想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


子爵府

積分: 13137


2921#
發表於 12-10-17 17:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-16+發表

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
佢想我試下返工會唔會宮縮密左,如果密左即關份工事!壓力太大!
我下星期一政府第一次產檢,到時可以再寫 ...
叫醫生開長少少病假,睇吓佢肯唔肯。



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2423


2922#
發表於 12-10-17 17:24 |只看該作者
我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁


大宅

積分: 2776


2923#
發表於 12-10-17 17:25 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-17+13:16+連續4日

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
唔係呀, 有醫生紙就有嫁啦
係咪間間公司唔同?我朋友佢斷斷續續咁放左2個月因懷孕不適而請既病假,當中有3日,亦有d成個禮拜既,但公司全部無薪俾佢架,我同事自己係仁安做




子爵府

積分: 13137


2924#
發表於 12-10-17 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-16+發表

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
咁你朋友最後點?BB健康嗎?
我個朋友好硬頸,佢做生意,冇休息!佢都有3個小朋友,佢覺得會冇事,結果, 冇咗!
所以休息係最重要架!唔好擔心!加油!




I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


2925#
發表於 12-10-17 17:27 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 17:21
嘩,咁夾埋咪30幾粒?!

無人叫你一次過食架嘛, nuts當係健康小食, 悶悶咪食幾粒囉, 代替你d薯片呀

點評

chihua815  代替薯片  發表於 12-10-17 17:36


大宅

積分: 2776


2926#
發表於 12-10-17 17:27 |只看該作者

Quote:misstree+發表於+12-10-17+13:55+唔

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
有醫生紙就一定有,不過就唔一定係全日人工~
要睇返你公司既合約。
唔係架?係咪要有足夠既病假日數先得架?




大宅

積分: 2841


2927#
發表於 12-10-17 17:29 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 17:24
我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁
你試下打LEE個電話36210645


大宅

積分: 2776


2928#
發表於 12-10-17 17:30 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-17+17:21+嘩,咁夾

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
無人叫你一次過食架嘛, nuts當係健康小食, 悶悶咪食幾粒囉, 代替你d薯片呀
。。。咁的確好過薯片。。。




子爵府

積分: 13137


2929#
發表於 12-10-17 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-16+發表

原帖由 tungkiu 於 12-10-16 發表
最緊嘅地方係托肚底喎,你點著呀
有托肚底架,但個形狀好古怪!
有機會見面時著比你睇吓!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3853


2930#
發表於 12-10-17 17:31 |只看該作者

引用:我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁
上次我係贊育門口入會架




大宅

積分: 3571


2931#
發表於 12-10-17 17:35 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 17:25
係咪間間公司唔同?我朋友佢斷斷續續咁放左2個月因懷孕不適而請既病假,當中有3日,亦有d成個禮拜既,但公 ...

可能係了, 我知道我應該夠, 累起上黎, 真係返唔到工


大宅

積分: 2423


2932#
發表於 12-10-17 17:37 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 17:27
唔係架?係咪要有足夠既病假日數先得架?
睇公司合約而定.


子爵府

積分: 13137


2933#
發表於 12-10-17 17:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表我都

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
我地情緒真係要控制得好好,我發現情緒真係會令宮縮密D架!
冇錯!我每次喊,都會宮縮架!
要好好控制情緒先得!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2423


2934#
發表於 12-10-17 17:38 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 17:31
上次我係贊育門口入會架
點解我次次都無咖


大宅

積分: 2423


2935#
發表於 12-10-17 17:39 |只看該作者
ling330 發表於 12-10-17 17:29
你試下打LEE個電話36210645

THANKS
打左去~佢比左個電話我明早致電~2179 8333

點評

ling330    發表於 12-10-17 17:54


大宅

積分: 3571


2936#
發表於 12-10-17 17:40 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-17 17:37
冇錯!我每次喊,都會宮縮架!
要好好控制情緒先得!

wow wow, 我都冇喊我都縮呀, 我決定左而家去睇醫生, 睇下bb, 順便拎返一兩日假, 唔夠休息都會, 我最近實在太累了


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2937#
發表於 12-10-17 17:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-10-17+發表勞工法

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
但要係你有足夠既可放取有薪病假先得
咁病假可儲嘅,我諗唔會有人真係放晒呱


大宅

積分: 2423


2938#
發表於 12-10-17 17:41 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-17 17:37
冇錯!我每次喊,都會宮縮架!
要好好控制情緒先得!

唔怪得我琴晚發脾氣尖叫左一聲同喊左30秒,阿B立即縮埋一舊喇~
阿B到依家仲好似嬲緊我...唔同我玩KICK....
但係就仲會聽MOZART歌仔時腳踢踢既......


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2939#
發表於 12-10-17 17:46 |只看該作者

引用:我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁
你入雀巢個網頁,然後唔知咩加入親子會,票下載表格㗎,你Print出嚟填完連同懷孕證明Fax返過去就得


大宅

積分: 2776


2940#
發表於 12-10-17 18:11 |只看該作者

Quote:zarara188+發表於+12-10-17+17:37+冇

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
wow wow, 我都冇喊我都縮呀, 我決定左而家去睇醫生, 睇下bb, 順便拎返一兩日假, 唔夠休息都會, 我最近實在 ...
萬事以b為先




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo