親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2941#
發表於 09-3-13 00:12 |只看該作者
唔知恆生同渣打係咪都係平d呢?

原帖由 fi-fi 於 09-3-12 23:41 發表
himmon,

所有機都襟得,只是你張咭後面個lego同部機係match就得嫁喇

hsbc手續費,每次hk30....每次最多nt20000,連手續費個rate都高過市內銀行/機場對換店/香港百年

...


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2942#
發表於 09-3-13 00:13 |只看該作者
你梳打對! 哈哈!

原帖由 fi-fi 於 09-3-12 23:50 發表
0茶少甜,

獎,咁虛榮的東西....我唔要喇,我要獎金...哈~~~


大宅

積分: 2964


2943#
發表於 09-3-13 02:47 |只看該作者
0茶少甜 ,

請問王朝大飯店幾錢一晚?


男爵府

積分: 9345


2944#
發表於 09-3-13 19:08 |只看該作者
AA,

你是說夜機8:55?
國光 - 5點半開車
BOOK車 - 6點開車


原帖由 AA 於 09-3-12 23:40 發表
終於追晒part II啦, 時間仍早(6月尾出發)
仲有時間選酒店, 仍心大心細
東龍, 天成, YMCA(見有媽咪紹好以唔錯)
我想問回程8:55機
應幾點上車(星期二), 國光 or book 車

thx ...

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


2945#
發表於 09-3-13 19:15 |只看該作者
$600晚 但我book雙人房, 諗住蛇亞女入去. 不過佢已經9歲啦. 都好驚.

原帖由 CarolChan 於 09-3-13 02:47 發表
0茶少甜 ,

請問王朝大飯店幾錢一晚?


伯爵府

積分: 16095


2946#
發表於 09-3-13 19:29 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-12 20:52 發表
係呢,動力摩托怎樣付款? 每做完一天的行程就比餞,
還是完成整個行程才付?
駛唔駛比貼士?
仲有, 台灣的歺廳要不要比貼市?


hi gg9190,

上年我地搵佢接車, 都係由機場送到酒店下車, 付錢比司機就可以呀....貼士是你隨心的....可比可不比.


伯爵府

積分: 16095


2947#
發表於 09-3-13 19:30 |只看該作者
原帖由 0茶少甜 於 09-3-12 23:39 發表
oic, 唔該曬fi-fi. 台灣果邊應該好快可以比個旅遊大使獎比你. 你解開左我好多疑團!! Tks a lot!


同意...

fi-fi 直情係台灣旅遊大使代言人呀...


伯爵府

積分: 16095


2948#
發表於 09-3-13 19:33 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-12 21:11 發表
0茶少甜,

如果你唔想煩,有老有嫩...咁就比多少少租車直接由機場去王朝飯店囉!如果想慳d,我建議你去程搭機場巴,但回程就book車囉!

花田...大溪花海農場本身入面就有一個花田囉,仲有一個小小農場咁囉!!!
http://www. ...


fi-fi,

大溪我地會去機場前會去一趟.


大宅

積分: 2313


2949#
發表於 09-3-13 19:43 |只看該作者
請問各位, 知唔知那間銀行的信用咭簽外幣的 rate 會平 d ?

我問了 hk bank, compass, citibank 都加收 1.95%; aeon 加收 1%.

有無邊間銀行再平d ?

Thanks.
Hei-Hei


伯爵府

積分: 16095


2950#
發表於 09-3-13 21:31 |只看該作者
原帖由 Hei-Hei 於 09-3-13 19:43 發表
請問各位, 知唔知那間銀行的信用咭簽外幣的 rate 會平 d ?

我問了 hk bank, compass, citibank 都加收 1.95%; aeon 加收 1%.

有無邊間銀行再平d ?

Thanks.


Hei-Hei,

你係咪用card來付酒店錢?
我在台北盡量比cash, 唔用卡, 上年我付房錢用card, 兌換都ok喎....我當時用compass visa.


大宅

積分: 2964


2951#
發表於 09-3-14 00:14 |只看該作者
0茶少甜 ,

我agent 都叫我哋 book 王朝,但收$750晚,我2大2小,重難屈蛇.

$600晚 但我book雙人房, 諗住蛇亞女入去. 不過佢已經9歲啦. 都好驚.


別墅

積分: 673


2952#
發表於 09-3-14 11:32 |只看該作者
原帖由 Hei-Hei 於 09-3-13 19:43 發表
請問各位, 知唔知那間銀行的信用咭簽外幣的 rate 會平 d ?

我問了 hk bank, compass, citibank 都加收 1.95%; aeon 加收 1%.

有無邊間銀行再平d ?

Thanks.

i checked AEON GOLD1% is the cheapest; aeon shushi is 1.1%, & others
1.95%:- BOC, ChaseManhaxx,HSBC,DBS,Citibank;
1.85%:- Fubon;
1.75%:-HSB,Wing Lung,DaiSing,Mevas;
1.5%:-Chong Hing,Wing Hang;
(most of all i had is plat./gold card)


子爵府

積分: 12441


2953#
發表於 09-3-14 11:33 |只看該作者
fi-fi/helenjoe>>其實襟機係咪襟saving a/c d 錢呀? 係咪有plus 標誌都可以襟呢? 我無hsbc 得渣兜saving a/c, 係咪都一樣可以襟呢?

另外想問去野柳其實響台北車站架車係咪兜好多路定係響聯合報樹上車會快d? 但響西門町出發, 好似都無乜so 咁?
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


大宅

積分: 1885


2954#
發表於 09-3-14 18:26 |只看該作者
hi fi fi,

想問4月頭臺北有冇櫻花睇?我住天成,最近邊?點去呢??
又,熊也點去呢??需唔需要預先定枱呢?


男爵府

積分: 9345


2955#
發表於 09-3-14 22:38 |只看該作者
Jennie,

我哋係講緊"提款咭",即時喺戶口(SAVING A/C)扣數果D呀....其實我建議唔好用有VISA CARD提款(even 有SAVING A/C連接),我擔心....一個唔小心襟錯制,變咗用信用咭透支呀,咁就....好貴喇~

有plus / cirrus都可以襟,只要部機有呢個標誌就得嫁喇

原帖由 Jennie 於 09-3-14 11:33 發表
fi-fi/helenjoe>>其實襟機係咪襟saving a/c d 錢呀? 係咪有plus 標誌都可以襟呢? 我無hsbc 得渣兜saving a/c, 係咪都一樣可以襟呢?

另外想問去野柳其實響台北車站架車係咪兜好多路定係響聯合報樹上車會快d? 但響西 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2956#
發表於 09-3-14 22:47 |只看該作者
cocochiu,

陽明山花季...今年由2月20日 - 3月22日
櫻花...以家已經開滿山了,我估4月去都應該....花兒也謝了~
或者...改為去竹子湖的海芋季!!!

熊也....!?熊一&樂也的混合體嗎?
哈...講笑咋!!!2間都不用訂枱,但建議早一點去食(六點)



原帖由 cocochiu 於 09-3-14 18:26 發表
hi fi fi,

想問4月頭臺北有冇櫻花睇?我住天成,最近邊?點去呢??
又,熊也點去呢??需唔需要預先定枱呢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1976

畀面勳章


2957#
發表於 09-3-15 00:31 |只看該作者
fi-fi, 4日3天的行程, 6大3小(2歲), 請給少少意見, 萬分感激!

day 1
13:45
台灣
14:15機場 → 台北火車站 (地圖)
15:10台北火車站 → 酒店
15:30 福泰桔子飯店Check-in
16:00統一元氣館
18:00美麗華-商場平日close 2130
19:00士林夜市
23:00返飯店


day 2
9:00飯店 → 動物園
9:10飯店 → 動物園
9:30 動物園 及購票 (NT$180)
14:00動物園 → 深坑老街
14:30抵 深坑老街
17:00深坑老街 臨江街夜市
17:30深坑老街 臨江街夜市
19:00臨江街夜市 -- 飯店


day 3
9:00國父紀念館
9:50國父紀念館站睇步操
10:00参觀國父紀念館
11:00BABY BOSS
12:30忠孝復興 & 忠孝敦化SHOPPING & LUNCH
15:00台北 淡水
15:45 淡水火車總站 (地圖)
16:10往公明街 經岸邊的老街 抵中正路底
17:30 真理大學大站
往漁人碼頭
17:40 漁人碼頭逛逛
18:00劍潭 信義區
18:45信義區 饒河街夜市
20:00抵饒河街夜市 --飯店


day4
9:00二二八和平公園
10:00中正紀念堂
11:00西門丁Shopping & Lunch
14:00飯店CHECK OUT
14:15地下街購物
15:00離開台北往機場
16:00到達機場
18:10回程往香港
BR857


別墅

積分: 625


2958#
發表於 09-3-15 10:09 |只看該作者
請問可以幫忙睇睇行程嗎
Day 1
11:20 > 台中 > lunch > 埔里 > 成龍山莊 check in (唔知附近有冇地方行吓或食吓嘢呢)
Day 2
Check out > 埔里 > 清境 > 黃慶果園 check in > 瑞士小花園 > 民宿晚餐 > 盧山夜泡溫泉
Day 3
Check out > 青青草原 羊咩show > 埔里 > 台中 > 台北 > 酒店 check in > 士林夜巿
Day 4
鼎泰豐 > 十分瀑布 > 淡水老街 情人橋 > 西門町
Day 5
Check out .> 行吓書店 手工藝用品店 > 上閤屋自助餐 > 101大樓 > 20:55乘機返港
[url]http://hk.myblog.yahoo.com/yuwaiman814[url]


子爵府

積分: 13312

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2959#
發表於 09-3-15 11:44 |只看該作者
我10/3去完陽明山d櫻花已經無嘜啦

原帖由 fi-fi 於 09-3-14 22:47 發表
cocochiu,

陽明山花季...今年由2月20日 - 3月22日
櫻花...以家已經開滿山了,我估4月去都應該....花兒也謝了~
或者...改為去竹子湖的海芋季!!!

熊也....!?熊一&樂也的混合體嗎?
哈...講笑咋!!!2間都不用訂枱,但建議 ...


大宅

積分: 1885


2960#
發表於 09-3-15 13:18 |只看該作者
hi fifi,
請問竹子湖點去?海竽季有d乜嘢睇呢?

thx

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo