立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6628
原文章由 fsy 於 07-8-19 23:28 發表 係 "敲" 呀! 唔係寸你呀, 不過有時見大家啲字我識, 我都想話返比你哋知. 同樣如果我有字唔識, 唔該都話聲我知吖.
積分: 8470
大宅
積分: 2751
積分: 2539
積分: 9395
原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 08:42 發表 早晨呀! 依家出面個天好黑 , 係咪就快有大風雨呢? 我個磅都唔知係咪壞o左, 今朝(一夜之間)重o左3.5lbs :-( :-( , 琴晚食o左板前壽司o者!! 我同豆爸兩個人食, 冇 ...
原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 08:42 發表 我個磅都唔知係咪壞o左, 今朝(一夜之間)重o左3.5lbs :-( :-( , 琴晚食o左板前壽司o者!! 我同豆爸兩個人食, 冇預豆姐, 又話獨食難肥o既!?:cry:
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 08:59 發表 3.5磅!唔係串你,我四個幾月喇,都係重左3磅咋!現在都係唔係好食到野.
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 08:56 發表 今天中午好似約左人去食品展,不過係免費入場,我想買D湯包同埋belu話個D蘋果乾!
原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 09:06 發表 今日心情 -->:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
積分: 8253
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 08:59 發表 3.5磅!唔係串你,我四個幾月喇,都係重左3磅咋!現在都係唔係好食到野. 唔食野肚餓就想嘔,食飽左頂住個胃,又想嘔,都唔知想點.食飯只想食白飯,唔食菜同肉,魚就惦都唔想惦!最鐘意只係飲湯,真反常,以前唔太鐘意 ...
原文章由 tingfai 於 07-8-20 09:43 發表 Will you drink 魚湯?? They are very yummy and full of nutrition! Ask you maid to cook it for you!
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 09:51 發表 有啊!個個星期都煲,飲木瓜魚湯!好味!我會KEEP住飲,因為希望生的時候會快點上奶!丁丁時要兩星期才上奶!
積分: 4784
積分: 6033
原文章由 Cyntoby 於 07-8-20 10:46 發表 早呀)))))))) 快手d做先, 因下午要回東區產檢, 36週喇, 要每週一次!!!!
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 11:04 發表 各位奶媽, 提提你們,我本週會為丁丁報K1了,原來有的學校已經開始收FORM喇! 不過我唔係報名校,係區內的學校!
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy