親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


珍珠宮

積分: 34040


2921#
發表於 16-6-20 17:48 |只看該作者
3514 發表於 16-6-20 17:26
佢地逢星期一批發,咁係咪星期一冇零售?thx!

http://travel.network.com.tw/mobile/travel/point.asp?key=103278
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2922#
發表於 16-6-20 17:48 |只看該作者
3514 發表於 16-6-20 17:27
係咪逢星期一批發,係咪星期一冇零售?

不是
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2923#
發表於 16-6-20 17:50 |只看該作者
jaspeo326 發表於 16-6-20 08:01
我都仲諗緊
想問下北投去十分坐咩車最啱?

北投坐MRT(捷運)回台北車站,再轉搭台鐵(火車)去十分,方便又便宜!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


複式洋房

積分: 192


2924#
發表於 16-6-20 20:21 |只看該作者
wai001 發表於 16-6-20 17:50
北投坐MRT(捷運)回台北車站,再轉搭台鐵(火車)去十分,方便又便宜!

Thanks so much (emoji)


複式洋房

積分: 192


2925#
發表於 16-6-20 20:21 |只看該作者
Thanks so much


珍珠宮

積分: 34040


2926#
發表於 16-6-26 18:24 |只看該作者

回覆樓主:

Welcome!……My pleasure!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 7048

食得好勳章


2927#
發表於 16-6-28 21:21 |只看該作者
missparent 發表於 16-4-1 21:09
夾公仔機好平,10台幣一次,仲平過日本!

仲有d機標明幾錢保証夾到,例如350,部機第35次個夾夾住個公仔就 ...

請問邊度有夾公仔機


大宅

積分: 1143


2928#
發表於 16-6-28 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cfs+於+15-01-10+發表東區。

原帖由 wai001 於 15-01-11 發表
台北東區→信義區
東區 有咩行?
信義區就行誠品?




大宅

積分: 1143


2929#
發表於 16-6-29 12:30 |只看該作者

回覆:wai001 的帖子

Albion台北買會平好多嗎?




珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


2930#
發表於 16-6-29 12:45 |只看該作者

回覆:台灣食玩行

請問台北車站入面嗰d儲物(行李)櫃,入咗一次錢放3個鐘,咁如果我過咗3個鐘先返到去攞會點㗎?


珍珠宮

積分: 34040


2931#
發表於 16-6-29 19:45 |只看該作者
Edithcsm 發表於 16-6-29 12:45
請問台北車站入面嗰d儲物(行李)櫃,入咗一次錢放3個鐘,咁如果我過咗3個鐘先返到去攞會點㗎?

...

補回欠款
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2932#
發表於 16-6-29 19:47 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-6-28 22:52
東區 有咩行?
信義區就行誠品?

新光三越、Attn 4 Fun……百貨、shopping mall 果D la
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2933#
發表於 16-6-29 19:47 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-6-29 12:30
Albion台北買會平好多嗎?

不清楚
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


子爵府

積分: 10436


2934#
發表於 16-6-29 22:09 |只看該作者
nicole323 發表於 16-6-28 21:21
請問邊度有夾公仔機
西門町有,好多夜市都有


珍珠宮

積分: 34040


2935#
發表於 16-7-1 12:25 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.playtc.com.tw/index.php?c=game&g_sn=16

台中火車站商圈
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2936#
發表於 16-7-2 16:57 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
台灣交通更方便了 !

即日起不管您手上拿的是悠遊卡,還是一卡通,都可通行全台灣了。

https://today.line.me/tw/article/4e36fba6fc0a0f56bb609d1aa1e4bdceedbe3a59b523ddbb8869b337f2873172?openExternalBrowser=1
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2937#
發表於 16-7-12 18:07 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.gotrip.hk/travel-news/%E5%8F%B0%E7%81%A3_%E5%BF%AB%E9%80%9F%E9%80%9A%E9%97%9C%E8%AD%89%E6%98%8E_%E7%94%B3%E8%AB%8B%E6%95%99%E5%AD%B8_%E5%8F%B0%E7%81%A3%E4%BF%82%E5%92%81%E7%8E%A9/

轉載:
台灣都有!45秒過關申請
https://www.facebook.com/gotrip/posts/1159251380814273
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2938#
發表於 16-7-13 19:32 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.walkerland.com.tw/article/view/120326

轉載:
#Walker愛美食 海陸BUFFET新品牌來囉~~~
超豐富的晚餐在〝豐FOOD〞(emoji)(emoji)

集結『日式、中式、西式、泰式、燒味、港點、甜點』等超過200道料理,龍膽石斑、阿根廷天使蝦、炙燒壽司、肋眼牛排、片皮櫻桃鴨,另有生啤、紅白酒無限暢飲,
超澎湃的菜色想到就口水直流,小編的唾液都要投降了啦~~~
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


洋房

積分: 91


2939#
發表於 16-7-13 19:53 |只看該作者


大宅

積分: 3203


2940#
發表於 16-7-13 21:00 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-10 18:02
平過在HK食 buffet 好多,而且食材新鮮、好味、有水準!

成人幾錢一位?
小童要幾錢位?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo