烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2921#
發表於 13-3-11 10:56 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 08:49
多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間
證明你係做得到


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2922#
發表於 13-3-11 10:58 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-11 10:20
我諗無乜邊度會平過教協,一係外國


存貨仲有4包,即係又要問人借卡


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2923#
發表於 13-3-11 10:58 |只看該作者
Qicy 發表於 13-3-11 10:43
回覆 Qicy 的帖子

補相


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2924#
發表於 13-3-11 10:59 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-11 10:47
其實邊個係樓主我都無為意
係朴有天呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2925#
發表於 13-3-11 11:00 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-11 10:36
但好似電器鋪無見過呢個牌子
我仍然都係想買嶔入式大爐多D


珍珠宮

積分: 44662


2926#
發表於 13-3-11 11:19 |只看該作者
worldrecord 發表於 13-3-11 02:10
今晚出左去遊至知P仔有個專for布里歐的程式
可以牛油後下
105t仲改進左可 ...

我之前整過呀, 個包好鬆軟, 個皮好酥脆! 後下牛油要放冰箱雪!


珍珠宮

積分: 44662


2927#
發表於 13-3-11 11:23 |只看該作者
tp168 發表於 13-3-11 10:59
係朴有天呀

我仲係對王世子餘情未了, 因為睇唔慣簡體字幕, 所以要再翻睇多次 + 日日上mytv追J2, 以更深入了解劇情, 天毒攻心now! 想你要留返Easter睇!


別墅

積分: 619


2928#
發表於 13-3-11 11:32 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

最近看書及上網得知,做包包方法有直接,中種,老麵,湯種。有冇高手可以分享分别?可以套用P仔做包包嗎?thanks

:-P


大宅

積分: 4342


2929#
發表於 13-3-11 11:35 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+13-3-11+02:10+

原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
我之前整過呀, 個包好鬆軟, 個皮好酥脆! 後下牛油要放冰箱雪!
我未食呀!不過因為無預約,要半夜收包,唔知實際焗幾耐?個皮好厚囉mouth:不過真係超高大同好香呀




子爵府

積分: 14184


2930#
發表於 13-3-11 11:36 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-11 01:10
唔係, 仔女總有一日會飛, 老公陪你一世

講得正確,囝囡始終會大,有自己家庭
所以我同囝囝講唔好咁快拍拖住


珍珠宮

積分: 37201


2931#
發表於 13-3-11 11:37 |只看該作者

引用:最近看書及上網得知,做包包方法有直接,中

原帖由 petermau 於 13-03-11 發表
最近看書及上網得知,做包包方法有直接,中種,老麵,湯種。有冇高手可以分享分别?可以套用P仔做包包嗎?t ...
Part 14 page1




子爵府

積分: 14184


2932#
發表於 13-3-11 11:41 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:26
我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~!

38L


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2933#
發表於 13-3-11 11:42 |只看該作者
petermau 發表於 13-3-11 11:32
最近看書及上網得知,做包包方法有直接,中種,老麵,湯種。有冇高手可以分享分别?可以套用P仔做包包嗎?t ...
你係 105t / bms 104的話,用 mode 2 唔使落種。
如整造型包,落種可保持多日軟熟。但湯種例外呀,湯種唔整好過整。


水晶宮

積分: 64904


2934#
發表於 13-3-11 11:42 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-3-11+10:59+係朴有

原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
我仲係對王世子餘情未了, 因為睇唔慣簡體字幕, 所以要再翻睇多次 + 日日上mytv追J2, 以更深入了解劇情, 天 ...
我覺得有天拍想你做得好過王世子

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2935#
發表於 13-3-11 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+13-03-11+發

原帖由 starfishting 於 13-03-11 發表
即係邊個牌子?size幾大?
我估係xxwenta好X達


大宅

積分: 4133


2936#
發表於 13-3-11 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+魔女沁雪+於+13-03-08+發表唔

原帖由 豬豬822 於 13-03-08 發表
謝謝...請問係咪照跟P仔個食譜就得喇
係呀


水晶宮

積分: 64904


2937#
發表於 13-3-11 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表所以

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
唔係, 仔女總有一日會飛, 老公陪你一世
即使大個離我而去都好 一個家冇小朋友始終唔係完整既一個家 我係咁諗

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14184


2938#
發表於 13-3-11 11:45 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 01:27
我都係因為想整杏仁茶,芝麻糊所以先買架不過仲未整過 而家整下豆漿豆花已經覺得好好玩:lov ...

我上網睇可以整沙冰
其實買左之後當blender咁用,打果汁、打蘑菇湯得唔得呢??


水晶宮

積分: 64904


2939#
發表於 13-3-11 11:46 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+01:27+我都係

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
我上網睇可以整沙冰
其實買左之後當blender咁用,打果汁、打蘑菇湯得唔得呢??:wahaha ...
係可以打果汁 打濃湯架

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2940#
發表於 13-3-11 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prisyan+於+13-03-11+發表唔

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
即使大個離我而去都好 一個家冇小朋友始終唔係完整既一個家 我係咁諗

...
咁我好唔正常,但我又唔係咁諗


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo