跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17618


2921#
發表於 05-11-27 23:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


精彩ma
annasiu 寫道:
66洗唔洗將段片上網呀


大宅

積分: 2201


2922#
發表於 05-11-27 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

子昂玩得開心嗎
我個仔勁like"親子x斗"


大宅

積分: 2201


2923#
發表於 05-11-28 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

死婆....唔上黎都唔知添

ritaor66 寫道:

精彩ma [quote]
annasiu 寫道:
66洗唔洗將段片上網呀
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


2924#
發表於 05-11-28 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

子昂 &
不過就嚇c我隻佬
annasiu 寫道:
子昂玩得開心嗎
我個仔勁like"親子x斗"


伯爵府

積分: 17618


2925#
發表於 05-11-28 00:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

anna
乜你又表演咗比人人睇咩
幾時


大宅

積分: 2201


2926#
發表於 05-11-28 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

嚇c你隻佬......無理由

ritaor66 寫道:
子昂 &
不過就嚇c我隻佬 [quote]
annasiu 寫道:
子昂玩得開心嗎
我個仔勁like"親子x斗"
[/quote]


大宅

積分: 2201


2927#
發表於 05-11-28 00:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

66
人人睇左你段片炸 表mug演呀)))) :tongue:
快D cut左佢啦 :tongue:


伯爵府

積分: 17618


2928#
發表於 05-11-28 00:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

anna
但係人人話你同津津wor
佢攪錯咗
我老公話危險wor


伯爵府

積分: 17618


2929#
發表於 05-11-28 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

唔制
annasiu 寫道:
66
人人睇左你段片炸 表mug演呀)))) :tongue:
快D cut左佢啦 :tongue:


大宅

積分: 2201


2930#
發表於 05-11-28 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

66人人以為子昂係津津呀


伯爵府

積分: 17618


2931#
發表於 05-11-28 00:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

人人
annasiu 寫道:
66人人以為子昂係津津呀


大宅

積分: 2201


2932#
發表於 05-11-28 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

66
你重未
今晚無人.......佢地


伯爵府

積分: 17618


2933#
發表於 05-11-28 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我都 la
annasiu 寫道:
66
你重未
今晚無人.......佢地


大宅

積分: 2201


2934#
發表於 05-11-28 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

66 goodnight


大宅

積分: 2485


2935#
發表於 05-11-28 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

Hi, 仲有冇人呀.)))))


大宅

積分: 2485


2936#
發表於 05-11-28 01:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

假期關係, d夜班收早咗.


大宅

積分: 2485


2937#
發表於 05-11-28 01:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

九龍城咁多檔串燒,
我比較鍾意金x沙冰.
豬,牛,雞都係6蚊串,
佢d醬汁好惹味.


大宅

積分: 2485


2938#
發表於 05-11-28 01:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

仲有燒大蜆, 同埋蟶子王,
淋d豉椒汁上去, 正!
見過幾次森美,小儀
夜晚12點幾去食添.


大宅

積分: 2485


2939#
發表於 05-11-28 01:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


子爵府

積分: 10053


2940#
發表於 05-11-28 08:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

打咗個招呼先
卡嘢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo