母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6628


2921#
發表於 07-8-19 23:31 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-19 23:28 發表


係 "敲" 呀!

唔係寸你呀, 不過有時見大家啲字我識, 我都想話返比你哋知. 同樣如果我有字唔識, 唔該都話聲我知吖.


佢係叫你放火"烤"呀

有時好鬼衰, 打到個字就唔記得, 識得同音字都算係咁啦!


男爵府

積分: 8470


2922#
發表於 07-8-19 23:34 |只看該作者
頂唔順, 要去解決咗先


大宅

積分: 2751


2923#
發表於 07-8-19 23:35 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-19 23:28 發表


係 "敲" 呀!

唔係寸你呀, 不過有時見大家啲字我識, 我都想話返比你哋知. 同樣如果我有字唔識, 唔該都話聲我知吖.


我知啦!
但我用canton input method, couldn't found the exact word 呀 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6628


2924#
發表於 07-8-19 23:39 |只看該作者
, 去訓喇!


大宅

積分: 2751


2925#
發表於 07-8-19 23:39 |只看該作者
我要去 ,聽朝要返0800hrs.


大宅

積分: 2539


2926#
發表於 07-8-19 23:53 |只看該作者

我成晚都到睇。
真的比fsy笑c
等我繼續笑,發番個甜夢!


男爵府

積分: 6628


2927#
發表於 07-8-20 08:42 |只看該作者
早晨呀!
依家出面個天好黑 , 係咪就快有大風雨呢?

我個磅都唔知係咪壞o左, 今朝(一夜之間)重o左3.5lbs :-( :-( , 琴晚食o左板前壽司o者!! 我同豆爸兩個人食, 冇預豆姐, 又話獨食難肥o既!?:cry:


男爵府

積分: 9395


2928#
發表於 07-8-20 08:56 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 08:42 發表
早晨呀!
依家出面個天好黑 , 係咪就快有大風雨呢?

我個磅都唔知係咪壞o左, 今朝(一夜之間)重o左3.5lbs :-( :-( , 琴晚食o左板前壽司o者!! 我同豆爸兩個人食, 冇 ...


早晨呀!係唔係夠鐘放工,個天黑成咁.

今天中午好似約左人去食品展,不過係免費入場,我想買D湯包同埋belu話個D蘋果乾!


男爵府

積分: 9395


2929#
發表於 07-8-20 08:59 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 08:42 發表
我個磅都唔知係咪壞o左, 今朝(一夜之間)重o左3.5lbs :-( :-( , 琴晚食o左板前壽司o者!! 我同豆爸兩個人食, 冇預豆姐, 又話獨食難肥o既!?:cry:


3.5磅!唔係串你,我四個幾月喇,都係重左3磅咋!現在都係唔係好食到野.

唔食野肚餓就想嘔,食飽左頂住個胃,又想嘔,都唔知想點.食飯只想食白飯,唔食菜同肉,魚就惦都唔想惦!最鐘意只係飲湯,真反常,以前唔太鐘意飲,現在無飲個日,都唔知點下飯!


男爵府

積分: 6628


2930#
發表於 07-8-20 09:06 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 08:59 發表


3.5磅!唔係串你,我四個幾月喇,都係重左3磅咋!現在都係唔係好食到野.


今日心情 -->:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 6628


2931#
發表於 07-8-20 09:08 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 08:56 發表

今天中午好似約左人去食品展,不過係免費入場,我想買D湯包同埋belu話個D蘋果乾!


好似約左人??-( 點解你可以免費o架? 我仲掙扎緊個入場費, 好想下午放假去呀!

tvoincy, 你去唔去呀? 幾點放工?


男爵府

積分: 9395


2932#
發表於 07-8-20 09:22 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 09:06 發表


今日心情 -->:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


算啦!開完大就減返啦!


男爵府

積分: 8253


2933#
發表於 07-8-20 09:41 |只看該作者
forget it lar
個磅壞o左...個磅壞o左...

原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 08:42 發表
早晨呀!
依家出面個天好黑 , 係咪就快有大風雨呢?

我個磅都唔知係咪壞o左, 今朝(一夜之間)重o左3.5lbs :-( :-( , 琴晚食o左板前壽司o者!! 我同豆爸兩個人食, 冇 ...


男爵府

積分: 8253


2934#
發表於 07-8-20 09:43 |只看該作者
Will you drink 魚湯?? They are very yummy and full of nutrition! Ask you maid to cook it for you!


原文章由 bbpooh 於 07-8-20 08:59 發表


3.5磅!唔係串你,我四個幾月喇,都係重左3磅咋!現在都係唔係好食到野.

唔食野肚餓就想嘔,食飽左頂住個胃,又想嘔,都唔知想點.食飯只想食白飯,唔食菜同肉,魚就惦都唔想惦!最鐘意只係飲湯,真反常,以前唔太鐘意 ...


男爵府

積分: 9395


2935#
發表於 07-8-20 09:51 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 07-8-20 09:43 發表
Will you drink 魚湯?? They are very yummy and full of nutrition! Ask you maid to cook it for you!



有啊!個個星期都煲,飲木瓜魚湯!好味!我會KEEP住飲,因為希望生的時候會快點上奶!丁丁時要兩星期才上奶!


男爵府

積分: 8470


2936#
發表於 07-8-20 10:25 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 09:51 發表



有啊!個個星期都煲,飲木瓜魚湯!好味!我會KEEP住飲,因為希望生的時候會快點上奶!丁丁時要兩星期才上奶!


我覺得飲魚湯真係得架, 果陣我陀子進時只係飲魚湯, 出院後已全人奶咯.


大宅

積分: 4784


2937#
發表於 07-8-20 10:46 |只看該作者
早呀))))))))

快手d做嘢先, 因下午要回東區產檢, 36週喇, 要每週一次!!!!


男爵府

積分: 6033


2938#
發表於 07-8-20 10:51 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 07-8-20 10:46 發表
早呀))))))))

快手d做先, 因下午要回東區產檢, 36週喇, 要每週一次!!!!


Morning

好"鄧" 妳緊張 ar. 我可唔可以有一個要求? 希望妳如果可以, 每日都上o黎報到o下, 如果有日見唔倒妳, 咁就知有機會妹妹要出世, 咁我o地一班 05 奶 ma 可以為妳同妹妹打打氣


男爵府

積分: 9395


2939#
發表於 07-8-20 11:04 |只看該作者
各位奶媽,

提提你們,我本週會為丁丁報K1了,原來有的學校已經開始收FORM喇!

不過我唔係報名校,係區內的學校!

[ 本文章最後由 bbpooh 於 07-8-20 11:05 編輯 ]


男爵府

積分: 6033


2940#
發表於 07-8-20 11:17 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 11:04 發表
各位奶媽,

提提你們,我本週會為丁丁報K1了,原來有的學校已經開始收FORM喇!

不過我唔係報名校,係區內的學校!


咁快 唔係掛 ?-( 我仲係度煩緊仲有邊間 nursery school 可以有剩位俾晴晴讀, 依間又話要報 k1, 我想 c

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo