親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2921#
發表於 09-3-12 23:17 |只看該作者
唔係去到台灣落地簽証就得家咩? 點解你地咁多人都係香港簽定? 我同個女一齊去, 係咪都可以去到先簽証?


原帖由 010 於 09-3-10 15:54 發表
如果係持特區護照-香港出生人仕
取台證只需1日.所以一定得
(可由他人代辦申請)
(我4月去,準備4月頭先去拎)

若非港生....需要21-30日嫁
(須親到金鐘辦理申請)

...


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2922#
發表於 09-3-12 23:18 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-10 15:54 發表
如果係持特區護照-香港出生人仕
取台證只需1日.所以一定得
(可由他人代辦申請)
(我4月去,準備4月頭先去拎)

若非港生....需要21-30日嫁
(須親到金鐘辦理申請)

...


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2923#
發表於 09-3-12 23:21 |只看該作者
物唔係可以去到台灣落地簽証咩? 點解咁多人都係香港簽定? 有物好處? 我同個女物一次去, 係咪都可以落地簽証呢?




原帖由 010 於 09-3-10 15:54 發表
如果係持特區護照-香港出生人仕
取台證只需1日.所以一定得
(可由他人代辦申請)
(我4月去,準備4月頭先去拎)

若非港生....需要21-30日嫁
(須親到金鐘辦理申請)

...


大宅

積分: 2059


2924#
發表於 09-3-12 23:22 |只看該作者

襟機抵d

hi, fifi

多謝你的回覆!!
襟機抵d?? 是否在机場內有Hsbc襟機呢??
須否手續費? 一次可取how money??

tks!
himmom




原帖由 fi-fi 於 09-3-11 13:00 發表
himmom,

開咗...放心吧!!!
不過...如果唔驚食咭,襟機抵d嫁~


男爵府

積分: 9345


2925#
發表於 09-3-12 23:26 |只看該作者
0茶少甜,

係呀....由台北去大溪花海農場要轉幾次車嫁,朝早去程都還可以呀,下午回程時...d車少到....可能要等車等半粒鐘都無,的士又唔多見咁囉~

去完大溪花海,咁可以同遊大溪一帶喇

原帖由 0茶少甜 於 09-3-12 22:45 發表
唔該曬 fi-fi, 去大溪花田係咪包車好d呢? 我聽朋友講好似好唔方便. 係咪? 去完花田有物野行程建議呢? Tks!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2926#
發表於 09-3-12 23:26 |只看該作者
hi! 咁啱! 我都係book唔到, 最後就book左呢間. 可能會離車站都幾遠. 佢地話都話10分鐘. 實際肯定仲遠d.
我9-13 Apr. 我book 左雙人房咋. 但實際2人1小(9歲)唔知會唔會有問題呢?


原帖由 sasa888 於 09-3-12 21:44 發表


我同你一間酒店呀...不過我原先係BOOK 左桔子點知AGENT 唔記得幫我俾錢, 俾人CANCEL 左間酒店, 佢話依家UPGRADE 我去王朝WOR...唔知呢到好唔好呀...之前住台北車站好似方便D MAI....冇計喇....都冇其他選擇LU...我 ...


男爵府

積分: 9345


2927#
發表於 09-3-12 23:27 |只看該作者
010,

abcd媽咪...佢都忙喇,忙住考會考嘛!

原帖由 010 於 09-3-12 23:08 發表
fi-fi
朝又見你晚又見你! 好勤力啊!

反而呢排好少見ABCD媽既?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2928#
發表於 09-3-12 23:29 |只看該作者
0茶少甜,

當然可以落機後去做落地簽証喇,只是我哋想爭取時間過關拎行李離開機會...開始行程之嘛!

如果你哋係香港出世又或者曾經去過台灣,咁都可以係網上申請,跟住出發前去金鐘取証or出發當日係香港機場取証

原帖由 0茶少甜 於 09-3-12 23:17 發表
唔係去到台灣落地簽証就得家咩? 點解你地咁多人都係香港簽定? 我同個女一齊去, 係咪都可以去到先簽証?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2929#
發表於 09-3-12 23:32 |只看該作者
himmon,

所有機都襟得,只是你張咭後面個lego同部機係match就得嫁喇

hsbc手續費,每次hk30....每次最多nt20000,連手續費個rate都高過市內銀行/機場對換店/香港百年

原帖由 himmom 於 09-3-12 23:22 發表
hi, fifi

多謝你的回覆!!
襟機抵d?? 是否在机場內有Hsbc襟機呢??
須否手續費? 一次可取how money??

tks!
himmom

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 23:48 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2930#
發表於 09-3-12 23:33 |只看該作者
重覆了~

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 23:46 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2931#
發表於 09-3-12 23:36 |只看該作者
dup~

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 23:48 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2932#
發表於 09-3-12 23:37 |只看該作者
dup~

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 23:47 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2933#
發表於 09-3-12 23:38 |只看該作者
dup~

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 23:47 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2934#
發表於 09-3-12 23:39 |只看該作者
oic, 唔該曬fi-fi. 台灣果邊應該好快可以比個旅遊大使獎比你. 你解開左我好多疑團!! Tks a lot!

原帖由 fi-fi 於 09-3-12 23:29 發表
0茶少甜,

當然可以落機後去做落地簽証喇,只是我哋想爭取時間過關拎行李離開機會...開始行程之嘛!

如果你哋係香港出世又或者曾經去過台灣,咁都可以係網上申請,跟住出發前去金鐘取証or出發當日係香港機場取証

...


男爵府

積分: 6541


2935#
發表於 09-3-12 23:40 |只看該作者
終於追晒part II啦, 時間仍早(6月尾出發)
仲有時間選酒店, 仍心大心細
東龍, 天成, YMCA(見有媽咪紹好以唔錯)
我想問回程8:55機
應幾點上車(星期二), 國光 or book 車

thx


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2936#
發表於 09-3-12 23:40 |只看該作者
duplicated

[ 本帖最後由 0茶少甜 於 09-3-13 19:17 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


2937#
發表於 09-3-12 23:41 |只看該作者
dup~

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-12 23:51 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2938#
發表於 09-3-12 23:43 |只看該作者
duplicated

[ 本帖最後由 0茶少甜 於 09-3-13 19:17 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


2939#
發表於 09-3-12 23:50 |只看該作者
0茶少甜,

獎,咁虛榮的東西....我唔要喇,我要獎金...哈~~~

原帖由 0茶少甜 於 09-3-12 23:39 發表
oic, 唔該曬fi-fi. 台灣果邊應該好快可以比個旅遊大使獎比你. 你解開左我好多疑團!! Tks a lot!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2059


2940#
發表於 09-3-12 23:58 |只看該作者
hi, fifi

咁樣應該襟机好喎!!!!

thanks~~!!!!


原帖由 fi-fi 於 09-3-12 23:32 發表
himmon,

所有機都襟得,只是你張咭後面個lego同部機係match就得嫁喇

hsbc手續費,每次hk30....每次最多nt20000,連手續費個rate都高過市內銀行/機場對換店/香港百年

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo