立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:07 發表 一定唔會有惡吻咁 sweet 咁冧架 ............ @@
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:08 發表 我有喎 .......... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:09 發表 台劇好睇呀 .......... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-25 11:09 發表 俾你地搞到, 我好想試煲返惡2添 ........ @@
原帖由 carollam310 於 09-2-25 11:43 發表 真係相反...都唔sweet既... 佢兩個0係套劇入面成日嘈交架
原帖由 goodday228 於 09-2-25 12:11 發表 藝人不嬲都假啦, d報紙雜誌都有寫佢架, 即唔係我單方面啦, 仲要係好多年前的事, 所以我對佢無好感!
原帖由 goodday228 於 09-2-25 12:24 發表 係呀, 我fd都話偉仔無架子, 仲比佢對電眼電到暈(講真, 我又唔覺囉) ~
原帖由 goodday228 於 09-2-25 12:26 發表 哈哈, 都講過下, 今年唔出, 出年都要去玩下就算唔日本台灣都殺!!! 因為人地話日本skincare台灣會快過香港出, 同埋香港都未必有架
原帖由 楊桃 於 09-2-25 12:27 發表 如果有機會俾我見過佢真人先知喎, 不過佢確係靚仔呀, 係近呢幾年老左啫 ........... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-25 12:32 發表 都市人一定要去下旅行散下心架, 一年2次就最正啦, 我向住呢個目標努力緊呀 ......... 日本既我一定信呀, 因為實在有太多野香港冇架, 好似我今次去買左幾盒膠布係好似乳膠質地既, 好軟熟, 攞黎著高跟鞋著, 好好用, ...
原帖由 楊桃 於 09-2-25 12:33 發表 你地有冇睇星期日果集星星同學會呀 ??? 劉德華做嘉賓架, 幾鬼掂呀, 又好笑喎 ........... 不過, 下集係梁詠琪囉, 一啲興趣都冇 ............
原帖由 carollam310 於 09-2-25 13:04 發表 我有..我以前係"劉華派"架...雖然而家佢老左.我又轉迷日本仔.....但我都有睇佢D戲架... 最好笑係君如...一D都唔怕醜...又摸人兼又想咀人 最討厭係杜文澤..搶野講.好Q煩... ...
原帖由 楊桃 於 09-2-25 13:51 發表 我老公都話佢老左好多, 但我就話佢只係滄桑左, 但仲係好得囉 .......... 確係好睇, 換返係錢嘉樂仲好啦 ......... 杜汶澤我一向冇乜特別好感, 但上星期有一晚响荃灣見到佢地2公婆揸車經過, 老婆做司機, 佢地响架車 ...
原帖由 楊桃 於 09-2-25 14:00 發表 我開始左食減肥餐幾日啦, 今日食燒雞凱撒沙律, 但我麻麻地鍾意食生菜沙律囉, 不過個燒雞好好味 .........
原帖由 goodday228 於 09-2-25 15:39 發表 我地只係洗牛仔褲的
原帖由 goodday228 於 09-2-25 16:00 發表 會既會既, 比多少少時間我先
原帖由 楊桃 於 09-2-25 17:31 發表 有啲野好難計較既, 尤其是當你好鍾意一個既時候 ......... @@
珍珠宮
積分: 36823
原帖由 laamling 於 09-2-25 21:31 發表 咁你就去啦, 唔知出年台幣點呢, 而家就正呀, 1對4.5呀~~~
原帖由 laamling 於 09-2-25 21:24 發表 咁佢地既關係好似唔係情侶, 咁就一定唔會同惡吻一樣架囉~~~
翡翠宮
積分: 75475
原帖由 laamling 於 09-2-25 20:25 發表 但我露台個位放唔落大眼仔呀~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy