跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6097


2921#
發表於 09-3-9 13:06 |只看該作者
呢幾日我同大細 B 都喉嚨痛,好彩飲左 momo D 枇杷蜜,已經好返好多喇!!!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2922#
發表於 09-3-9 13:31 |只看該作者
收到



原帖由 basbyy 於 09-3-9 12:49 發表
不過要記住等最少半小時先好用個浴缸喎,因為要等 D 渠 cool down 呀!!!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2923#
發表於 09-3-9 13:32 |只看該作者
bb都有課外默架, 好彩果d係extra分, 即滿分係110 今日派左上學期中默簿, 睇番全部都over100分架 有一次拿到110



原帖由 basbyy 於 09-3-9 12:47 發表
以前中英文默書都係大 B 強項,不過今年因為每次有課外,所以好少有 100 分囉!!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2924#
發表於 09-3-9 13:36 |只看該作者
你弟弟以前做哪行 搞生意係幾高風險架, 不過做得起就好過打工既



原帖由 basbyy 於 09-3-9 13:03 發表
星期六同弟婦傾開,大家都好擔心間鋪,因為弟弟都係第一次自己攪生意,而且而家D經濟咁差!!最衰就係幾個月前我地想租鋪時,領會又話唔租得比我地,因為個商場已經有三間眼鏡店,後來佢地話有一間唔續租,咁就租比我地!!點知到我地差不 ...


伯爵府

積分: 16212


2925#
發表於 09-3-9 13:42 |只看該作者
係用一半水先溶馬蹄粉, 另一半水用黎煮糖同馬蹄, 將熱糖水加入漿粉內攪拌, 撈完d粉要杰杰地半生熟至落模蒸, 如果唔係d馬蹄同粉就會沉晒底 撈完發覺仲係好水就可以用慢火慢慢一路煮一路攪, 呢個過程係最累的mouth:
原帖由 basbyy 於 09-3-9 12:25 發表
馬蹄榚係唔係只係馬蹄粉加水&糖&馬蹄就得架喇,如果咁方便,我都可以整喎!!!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2926#
發表於 09-3-9 13:43 |只看該作者
YY,

請問你弟弟有冇one day即棄contact lens賣架


伯爵府

積分: 16212


2927#
發表於 09-3-9 13:46 |只看該作者
你細佬d生意ok就好囉 , 呢個時勢攪生意真係高風險mouth:
原帖由 basbyy 於 09-3-9 13:03 發表
星期六同弟婦傾開,大家都好擔心間鋪,因為弟弟都係第一次自己攪生意,而且而家D經濟咁差!!最衰就係幾個月前我地想租鋪時,領會又話唔租得比我地,因為個商場已經有三間眼鏡店,後來佢地話有一間唔續租,咁就租比我地!!點知到我地差不 ...


伯爵府

積分: 16212


2928#
發表於 09-3-9 13:49 |只看該作者
係啦, 下次你帶埋出黎, 佢地又可以用黎玩魚蝦蟹
原帖由 basbyy 於 09-3-9 12:34 發表
換左可以 gathering 時請我地 D B食丫嗎!!


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2929#
發表於 09-3-9 14:12 |只看該作者
今朝成朝都擔心亞b頂唔住, 直到姐姐接左亞b返ok 先安心d, 我俾定兩粒panadol佢袋, 叫佢唔妥就11點後先食, 佢真係食左, 咁即係好唔妥喇, 唔係一定唔記得食喇 正話打俾我把聲都變埋 不過3點先有e生睇mouth:


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2930#
發表於 09-3-9 14:17 |只看該作者
原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 11:03 發表
sister, bebe,

同事wednesday 去korea, 妳地d UGbang order jor la, 每人16萬千won, free 1支serum.

sister,
妳支eye cream dao 係3萬3, 原來hk 代理1/3 號+價賣HK$420 ah, 妳買得好抵ah, 早g 我dao 買 ...


你個korean同事幫我地買左啦 好心急添 係呢, 請問你個hk同事有冇visa plantinum咭呢? 有先麻煩佢喇因為有85折, 如果唔係唔駛麻煩佢 啦


伯爵府

積分: 16212


2931#
發表於 09-3-9 14:18 |只看該作者
咁叫佢休息多d啦, 同埋煲d竹蔗水俾佢飲, 老人家話清清熱氣, 食藥都快d吸收喎
原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:12 發表
今朝成朝都擔心亞b頂唔住, 直到姐姐接左亞b返ok 先安心d, 我俾定兩粒panadol佢袋, 叫佢唔妥就11點後先食, 佢真係食左, 咁即係好唔妥喇, 唔係一定唔記得食喇 正話打俾我把聲都變埋 不過3點先有e生 ...


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2932#
發表於 09-3-9 14:20 |只看該作者
原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 11:18 發表
同事個朋友yesterday arm arm 係korea 返la, 見到airport個exchange rate 對200, then HK$就around 825, 如果le 幾日keep 住 or 繼續drop 個rate dao 幾好


對200咁正 駛唔駛俾錢佢帶過去呀 咁佢會唔會買missha呀


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2933#
發表於 09-3-9 14:23 |只看該作者
原帖由 basbyy 於 09-3-9 12:49 發表
不過要記住等最少半小時先好用個浴缸喎,因為要等 D 渠 cool down 呀!!!


我都要記住先


男爵府

積分: 6097


2934#
發表於 09-3-9 14:23 |只看該作者



原帖由 kitbebe 於 09-3-9 13:32 發表
bb都有課外默架, 好彩果d係extra分, 即滿分係110 今日派左上學期中默簿, 睇番全部都over100分架 有一次拿到110


伯爵府

積分: 16212


2935#
發表於 09-3-9 14:32 |只看該作者
missha 我都鐘意喎
原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:20 發表


對200咁正 駛唔駛俾錢佢帶過去呀 咁佢會唔會買missha呀


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2936#
發表於 09-3-9 14:34 |只看該作者
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-9 14:18 發表
咁叫佢休息多d啦, 同埋煲d竹蔗水俾佢飲, 老人家話清清熱氣, 食藥都快d吸收喎


好呀, 等我放工去買先, thx


伯爵府

積分: 16212


2937#
發表於 09-3-9 14:36 |只看該作者
hb又成日話叫我同佢去台灣啦 我話佢e+間廠又裝修緊未搬, 咪同佢講搬完廠至同佢去囉 但佢話因為要去探個客, 唔帶大小b去喎


男爵府

積分: 5101


2938#
發表於 09-3-9 14:37 |只看該作者
係ah, 會比$佢sin, 唔好意思叫人出ma , btw missha 唔好叫佢買la, 佢要幫我帶20個items 返lai

原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:20 發表


對200咁正 駛唔駛俾錢佢帶過去呀 咁佢會唔會買missha呀


男爵府

積分: 5101


2939#
發表於 09-3-9 14:39 |只看該作者
要等下一水la, btw同事話bb cream skin 79 同dr. Jart d 成份會好d wor

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-9 14:32 發表
missha 我都鐘意喎


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2940#
發表於 09-3-9 14:40 |只看該作者
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-9 14:36 發表
hb又成日話叫我同佢去台灣啦 我話佢e+間廠又裝修緊未搬, 咪同佢講搬完廠至同佢去囉 但佢話因為要去探個客, 唔帶大小b去喎


咁咪可以2人世界囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo