跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5101


2941#
發表於 09-3-9 14:40 |只看該作者
睇完doctor, 休息多d la

原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:12 發表
今朝成朝都擔心亞b頂唔住, 直到姐姐接左亞b返ok 先安心d, 我俾定兩粒panadol佢袋, 叫佢唔妥就11點後先食, 佢真係食左, 咁即係好唔妥喇, 唔係一定唔記得食喇 正話打俾我把聲都變埋 不過3點先有e生 ...


男爵府

積分: 5101


2942#
發表於 09-3-9 14:41 |只看該作者
sister, bebe,

同事話有一盒sleeping pack free, 點分ah


男爵府

積分: 5101


2943#
發表於 09-3-9 14:42 |只看該作者



原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:40 發表

咁咪可以2人世界囉


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2944#
發表於 09-3-9 14:43 |只看該作者
原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 14:37 發表
係ah, 會比$佢sin, 唔好意思叫人出ma , btw missha 唔好叫佢買la, 佢要幫我帶20個items 返lai


好呀, thx
btw, 記住叫佢帶個大喼去, 因為唔可以hand carry架


男爵府

積分: 6097


2945#
發表於 09-3-9 14:45 |只看該作者
佢一畢業就藝視眼鏡 sales,由阿戚得一間鋪開始做起,跟住不斷升級,已經做左廿幾年架喇,藝視賣盤比澳洲公司時已經做到好大經理,一個人管晒全部五十幾間分店!!藝視賣左盤後都仍然係做同一個位,不過老闆轉左人,後來藝視澳洲公司再賣盤比高登,佢都係做呢個位,不過由於高登間公司原先已經係一間好大公司,所以佢已經唔係好似以前咁高級,工作就一樣咁多,但人工就減左好多,而且仲壓力好大!!!我以前見佢兩隻手起晒濕疹!!叫佢睇醫生,佢話係壓力問題,佢一放假就會消晒!!!後來真係太大壓力,所以佢就唔做!!!其實佢一遲工,阿戚已經搵佢幫手攪眼鏡店,不過我弟弟想自己攪所以無應承佢!!!我弟弟已經有驗光師牌成十幾年架喇!!所以佢呢行人面好熟!!

原帖由 kitbebe 於 09-3-9 13:36 發表
你弟弟以前做哪行 搞生意係幾高風險架, 不過做得起就好過打工既


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2946#
發表於 09-3-9 14:46 |只看該作者
原來#5跌穿左40蚊喎


男爵府

積分: 6097


2947#
發表於 09-3-9 14:46 |只看該作者
收到!!

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-9 13:42 發表
係用一半水先溶馬蹄粉, 另一半水用黎煮糖同馬蹄, 將熱糖水加入漿粉內攪拌, 撈完d粉要杰杰地半生熟至落模蒸, 如果唔係d馬蹄同粉就會沉晒底 撈完發覺仲係好水就可以用慢火慢慢一路煮一路攪, 呢個過程係最累的 ...


男爵府

積分: 6097


2948#
發表於 09-3-9 14:47 |只看該作者
有架,可以叫佢幫妳架!!

原帖由 kitbebe 於 09-3-9 13:43 發表
YY,

請問你弟弟有冇one day即棄contact lens賣架


伯爵府

積分: 16212


2949#
發表於 09-3-9 14:51 |只看該作者
自由果邊講, 有個14歲靚妹, 大住個肚八個月, 好似妮姚嘉妮咁自己著住個bra影在張相post在個blog度


男爵府

積分: 6097


2950#
發表於 09-3-9 14:53 |只看該作者
係呀,得$37.95咋!!

原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:46 發表
原來#5跌穿左40蚊喎


伯爵府

積分: 16212


2951#
發表於 09-3-9 14:56 |只看該作者
我講下姐, 又唔等住用, 下次先啦
原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 14:37 發表
係ah, 會比$佢sin, 唔好意思叫人出ma , btw missha 唔好叫佢買la, 佢要幫我帶20個items 返lai


男爵府

積分: 6097


2952#
發表於 09-3-9 14:56 |只看該作者
前日睇報紙仲得人驚,一個十二歲女仔有三個男朋友,由於三個男朋友性苛求大犀利,佢頂唔順話比社工知!!

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-9 14:51 發表
自由果邊講, 有個14歲靚妹, 大住個肚八個月, 好似妮姚嘉妮咁自己著住個bra影在張相post在個blog度


伯爵府

積分: 16212


2953#
發表於 09-3-9 15:00 |只看該作者
e+有好多佢既fans都背棄佢啦, 我諗仲有得跌 最可憐係果d淨係識買5號仔黎保值果d人囉 真係畢生積蓄黎架
原帖由 basbyy 於 09-3-9 14:53 發表
係呀,得$37.95咋!!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2954#
發表於 09-3-9 15:01 |只看該作者



原帖由 basbyy 於 09-3-9 14:56 發表
前日睇報紙仲得人驚,一個十二歲女仔有三個男朋友,由於三個男朋友性苛求大犀利,佢頂唔順話比社工知!!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2955#
發表於 09-3-9 15:03 |只看該作者
哦, 咁有經驗既行內人, 到最後都想做老闆既, 祝他大展鴻圖, 一本萬利



原帖由 basbyy 於 09-3-9 14:45 發表
佢一畢業就藝視眼鏡 sales,由阿戚得一間鋪開始做起,跟住不斷升級,已經做左廿幾年架喇,藝視賣盤比澳洲公司時已經做到好大經理,一個人管晒全部五十幾間分店!!藝視賣左盤後都仍然係做同一個位,不過老闆轉左人,後來藝視澳洲公 ...


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2956#
發表於 09-3-9 15:03 |只看該作者
你話事啦



原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 14:41 發表
sister, bebe,

同事話有一盒sleeping pack free, 點分ah


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2957#
發表於 09-3-9 15:04 |只看該作者
買2800都好喎



原帖由 littlesister 於 09-3-9 14:46 發表
原來#5跌穿左40蚊喎


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2958#
發表於 09-3-9 15:05 |只看該作者
下次買missha預埋我呀



原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 14:39 發表
要等下一水la, btw同事話bb cream skin 79 同dr. Jart d 成份會好d wor


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2959#
發表於 09-3-9 15:07 |只看該作者
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-9 14:51 發表
自由果邊講, 有個14歲靚妹, 大住個肚八個月, 好似妮姚嘉妮咁自己著住個bra影在張相post在個blog度


睇到我眼都突埋, 不知所謂


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2960#
發表於 09-3-9 15:07 |只看該作者
我問下哥哥同妹妹要唔要入貨先, thanks



原帖由 basbyy 於 09-3-9 14:47 發表
有架,可以叫佢幫妳架!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo