立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:00 發表 如無意外都會係大窩口荊冕
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 05:06 PM 發表 julieann.. 你整o左個鰻魚飯未呀??? 我而家諗起都想整個o黎食!哈!
子爵府
積分: 10503
原帖由 julieann 於 09-2-5 17:08 發表 我問左我老公喇, 佢話唔食, 怕有"聲"味呀, 佢唔食魚架, 唯一佢會食就係sushi上既鰻魚, 我話我買現成整返熱倒d汁上去咋, 佢話整返熱可能有"聲"味, 叫我唔好整....比佢激死.... ...
大宅
積分: 2968
原帖由 elkykit 於 09-2-5 05:10 PM 發表 佢唔食魚...咁煮飯都好煩喎...少咗個選擇!!!
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 05:12 PM 發表 哦?原來佢唔鍾意食魚o架...
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:11 發表 佢收下午呀,係我既選擇 因為我個仔晏起身
別墅
積分: 982
原帖由 julieann 於 09-2-5 17:14 發表 係呀, 佢唔食魚架...好麻煩架, sushi果d鰻魚佢又食, 去飲果d蒸魚佢都食, 佢係食呢兩款囉, 其他就唔食......話自己整好"聲", 好難食....
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 05:14 PM 發表 我埋數啦!!遲d再上黎!bye bye!
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 17:14 發表 我埋數啦!!遲d再上黎!bye bye!
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 05:15 PM 發表 但sushi 上面o個o的鰻魚同你整o既鰻魚飯係一樣o個喎!!!!
原帖由 B~ma 於 09-2-5 05:15 PM 發表 我老公又係有D餸菜唔鐘意食,所以有時買餸都幾頭痛
原帖由 elkykit 於 09-2-5 05:16 PM 發表 去飲嗰d蒸魚...同屋企嗰d蒸魚有咩分別呀??? 照計買新鮮游水嗰d魚唔會腥架!!! 佢可能心理作用啫!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy