跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2941#
發表於 04-11-12 16:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada** 咪就係擔心生完個肚會鬆好似綿花雞咁,所以我唔理三七廿十一一早買定支產後修身膏旁身law!!! 

78ada 寫道:
SZEYUEN,
ee,你冇肚紋,咁好,生完可能會有o架,你諗下一個氣球吹帳咗,跟住放返氣,你話會唔會有啦,如果好彩可能會冇嘅。 :mrgreen:


大宅

積分: 3548


2942#
發表於 04-11-12 16:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

拉都拉左我先啦!! 今日政府霞診, 約期約到17/11先入院催生...

我想問


大宅

積分: 4607


2943#
發表於 04-11-12 16:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada
我都好似臨尾沖厠咁, 比之前食多咗嘢, 但我老公又話唔覺, anyway, 最多食咩呢10日8日, 跟住坐完月就要開始修身 lu....

joe
我由 24w 入過 e 院後都唔敢飲 or 食凍嘢, 飲都係痴我老公飲緊果 d 一兩啖咋!!! 好耐冇飲過我至愛o既凍 0 茶, 好掛住佢哋呀


男爵府

積分: 6152


2944#
發表於 04-11-12 16:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

gogoMa ,,,好似未至於咁痛BOR,,不過生個陣檢查真係好痛,,我個陣覺得好似個度比人吹殘緊咁,,


琥珀宮

積分: 165356


2945#
發表於 04-11-12 17:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

KO KO** 我仲未用到用鴨嘴[kim]檢查可能過多一兩個星期會到我,但係想問用鴨嘴[kim]想檢查什麼呢????

[quote]
gogoMa 寫道:
拉都拉左我先啦!! 今日政府霞診, 約期約到17/11先入院催生...

我想問


大宅

積分: 4607


2946#
發表於 04-11-12 17:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

koko
我去產檢冇特別嘢, 都唔會用鴨咀鉗... 不過我諗都係睇 e 生手勢, 係會有少少唔舒服, 不過每次我都會深呼吸, 咁樣會舒緩 d, 你下次試吓 la....


子爵府

積分: 12555


2947#
發表於 04-11-12 17:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe,, Yes,真係好恐怖 我都覺得自己依家個肚好恐怖,連鏡都唔敢照,我連個胸都有少少,我頭兩個都你升咗1cup半cup,今次呢胎撞鬼佢升咗起碼4cup,由36升到40

SZEYUEN,,我生完第一個都有用產後修身膏,但好似冇乜用。
?-(
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2948#
發表於 04-11-12 17:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN 寫道:
ada** 咪就係擔心生完個肚會鬆好似綿花雞咁,所以我唔理三七廿十一一早買定支產後修身膏旁身law!!!

形容得相當貼切 -- 棉花雞 -- 好味


子爵府

積分: 12555


2949#
發表於 04-11-12 17:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

gogoma,,你個e生今日梗係心情唔好,我健康院係女e生,所以冇你講到咁痛。
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2950#
發表於 04-11-12 17:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car仔,,生完重有成個月吾飲得呢,,不過我都飲過一次,


大宅

積分: 4607


2951#
發表於 04-11-12 17:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MaMaJOE 寫道:
car仔,,生完重有成個月吾飲得呢,,不過我都飲過一次,

joe, 你都就嚟大解放, 我仲要等多起碼成個幾月 :cry: :cry:


男爵府

積分: 6152


2952#
發表於 04-11-12 17:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我覺得D女醫生重粗老,,, 4UP喎,,我都好想試下,,起碼可以層經擁有嘛,,,,


男爵府

積分: 6152


2953#
發表於 04-11-12 17:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car你,,無得飲凍野都吾係好緊要,因為天氣已經吾熱,,係無得洗頭先至慘,,我日日係我隻佬面對囉住支牙簽,,係咁R係咁R,,,佢先至比我去洗頭咋,,


子爵府

積分: 12555


2954#
發表於 04-11-12 17:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car 仔, 呢排真係唔知整咩,大食咗咁多,我講流咗,我食完老麥,重走去食好杯乳絡雪糕,返到屋企再食提子。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2955#
發表於 04-11-12 17:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

koko, ada
唔知你哋有冇好似我咁 呢幾晚瞓覺小 bb 喺肚底位置郁嚟郁去, 下面又有 d 吉吉哋咁, 尋晚仲犀利, 所以攪到我呢個 week 都瞓得唔好, 成日驚瞓瞓吓嚟料...


子爵府

積分: 12555


2956#
發表於 04-11-12 17:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe,,no la 我唔想呀!4cup,成日俾人望。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2957#
發表於 04-11-12 17:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada
你仲駛唔駛去檢查?? 我冇得去 lu, 而家 only 等生....
唔知你喺咪同我一 team e 生呢 我覺得跟我個 team e 生我覺得幾 pro, 睇過幾個都唔錯....


大宅

積分: 3548


2958#
發表於 04-11-12 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

佢同我check d 分泌睇下係唔係胎水喎! :evil:
咁...痛係唔係正常架?? 真係好痛架, 最後佢都用唔到個[kim]. 只係用支好似飲筒咁幼的吸管抽出黎law (咁點解唔一早用 :evil: )

[quote]
SZEYUEN 寫道:
KO KO** 我仲未用到用鴨嘴[kim]檢查可能過多一兩個星期會到我,但係想問用鴨嘴[kim]想檢查什麼呢????

[quote]
gogoMa 寫道:
拉都拉左我先啦!! 今日政府霞診, 約期約到17/11先入院催生...

我想問


子爵府

積分: 12555


2959#
發表於 04-11-12 17:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car,,, 我有呀,重好大力踼,又頂呢頂去,一舊舊頂上嚟,我老公對重住個肚係咁鬧你個衰女頂到你阿媽咁辛。 ?-(
成晚冇覺好瞓。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2960#
發表於 04-11-12 17:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car,,要呀,16/11最後一次檢查,跟住等22/11入院。我冇特定一team e生喎。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo