立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5289
原文章由 karencircle 於 08-9-3 11:19 發表 i don't know ar
伯爵府
積分: 17542
原文章由 jey 於 08-9-3 11:32 發表 嘻嘻,我打錯係華景山莊,我知响邊,唔該哂
積分: 16163
原文章由 karencircle 於 08-9-2 14:05 發表 A MA, 這學年有新schedule? 連續兩日見到你...好開心呀!!!!
原文章由 reginang 於 08-9-3 13:29 發表 我要astha 9pm入房, 順利都可以9.30pm入睡, 每日睡10小時佢都好似吾多夠
原文章由 reginang 於 08-9-3 13:27 發表 oo 因為astha 學校這個月還未有治療堂, 所以我會free d ..... 吾洗上堂既日子就係daddy office 打躉, 冇咩野幫手就回家陪細佬玩囉
原文章由 karencircle 於 08-9-3 14:47 發表 咁有時間就上來傾多兩句先 細佬會唔會返playgroup呀??
原文章由 reginang 於 08-9-3 15:01 發表 all 我最近有個念頭 想搬去郊區住呀 你地有冇朋友住係西貢or新界北 可以幫我攞下料
原文章由 reginang 於 08-9-3 14:59 發表 oo 我當然想比細佬去下playgroup 不過爸爸就吾多愿比$$$ 但我會繼續爭取 依家平日細佬冇地方去架 咁我會叫工人帶佢去公園或去海皮行下 吾係真係在家發霉 ...
原文章由 karencircle 於 08-9-3 15:06 發表 你想住村屋呀? 買定租? 我朋友養狗係西貢住 你想知什麼? 我幫你問下
原文章由 reginang 於 08-9-3 15:19 發表 oo 我打算地先租 因吾肯定環境是吾真的喜歡 想知道2層700+roof or garden 幾$$$ 我prefer 有garden呀 由西貢揸車去灣仔約多久 不過我知西貢價錢都吾平 ...
積分: 7989
原文章由 tingchichi 於 08-9-3 15:46 發表 Hi ~ 車車, 車厘同琳琳返 p.1 慣唔慣呀 ? 之之呢 2 個星期都係返半日, 佢同以前一樣. 唔到 12:00 am 都唔願瞓 好彩佢學校 8:30 am 先打鐘. 可以俾佢瞓晏 d ...
原文章由 karencircle 於 08-9-3 12:24 發表 華景我約莫都知bor 去開生日會ar
原文章由 jey 於 08-9-3 16:08 發表 西貢近我度我可以成日去你度,不過好'習',夜晚實噪因為夜市多d樓舊應sing........
原文章由 karencircle 於 08-9-3 15:59 發表 之之一向精力旺盛 有2個星期返半日咁多 咁係全校都會咁定只係for初小??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy