烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8828


2921#
發表於 04-3-12 00:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位注意..........

因為明早我可以送個仔返學, 所以我今晚再做前日的朱古力蛋糕, 諗住比佢當早餐. 今次試下唔落乳化劑, (今次記得加牛油喇:-P) 結果出左喇, 我成功喇.....又軟又鬆呀! 真係要多謝您o地D 食譜同經驗, 我會再加油試其他蛋糕.


別墅

積分: 517


2922#
發表於 04-3-12 09:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我想問你乳化劑起邊度有得買架. 對小朋友會唔會唔好架.


用戶要求終止服務

積分: 6954


2923#
發表於 04-3-12 09:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

HarryMaMa 寫道:
各位注意..........

因為明早我可以送個仔返學, 所以我今晚再做前日的朱古力蛋糕, 諗住比佢當早餐. 今次試下唔落乳化劑, (今次記得加牛油喇:-P) 結果出左喇, 我成功喇.....又軟又鬆呀! 真係要多謝您o地D 食譜同經驗, 我會再加油試其他蛋糕.


恭喜!恭喜!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2924#
發表於 04-3-12 09:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

choyke 寫道:
我想問你乳化劑起邊度有得買架. 對小朋友會唔會唔好架.


二德惠,baking warehouse有得賣,其實唔用都無問題既.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1823


2925#
發表於 04-3-12 09:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

choyke 寫道:
我想問你乳化劑起邊度有得買架. 對小朋友會唔會唔好架.

http://www.twinsco.com/GenProduct.php?cat_id=21&prod_name=蛋糕乳化劑&prod_pack=150g
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


用戶要求終止服務

積分: 6954


2926#
發表於 04-3-12 09:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Blythemia

Thanks!咁即係我要買貴野了 :-(
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


2927#
發表於 04-3-12 10:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

blythemia,
乜原來真係標錯價呀!我真係好好彩呀!mau都買到呀! 其實佢都標錯左成個星期啦!
不過個人覺得$78都值得ga,因為真係好方便,洗小好多野,你地考慮下呀!

harrymama,
恭喜恭喜


男爵府

積分: 5948


2928#
發表於 04-3-12 18:26 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我係新丁呀, 見到你地做d cake好正呀, 好想試下, 鍾於我買左個新焗爐, 試過做餅乾, mousecake都ok, 不過今日做個海綿蛋糕就失敗左 :-( , 你地有咩心得呀 :-P , 希望以後多d交流下 :-P


男爵府

積分: 5364


2929#
發表於 04-3-13 01:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

hi各位,成個星期無上黎,見到多左d好靚既作品呀 之前老公入左醫院(依家出左啦),而公司亦大地震搬左office,攪到這個星期都上唔到網 :-x 好慘呀 :-( 希望快d安頓好d野繼續做呀茂啦 :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


2930#
發表於 04-3-13 08:12 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


2931#
發表於 04-3-13 08:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei 寫道:
hi各位,成個星期無上黎,見到多左d好靚既作品呀 之前老公入左醫院(依家出左啦),而公司亦大地震搬左office,攪到這個星期都上唔到網 :-x 好慘呀 :-( 希望快d安頓好d野繼續做呀茂啦 :-P


希望妳先生安日康復!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2932#
發表於 04-3-13 09:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
我係新丁呀, 見到你地做d cake好正呀, 好想試下, 鍾於我買左個新焗爐, 試過做餅乾, mousecake都ok, 不過今日做個海綿蛋糕就失敗左 :-( , 你地有咩心得呀 :-P , 希望以後多d交流下 :-P


海綿蛋糕係難學難精既制品,不如試下做雪紡蛋糕,比較易上手.

尼個食譜既好味,又易整,極力推薦:-

生日蛋糕體的雪紡蛋糕.支撐力較好

1/ 蛋黃....4隻
2/ 砂糖....40克
3/ 沙拉油.....50克最好不要用牛油代替,否則就失去雪訪蛋糕輕柔健康的特點了
4/ 水或橙汁....50克用牛奶也可以.這個部分盡量不要用凍的.要用室溫或略加溫
5/ 低筋粉......100克
6/ 發粉...1小匙如果烤箱較細的話.可用1/2或3/4小匙就好.
7/ 雲尼拿油....少許
8/ 蛋白......4隻
9/ 糖......60克
10/ 鹽....少許或cream of tartar....1/4小匙

**1-6項材料一順序加入攪勻就好.再加7攪勻.

**用另一個容器先放入蛋白和鹽或它它粉.打到有大泡泡後再分2-3次加入糖.打到乾性發泡.就是拉起打蛋器之後.蛋白霜的尖端成尖角直立狀.

**先挖1/3蛋白霜倒蛋黃麵糊裡攪勻.再加入剩下的蛋白.用刮刀輕輕的用切拌的方式攪勻.就可以入爐烘烤了(160度,焗40分鐘).進爐時要在桌上敲一下.出爐時也要先敲一下再倒扣放涼.

是把蛋糕糊裝到模子裡.然後拿著模子在桌上敲兩.三下.這是為了讓麵糊能充分的佈滿整個模子.並且讓較大的泡泡冒出來.讓成品的組織更均勻

第二次敲是出爐後.馬上拿出來在桌上敲一下.讓熱空氣排出.這一下是因為如果你不敲的話.那麼熱空氣會積在蛋糕裡.各位有聽過熱脹冷縮吧.隨著溫度越低.蛋糕裡面的空氣因為接近真空(各位都知道蛋糕的組織是一個一個泡泡組成的吧).所以會越來越縮.就會把蛋糕往回拉.即使你有倒扣.蛋糕仍會在中間有一點下陷.如果你用的是中空模.感覺比較不明顯.如果要做生日蛋糕底.用的一般甩底圓模.那就會很明顯.所以當我們用力敲那麼一下.會把蛋糕的泡泡震破.熱空氣會排出來.但是會將冷空氣吸進去.所以蛋糕裡面仍然會有空氣支撐著.就不會往回縮了.然後接著再倒扣放涼的動作.就純粹只是因為地球引力的關係而已了

**打蛋白的容器和工具.一定不能沾到水和油.所以分蛋時要小心.就算只有一些些蛋黃滴進去都會打不發.要倒進蛋白的那份糖.也一樣不能用有水分或油份的容器裝著.

**事先將蛋冰涼的話.會比較容易分開.也比較容易打發.

**盡量不要在烘烤途中打開爐門.如過要放錫紙在上面.至少等烤20分鐘以後再放.而且要快.如果你第一次烤時需要放錫紙.那麼記得是烤溫太高.下次降個10-15度去烤.


祝成功!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4015


2933#
發表於 04-3-13 10:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
多謝你的生日蛋榚體的雪芳蛋榚. 這是我一直想找的食譜, 因為清蛋榚較硬, 不合存放,而這個有雪芳蛋榚的鬆軟, 而又可以做裝飾. Many thanks.

Tinhei,
祝你先生早日康復, 你工作順利.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


2934#
發表於 04-3-13 10:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:
zen,
多謝你的生日蛋榚體的雪芳蛋榚. 這是我一直想找的食譜, 因為清蛋榚較硬, 不合存放,而這個有雪芳蛋榚的鬆軟, 而又可以做裝飾. Many thanks.

Tinhei,
祝你先生早日康復, 你工作順利.


蒙妮卡

唔使客氣,尼個係cookeasy 鎖鎖提供既食譜,好多人用黎做生日蛋糕,我都係次次用佢,可以妣美”東x堂”既既蛋糕:-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4015


2935#
發表於 04-3-13 11:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
我真係好開心識到你地, 大家都是有家室,又鍾意煮野,好投契.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 5948


2936#
發表於 04-3-13 11:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,

唔該你呀, 好開心可以係到學到多d野呀, 以後要多多指教呀


用戶要求終止服務

積分: 6954


2937#
發表於 04-3-13 12:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:
zen,
我真係好開心識到你地, 大家都是有家室,又鍾意煮野,好投契.


me 2 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2938#
發表於 04-3-13 12:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
zen,

唔該你呀, 好開心可以係到學到多d野呀, 以後要多多指教呀


唔好講指教啦,一齊交流下經驗o者
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8828


2939#
發表於 04-3-13 15:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

今朝跟 cookeasy 的食譜整o左砵仔糕, 但係口感是粉o左D, 唔夠彈性, 同埋太甜. 您地有冇經驗, 可以點改善???

Please click 砵仔糕

還有, 上兩次做的 朱古力蛋糕, 焗完都是中間升到變o左小山丘, 係唔係火力得濟呢(170度)???

Please click
Chocolate Cake

Chocolate Cake A


複式洋房

積分: 490


2940#
發表於 04-3-13 17:54 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我今日終於都整左我人身中第一個
敏敏牌日式芝士蛋糕 喇,好開心呀!

不過我唔識post d相上黎呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo