想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7674


2921#
發表於 11-7-12 16:50 |只看該作者
我明天day 10 照蛋喇


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2922#
發表於 11-7-12 17:51 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-12 16:50
我明天day 10 照蛋喇
你明日照蛋, 明日我老公驗丁丁.


別墅

積分: 928


2923#
發表於 11-7-13 21:50 |只看該作者
我今日m到,第二次iui失敗左, 只得番最後一次機會,因為下次可能要試ivf,但係我冇錢吾我可去私家做,又吾知點去睇政府????


子爵府

積分: 12790


2924#
發表於 11-7-13 22:46 |只看該作者

回覆:daisy..bb 的帖子

政府好似要醫生信先可以去排期,





男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2925#
發表於 11-7-14 10:17 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-14 10:27 編輯
daisy..bb 發表於 11-7-13 21:50
我今日m到,第二次iui失敗左, 只得番最後一次機會,因為下次可能要試ivf,但係我冇錢吾我可去私家做,又吾知點 ...

如果你宜家响出面做IUI. 咁你可以排政府公家症做IVF, 但你預2年時間, 你要自己諗吓夠唔夠時間排隊.

你要求幫你做IUI既醫生寫信去政府. 之後走去政府個三間公立醫院排期就OK.

不過要提醒你, 如果你38歲以上, 政府公家症唔收你架!





子爵府

積分: 12790


2926#
發表於 11-7-14 11:50 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 10:17
如果你宜家响出面做IUI. 咁你可以排政府公家症做IVF, 但你預2年時間, 你要自己諗吓夠唔夠時間排隊.

你要 ...

38歲係咪因為太大所以唔收,咁幾多歲先收


別墅

積分: 904


2927#
發表於 11-7-14 13:17 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 10:17
如果你宜家响出面做IUI. 咁你可以排政府公家症做IVF, 但你預2年時間, 你要自己諗吓夠唔夠時間排隊.

你要 ...

嘩...原來咁多限制架...


別墅

積分: 904


2928#
發表於 11-7-14 13:18 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-12 17:51
你明日照蛋, 明日我老公驗丁丁.

個報告出左未呀


別墅

積分: 904


2929#
發表於 11-7-14 13:20 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-12 16:50
我明天day 10 照蛋喇

照完蛋要點架
我既M小姐就到....醫生話要第一日打電話比姑娘約覆診....
之後就打針....有D緊張


別墅

積分: 904


2930#
發表於 11-7-14 13:22 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-13 21:50
我今日m到,第二次iui失敗左, 只得番最後一次機會,因為下次可能要試ivf,但係我冇錢吾我可去私家做,又吾知點 ...

點解限3次既
我見有SIS D都做3次以上...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2931#
發表於 11-7-14 13:40 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-14 13:41 編輯
lovely_apple_00 發表於 11-7-14 13:18
個報告出左未呀

未呀! 佢昨日去咗驗, 都好順利, 姑娘話過兩日先出報告, 仲要轉番比診所先知. 我諗下星期一, 二就知道. 希望做咗咁多嘢今次會有進步啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2932#
發表於 11-7-14 13:44 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-14 13:52 編輯
kit2011312 發表於 11-7-14 11:50
38歲係咪因為太大所以唔收,咁幾多歲先收

因為38歲比信去排期, 差唔多40歲先見醫生. 醫管局規定40歲以上唔收公家症, 只可以做私家症.

你預38歲以下啦, 不過如果你真的38歲以上, 你試吓博吓. 反正你有跟開你既醫生, 問佢寫紙通常都比你既, 但要快D啦.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2933#
發表於 11-7-14 13:48 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-14 13:17
嘩...原來咁多限制架...
係呀! 無辦法啦! 鬼叫佢係政府, 鬼叫佢咁平咩!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2934#
發表於 11-7-14 14:01 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-14 13:20
照完蛋要點架
我既M小姐就到....醫生話要第一日打電話比姑娘約覆診....
之後就打針....有D緊張: ...
頭一次做IUI打針係驚D. 不過唔咪好痛. 之後你就會習慣啦!

就正如我咁下個星期M小姐會到, 應該開始做IVF. 有D緊張, 話晒好多嘢都未試過. 唔知個反應如何. 所以大家要加油呀!



男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2935#
發表於 11-7-14 14:02 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-12 16:50
我明天day 10 照蛋喇
你係找邊位醫生?


子爵府

積分: 12790


2936#
發表於 11-7-14 15:32 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 14:01
頭一次做IUI打針係驚D. 不過唔咪好痛. 之後你就會習慣啦!

就正如我咁下個星期M小姐會到, 應該開始做IVF. ...

請問你係公家定私家做ivf呀??


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2937#
發表於 11-7-14 16:00 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-14 16:01 編輯
kit2011312 發表於 11-7-14 15:32
請問你係公家定私家做ivf呀??

我响私家做IVF, 不過我都有排政府公家症, 但我要下年9月先排到我見醫生. 我排政府係當係後備, 你知啦, IVF好貴嘛, 唔咪有本事比到咁多次去做IVF.


子爵府

積分: 12790


2938#
發表於 11-7-14 16:30 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 16:00
我响私家做IVF, 不過我都有排政府公家症, 但我要下年9月先排到我見醫生. 我排政府係當係後備, 你知啦, IVF ...

係呀!!!真係好貴呀,我可能過多兩個月都做,你做完可唔可以話我知個流程同埋用左幾多錢呀


別墅

積分: 928


2939#
發表於 11-7-14 18:52 |只看該作者
回覆 lovely_apple_00 的帖子

只係我自己限自己,加上醫生話做三次都吾得,之後再做個結果都冇大分別


男爵府

積分: 7674


2940#
發表於 11-7-14 22:33 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-14 13:20
照完蛋要點架
我既M小姐就到....醫生話要第一日打電話比姑娘約覆診....
之後就打針....有D緊張: ...

打針好過食藥
唔使驚 驚就合埋眼
唔痛架 效果好過我食藥 內膜過薄
而家要補針 +食 e2醇 谷到就做 谷唔到就下個月先做
day 10, 13 覆診 打破蛋針之後 放精 塞藥 等結果lor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo