謝過.


大宅

積分: 4334


2908#
發表於 04-3-10 15:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

pudding :

9lb, 順產, 叻女! 你要好好休息 :-P

sheeta :

你記得你都唔弱, 你囡囡都好似係 9lb 之人噃! :-P :-P

abc :

我暫時5月份都得. 另外, 我想你打錯, 8月份果d 係咪應該 5月呀!

ck mouse :

你整的包包湯, 好正呀, 包名係咪" 羅宋", 弊! 好肚餓呀!


大宅

積分: 3282


2909#
發表於 04-3-10 16:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,

你好叻丫, 九磅既b都俾你生得出, 生時痛左幾耐呀??
祝你囝囝身體健康, 越大越聽教聽過話。

zen,

你揀暑假時間, 我岩岩坐緊月丫, 我掂去丫?
至於個車輛飽模我星期五去先同你買丫﹏

ck鼠,

我岩岩先食完tea, 但見完你個法飽我又好想再食啦, 我真係好服你同你個女, 你整咁多好野食, 你同個女一d都唔肥, 真係難得。


男爵府

積分: 9191


2910#
發表於 04-3-10 16:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花 寫道:

sheeta :

你記得你都唔弱, 你囡囡都好似係 9lb 之人噃! :-P :-P


我嗰件... 咪重... 10安士囉 :-P , 不過開刀始終無自己生咁勁嘛。

係喎... Pudding, 妳喺邊度生呀, 9磅都俾妳自己生, 以前聽過政府醫院係估8磅半以上都開刀喎。


大宅

積分: 4462


2911#
發表於 04-3-10 16:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

恭喜pudding,9磅都幾係架喎.當年我生時同院有個媽咪生9磅幾,重趕唔切落止痛藥,嗌到隔幾個房都聽到呀.


子爵府

積分: 10369


2912#
發表於 04-3-10 17:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Blythemia
Thanks!


大宅

積分: 1823


2913#
發表於 04-3-10 20:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位, 如果有興趣在我家聚一聚, 請寫出你們Ok的日子如下
27/3 - 蒙妮卡、康仔媽咪(基本上咁多日都係得既 )
3/4 -
24/4 - 蒙妮卡
1/5
8/5
15/8 -Zen (好似早左d報名呵:-P )
22/8

希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


用戶要求終止服務

積分: 6954


2914#
發表於 04-3-11 09:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail

我見有8月咪選8月羅,妳知啦,我個大馬騮緊張關頭,平日要及實佢溫書呀,不過我都想見見妳個大肚腩,5月都可以安排下既 :-P

仲有呀,個車輪包模記得幫我買2套呀∼∼∼唔該晒!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1468


2915#
發表於 04-3-11 09:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Hello, 多謝各位關心.我是在瑪麗生的.9磅辛苦嗎?不,原來第2胎真係快過去洗手間,當日只係大痛幾下,就開到10度,連醫生護士都嚇一跳 ,拿拿聲著袍,之後推了10分鐘,就咇o左阿b出o黎.真係快到自已都唔信.

mau,
Thanks for your info about M6. 若做一次減一磅,我諗我要做三,四十次喇!大wok...


男爵府

積分: 9191


2916#
發表於 04-3-11 10:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,
m6好似係for shaping咋, 要減磅... 我估餵人奶, 將啲脂肪直接過戶俾b仔就最有效喇。 :-P


大宅

積分: 4015


2917#
發表於 04-3-11 10:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pudding,
等你過了3 個月可以做運動時玩籐嗰隻呼拉圈收腰腹,有效.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


2918#
發表於 04-3-11 15:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

做乜今日又咁靜既
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


2919#
發表於 04-3-11 17:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

真係噃! 又幾靜, 大家都忙


大宅

積分: 4462


2920#
發表於 04-3-11 23:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

報料報料,大家唔駛去ifc買個張墊喇.今日食晏行過,睇下有冇筍野執,發現張墊上面標價個牌已經搣走左,換言之係冇標價,我問店員賣幾錢,佢就用隨身個機dut一dut,答案當然係78啦!! :-( :-( dau 你就好啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo