影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


2941#
發表於 09-2-25 21:18 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:07 發表
一定唔會有惡吻咁 sweet 咁冧架 ............

@@


咁有冇啲冧位呀, 唔係一個都冇呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2942#
發表於 09-2-25 21:19 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:08 發表
我有喎 ..........

@@


咁係咪真係好好睇架~~~


水晶宮

積分: 73497


2943#
發表於 09-2-25 21:20 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:09 發表
台劇好睇呀 ..........

@@


台劇同韓劇, 你都鐘意架啦~~~

咁有乜好介紹~~~


水晶宮

積分: 73497


2944#
發表於 09-2-25 21:22 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:09 發表
俾你地搞到, 我好想試煲返惡2添 ........

@@


煲啦, 都唔差架, 由其是當佢地互相開始了解既時候,咁你上次睇到第幾集呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2945#
發表於 09-2-25 21:24 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-25 11:43 發表


真係相反...都唔sweet既...
佢兩個0係套劇入面成日嘈交架

咁佢地既關係好似唔係情侶, 咁就一定唔會同惡吻一樣架囉~~~


水晶宮

積分: 73497


2946#
發表於 09-2-25 21:25 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-25 12:11 發表


藝人不嬲都假啦, d報紙雜誌都有寫佢架, 即唔係我單方面啦, 仲要係好多年前的事, 所以我對佢無好感!

咁有時報紙又唔可以盡信既~~~


水晶宮

積分: 73497


2947#
發表於 09-2-25 21:29 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-25 12:24 發表


係呀, 我fd都話偉仔無架子, 仲比佢對電眼電到暈(講真, 我又唔覺囉) ~

我都唔覺~~~


水晶宮

積分: 73497


2948#
發表於 09-2-25 21:31 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-25 12:26 發表


哈哈, 都講過下, 今年唔出, 出年都要去玩下就算唔日本台灣都殺!!! 因為人地話日本skincare台灣會快過香港出, 同埋香港都未必有架

咁你就去啦, 唔知出年台幣點呢, 而家就正呀, 1對4.5呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2949#
發表於 09-2-25 21:32 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 12:27 發表
如果有機會俾我見過佢真人先知喎, 不過佢確係靚仔呀, 係近呢幾年老左啫 ...........

@@



水晶宮

積分: 73497


2950#
發表於 09-2-25 21:34 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 12:32 發表
都市人一定要去下旅行散下心架, 一年2次就最正啦, 我向住呢個目標努力緊呀 .........

日本既我一定信呀, 因為實在有太多野香港冇架, 好似我今次去買左幾盒膠布係好似乳膠質地既, 好軟熟, 攞黎著高跟鞋著, 好好用, ...

lee 個目標我都想, 但唔知幾時先可以~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


2951#
發表於 09-2-25 21:38 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 12:33 發表
你地有冇睇星期日果集星星同學會呀 ??? 劉德華做嘉賓架, 幾鬼掂呀, 又好笑喎 ...........

不過, 下集係梁詠琪囉, 一啲興趣都冇 ............

有呀~~~咁多集最正最正 lee 集~~~

我都冇呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2952#
發表於 09-2-25 21:42 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-25 13:04 發表


我有..我以前係"劉華派"架...雖然而家佢老左.我又轉迷日本仔.....但我都有睇佢D戲架...

最好笑係君如...一D都唔怕醜...又摸人兼又想咀人
最討厭係杜文澤..搶野講.好Q煩... ...


但佢都仲係好得喎, 反而 lee 幾年梁朝偉就唔係好得囉~~~

我諗佢地都係幾 fd 下~~~

仲有就係, 人地講緊 lee 樣, 佢就講第2樣, 我鐘意錢嘉樂多啲~~~


水晶宮

積分: 73497


2953#
發表於 09-2-25 21:44 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 13:51 發表
我老公都話佢老左好多, 但我就話佢只係滄桑左, 但仲係好得囉 ..........

確係好睇, 換返係錢嘉樂仲好啦 .........

杜汶澤我一向冇乜特別好感, 但上星期有一晚响荃灣見到佢地2公婆揸車經過, 老婆做司機, 佢地响架車 ...

得過好多人添~~~

絶對同意~~~


水晶宮

積分: 73497


2954#
發表於 09-2-25 21:46 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 14:00 發表
我開始左食減肥餐幾日啦, 今日食燒雞凱撒沙律, 但我麻麻地鍾意食生菜沙律囉, 不過個燒雞好好味 .........

果餐係點架, 會唔會好煩, 但你都仲要減, 咁我未...........~~~~

[ 本帖最後由 laamling 於 09-2-25 21:49 編輯 ]


水晶宮

積分: 73497


2955#
發表於 09-2-25 21:47 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-25 15:39 發表


我地只係洗牛仔褲的

你話係自己洗????


水晶宮

積分: 73497


2956#
發表於 09-2-25 21:50 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-25 16:00 發表


會既會既, 比多少少時間我先

咁你好記住啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2957#
發表於 09-2-25 21:51 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-25 17:31 發表
有啲野好難計較既, 尤其是當你好鍾意一個既時候 .........

@@


好同意~~~


珍珠宮

積分: 36823

醒目開學勳章


2958#
發表於 09-2-26 11:53 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-25 21:31 發表

咁你就去啦, 唔知出年台幣點呢, 而家就正呀, 1對4.5呀~~~


嘩~台幣1:4.5呀...
我上次10月去好似..1:4咋...

我最近都留意緊泰幣..
小姐話..暑假要去10日8日喎...:D


珍珠宮

積分: 36823

醒目開學勳章


2959#
發表於 09-2-26 11:55 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-25 21:24 發表

咁佢地既關係好似唔係情侶, 咁就一定唔會同惡吻一樣架囉~~~


套劇可以長D架嘛...講下佢地拍拖都好0Y..

好似趕收工咁


翡翠宮

積分: 75475


2960#
發表於 09-2-26 14:38 |只看該作者
大眼仔係阻掟啲架, 你買返上揭式啦 ............

@@

原帖由 laamling 於 09-2-25 20:25 發表

但我露台個位放唔落大眼仔呀~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo