想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 50600


2921#
發表於 12-9-28 17:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-28 發表hell

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
hello bbg ee
hello lalab




男爵府

積分: 5027


2922#
發表於 12-9-28 17:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表各位ee

原帖由 litaitai 於 12-09-28 發表
Lala B 你好要乖乖地,快高長大
大大ee, nice to meet u




男爵府

積分: 5027


2923#
發表於 12-9-28 17:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表到時幾

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-28 發表
7week2呀
到時唔洗辛苦陰超嘛




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2924#
發表於 12-9-28 18:02 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-28 15:34
各位ee hello, 我係lalaB 呀,公公話見到我好靚仔呀,佢想我係仔仔呀!!




...

Hello lala b!!你要錫住媽咪呀,仲有就係乖乖地,10個月後見


男爵府

積分: 5027


2925#
發表於 12-9-28 18:07 |只看該作者

引用:Quote:3妹 發表於 12-9-28 15:34 各位ee he

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
Hello lala b!!你要錫住媽咪呀,仲有就係乖乖地,10個月後見
yes blue blue ee, meet u later!!




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2926#
發表於 12-9-28 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-09-28+發表

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
到時唔洗辛苦陰超嘛
嗯。唯有咁諗。不過我都想時間快d過。比亞b daddy早d見亞b...錫我多d


男爵府

積分: 5027


2927#
發表於 12-9-28 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表到時唔

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-28 發表
嗯。唯有咁諗。不過我都想時間快d過。比亞b daddy早d見亞b...錫我多d
見唔見都錫晒你啦,傻婆! 陰超辛苦呀, 7wk 可以肚超嘛!




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2928#
發表於 12-9-28 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-09-28+發表

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
見唔見都錫晒你啦,傻婆! 陰超辛苦呀, 7wk 可以肚超嘛!
嗯。到時我都比亞b既第一張超超相見下大家


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2929#
發表於 12-9-28 18:13 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-28 18:07
yes blue blue ee, meet u later!!


男爵府

積分: 5027


2930#
發表於 12-9-28 18:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表見唔見

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-28 發表
嗯。到時我都比亞b既第一張超超相見下大家
到時見 好開心bb 在肚入面已經認識到朋友喔!




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2931#
發表於 12-9-28 18:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-09-28+發表

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
到時見 好開心bb 在肚入面已經認識到朋友喔!
yeah


伯爵府

積分: 18014


2932#
發表於 12-9-28 18:29 |只看該作者

引用:各位ee+hello,+我係lalaB+呀,公公話見到我

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
各位ee hello, 我係lalaB 呀,公公話見到我好靚仔呀,佢想我係仔仔呀!!




...
Hello ... Nice to meet U ,lalaB! 幾week ?




男爵府

積分: 6981


2933#
發表於 12-9-28 18:34 |只看該作者

引用:各位ee+hello,+我係lalaB+呀,公公話見到我

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
各位ee hello, 我係lalaB 呀,公公話見到我好靚仔呀,佢想我係仔仔呀!!




...
la la B, nice to meet you!!! 3妺,你個ultrasound 係肚皮照定係陰超?




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2934#
發表於 12-9-28 18:48 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

今日day23,有控即係?thx
1348829314679.jpg


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2935#
發表於 12-9-28 19:09 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

姊妹門,我明天去拿信啦,兼照下有冇宮外孕。我貪玩,玩淨一包綠D 同一盒CB non- electric. 有冇人要??就梗係送啦



笑下又一日。放鬆下啦大家!


伯爵府

積分: 18014


2936#
發表於 12-9-28 19:09 |只看該作者

引用:今日day23,有控即係?thx+

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
今日day23,有控即係?thx
有機喎 祝越黎越深!可以試下check 6d...




伯爵府

積分: 18014


2937#
發表於 12-9-28 19:09 |只看該作者

引用:姊妹門,我明天去拿信啦,兼照下有冇宮外孕

原帖由 shutupmate415 於 12-09-28 發表
姊妹門,我明天去拿信啦,兼照下有冇宮外孕。我貪玩,玩淨一包綠D 同一盒CB non- electric. 有冇人要??就 ...





珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2938#
發表於 12-9-28 19:10 |只看該作者

引用:今日day23,有控即係?thx+

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
今日day23,有控即係?thx
仲排緊?定係要用綠D??



笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2939#
發表於 12-9-28 19:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kamkam528+於+12-9-28+15:51+

原帖由 kamkam528 於 12-09-28 發表
本帖最後由 kamkam528 於 12-9-28 15:51 編輯
Lala B hello ar!!!



笑下又一日。放鬆下啦大家!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2940#
發表於 12-9-28 19:13 |只看該作者
Yeahly_ly 發表於 12-9-28 19:09
有機喎 祝越黎越深!可以試下check 6d...

真的嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo