跳至

首頁

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2921#
發表於 09-6-8 14:09 |只看該作者
唔該晒呀....有多D資料就唔駛樣樣試.....睇我幾懶....

原帖由 pangchaimami 於 09-6-8 13:51 發表

好似好既兒科醫生-hsbc隔離嘅梁智宏, 好多小朋友睇佢架, 所以成日要等, 有時我唔想等就去趙根銘
邊個公園好D-多數去呂明才對出果個
邊間食野唔錯-越南野.... 下午茶一碗粉+野飲 $20好抵
游水....一個住戶證可以幾多 ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2922#
發表於 09-6-8 14:38 |只看該作者
以為阿大小姐出玫瑰疹 .. 點知上sat朝退哂燒但係 一路都唔見出疹 ..
sun 朝我自己去左買送, 老公係屋企睇女,點知打比我話阿女出風 lan ..
又一身都係, 特別係d 摺位 ..
好彩睇完丘祖麟食左d 藥散左好多 ..


littlecar
第一城中心間 doreme & 韓國野都好食架 ..
doreme 唔貴, 韓國野都算貴 & 會勁多人

公園第一城唔多
泳池附近一個 - 勁多小朋友, 唔岩太細個小朋友去, 因為d 大細路係唔理人係甘跑 ..
街市魚檔對出近籃球場有一個 - 細, 不過通常都係d 2-3 yr 小朋友玩, 安全d
近18座個邊又有一個, 又係小型d, 無d 大細佬狂跑 ..

醫生我都係睇梁智宏 / 丘祖麟, 佢地係 share 診所架 ..
佢有得電話book, 不過你預 book 左由去到走得都要around 1 個hr
趙根銘都好 (係第一座樓下) .. 我地睇大人lor
22座個陳惠儀都好呀 , 不過佢唔收果d 醫療卡, 小d睇


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2923#
發表於 09-6-8 14:52 |只看該作者
我呢幾日多數去銀城果邊間茶餐同大快活....有你地推介我可以下次試...銀城間金禾麻麻.....醫生方面我唔怕等最緊要好....呀仔BB果陣睇趙長成係佐敦仲等得耐.....呢幾日執屋都無同呀仔去玩....咩公園都無去....真係要安排俾佢走動下.....


原帖由 zoesychan 於 09-6-8 14:38 發表
以為阿大小姐出玫瑰疹 .. 點知上sat朝退哂燒但係 一路都唔見出疹 ..
sun 朝我自己去左買送, 老公係屋企睇女,點知打比我話阿女出風 lan ..
又一身都係, 特別係d 摺位 ..
好彩睇完丘祖麟食左d 藥散左好多 ..


littlec ...


別墅

積分: 902


2924#
發表於 09-6-8 16:58 |只看該作者
原帖由 pangchaimami 於 09-6-8 13:44 發表

hihi.. 好耐冇見啦....
wai... 我去左靈糧堂註冊啦, 冇得轉全日呀, 好失望呀, 因為e+佢讀梗全日, 所以希望讀番全日啦... 你估有冇人退學呢???



5月份到學校到問我們會否繼續落去,要比留位費,但以我所知都有好多學生都會繼續參與,咁你係唔係要等到七月先知呢?如果沒有全日你會讀嗎?或找其他幼稚園呢?


大宅

積分: 2224


2925#
發表於 09-6-8 17:34 |只看該作者
係呀...果個咪我囖!
因我中過蕉...

原帖由 pangchaimami 於 09-6-8 13:26 發表

呀臭次次都係夜晚燒, 我就睇城巴果個醫生, 佢開到12:00, 不過最好打去confirm下, 好似有個mami話佢有時都一早關門, 抄定個電話守下門口囉....


大宅

積分: 2224


2926#
發表於 09-6-8 17:45 |只看該作者
welcome welcome...

原帖由 yeeyeemum 於 09-6-6 23:11 發表
Hello!大家好,多多指教,我都係住第一城家。


大宅

積分: 2224


2927#
發表於 09-6-8 17:52 |只看該作者
littlecar...
醫生我都係睇梁智宏 / 丘祖麟,但最好book左先落去..如果唔係真係有排等.

食野方面可以試下日本野都ok嫁


別墅

積分: 704


2928#
發表於 09-6-8 18:00 |只看該作者
真係唔錯! 都想試吓...
我想問你係邊到訂?

原帖由 margelee 於 09-6-7 00:36 發表
My bb is drinking 和光堂大仔 very good, she started to drink 和光堂 after she came home from hospital. Very good, she has no poopoo problem, not very fat, tall, healthy.....she still love drinking mi ...


別墅

積分: 704


2929#
發表於 09-6-8 18:20 |只看該作者
有朋友話可同時食2種不同牌子的奶粉
所以想問吓你有冇試雀巢瑞士寶兒EXCEL, 我都想試這隻奶粉+和光堂, 你有冇收到換領卷? 如有及不適用, 可否給我呢?
謝謝!

原帖由 pangchaimami 於 09-6-8 13:38 發表

我個仔先前食森永架, 都ok, 不過日本奶粉比較淡味, 如果由一出世就食可能好d, 如果食過其他奶粉, 就最好買d sample pack 比佢試下先, 因為佢地可能唔鐘意淡味!!
如果係和光堂, 我好似有sample pack 唔記得比左人味, ...


民房

積分: 21


2930#
發表於 09-6-8 22:54 |只看該作者
多謝晒咁多位媽咪嘅歡迎,嚟緊多d同大家吹下水傾下計啦!我都睇開23座那邊陳惠儀醫生,她都幾好,很有心機睇病人,有次我老公夜晚至唔舒服,半夜去找她都要等2-3位病人至到佢,二日後佢好番晒囉!都幾ok架!

原帖由 ^.^morris 於 09-6-8 17:45 發表
welcome welcome...


禁止訪問

積分: 4430


2931#
發表於 09-6-9 02:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4430


2932#
發表於 09-6-9 02:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2933#
發表於 09-6-9 09:15 |只看該作者
你地個個都覺梁醫生好....可唔可以俾定電話我....唔想仔仔病先臨急搵.....我食過一城間日本野....佢有d牛肩肉串幾好食....魚生就一般新鮮....

原帖由 ^.^morris 於 09-6-8 17:52 發表
littlecar...
醫生我都係睇梁智宏 / 丘祖麟,但最好book左先落去..如果唔係真係有排等.

食野方面可以試下日本野都ok嫁


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2934#
發表於 09-6-9 09:17 |只看該作者
我仔仔飲雀巢敏感....其他奶粉都無事....所以所有雀巢野我都唔會再俾仔仔食/飲....

原帖由 margelee 於 09-6-9 02:51 發表
I won't let my bb drink 雀巢, it always on the 基因改造 red list on greenpeace.


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2935#
發表於 09-6-9 09:19 |只看該作者
你有無小朋友?? 幾多歲??? 我都想仔仔識多d一城小朋友...

原帖由 yeeyeemum 於 09-6-8 22:54 發表
多謝晒咁多位媽咪嘅歡迎,嚟緊多d同大家吹下水傾下計啦!我都睇開23座那邊陳惠儀醫生,她都幾好,很有心機睇病人,有次我老公夜晚至唔舒服,半夜去找她都要等2-3位病人至到佢,二日後佢好番晒囉!都幾ok架!

...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2936#
發表於 09-6-9 14:05 |只看該作者
梁智宏 tel 26493731 吉野家樓上, hsbc 隔離
趙根銘 tel 26488182 第1座地下
陳惠儀 tel 26464933 22座地下, 第1次睇無得tel book


原帖由 littlecar 於 09-6-9 09:15 發表
你地個個都覺梁醫生好....可唔可以俾定電話我....唔想仔仔病先臨急搵.....我食過一城間日本野....佢有d牛肩肉串幾好食....魚生就一般新鮮....

...


大宅

積分: 3513


2937#
發表於 09-6-9 16:46 |只看該作者
原帖由 tanoshi127 於 09-6-8 16:58 發表



5月份到學校到問我們會否繼續落去,要比留位費,但以我所知都有好多學生都會繼續參與,咁你係唔係要等到七月先知呢?如果沒有全日你會讀嗎?或找其他幼稚園呢? ...

其實我已經知道冇位啦, 除非有人交左留位費而又唔讀啦, 不過應該好小, 因為讀得n1多數直升上n2, 所以都冇咩希望囉, 不過am班我都會照讀, 免得再搵資料lu...


大宅

積分: 3513


2938#
發表於 09-6-9 16:55 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-6-8 18:20 發表
有朋友話可同時食2種不同牌子的奶粉
所以想問吓你有冇試雀巢瑞士寶兒EXCEL, 我都想試這隻奶粉+和光堂, 你有冇收到換領卷? 如有及不適用, 可否給我呢?
謝謝!

...

唔記得搵和光堂嘅sample tim, 今晚搵(mark左係電話到啦)
同時食2種不同牌子的奶粉又好似唔係咁好喎, 似終唔同味.... 不過你可以trytry下和光堂先啦, 因為淡, 可能bb唔啱, 到時你都唔洗諗啦...


大宅

積分: 3513


2939#
發表於 09-6-9 17:17 |只看該作者
原帖由 margelee 於 09-6-9 02:51 發表
I won't let my bb drink 雀巢, it always on the 基因改造 red list on greenpeace.

哈哈... 我都只係飲佢嘅coffee, 不過新出果隻excel 係瑞士, 應該都ok嘅!


民房

積分: 21


2940#
發表於 09-6-9 23:56 |只看該作者
Hi! littlecar,

我同老公都要返工,有2個仔仔,所以,平日交俾阿媽揍,假期自己至揍番,跟住好似打仗咁,疲倦到七彩。
原帖由 littlecar 於 09-6-9 09:19 發表
你有無小朋友?? 幾多歲??? 我都想仔仔識多d一城小朋友...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo