想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7674


2941#
發表於 11-7-14 22:44 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 14:02
你係找邊位醫生?

董e生


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2942#
發表於 11-7-14 22:47 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-14 16:30
係呀!!!真係好貴呀,我可能過多兩個月都做,你做完可唔可以話我知個流程同埋用左幾多錢呀 ...
當然可以啦! 咁你宜家係咪做僅第3次? 唔好睇得咁灰, 做得IUI一定有機會既Bingo ! 加油呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2943#
發表於 11-7-14 22:47 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-14 22:44
董e生
咁咪有機會見到你?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2944#
發表於 11-7-14 22:50 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-14 18:52
回覆 lovely_apple_00 的帖子

只係我自己限自己,加上醫生話做三次都吾得,之後再做個結果都冇大分別

我個醫生都有同我講最好做3次 IUI, 3次以上 bingo 機會會下降. 咁你宜家連住做IUI, 定還是隔一個月做IUI?


子爵府

積分: 12790


2945#
發表於 11-7-14 23:08 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-7-14+16:30+係

原帖由 rabbit2010 於 11-07-14 發表
當然可以啦! 咁你宜家係咪做僅第3次? 唔好睇得咁灰, 做得IUI一定有機會既Bingo ! 加油呀!
...
唔係呀!我而家啱啱做第一次iui咋,我諗住唔得就可能即做ivf




男爵府

積分: 7674


2946#
發表於 11-7-14 23:09 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 22:47
咁咪有機會見到你?

係阿
你幾時會去?
我sat. 上午去


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2947#
發表於 11-7-15 11:30 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-14 23:08
唔係呀!我而家啱啱做第一次iui咋,我諗住唔得就可能即做ivf
事實上IVF真係容易Bingo好多既.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2948#
發表於 11-7-15 11:31 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-14 23:09
係阿
你幾時會去?
我sat. 上午去
我下星期M小姐先來, 我諗要下星期先見到醫生. 你响大圍定尖沙咀?


男爵府

積分: 7674


2949#
發表於 11-7-15 13:14 |只看該作者

引用:Quote:rcbaby+發表於+11-7-14+23:09+係阿你

原帖由 rabbit2010 於 11-07-15 發表
我下星期M小姐先來, 我諗要下星期先見到醫生. 你响大圍定尖沙咀?
大圍
甘可能8月頭先會撞到你




子爵府

積分: 12790


2950#
發表於 11-7-15 13:17 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 11:30
事實上IVF真係容易Bingo好多既.

我都係咁諗,所以唔想再浪費金錢同時間係iui度,今次唔得停一個月我就諗住去做


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2951#
發表於 11-7-15 13:24 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-14 13:18
個報告出左未呀
今日出咗報告啦! 真的估不到會進步好多! 活躍度 55%, 形態 2%. 仲話醫生見咗呢個報告就話可以番IUI, 太好啦! 成個人當堂鬆晒! 之前差到不得了. 活躍度 12%, 形態 <1%, 咁即係話我行既方向係正確既.


男爵府

積分: 7674


2952#
發表於 11-7-15 13:26 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-15 13:17
我都係咁諗,所以唔想再浪費金錢同時間係iui度,今次唔得停一個月我就諗住去做 ...

我祝你今次一次就成功啦
但你要留意ivf 既風險, 同埋搵出唔成功既原因對症下藥
有病人3粒都長大但流血流2個月 工都反唔到
腰位又會暴漲 辛苦好多架


別墅

積分: 741


2953#
發表於 11-7-15 13:26 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 13:24
今日出咗報告啦! 真的估不到會進步好多! 活躍度 55%, 形態 2%. 仲話醫生見咗呢個報告就話可以番IUI, 太好啦 ...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2954#
發表於 11-7-15 13:27 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-15 13:17
我都係咁諗,所以唔想再浪費金錢同時間係iui度,今次唔得停一個月我就諗住去做 ...
咁你老公報告如何? 宜家老公進步咗反而猶豫做IUI好還是直接做IVF好.


男爵府

積分: 7674


2955#
發表於 11-7-15 13:27 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 13:24
今日出咗報告啦! 真的估不到會進步好多! 活躍度 55%, 形態 2%. 仲話醫生見咗呢個報告就話可以番IUI, 太好啦 ...

係咪夠訓左? 有無食補品 ?


子爵府

積分: 12790


2956#
發表於 11-7-15 13:32 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-15 13:26
我祝你今次一次就成功啦
但你要留意ivf 既風險, 同埋搵出唔成功既原因對症下藥
有病人3粒都長大但流血流2 ...
其實我都想知有d咩風險,我同我老公係搵唔出原因既不孕,佢又正常,我又正常,為一既原因可能我年紀大啦


子爵府

積分: 12790


2957#
發表於 11-7-15 13:33 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 13:27
咁你老公報告如何? 宜家老公進步咗反而猶豫做IUI好還是直接做IVF好.

我老公個報告無問題,好似呢次iui咁,個報告話有2千幾萬條,唉!!!但係我覺得好似唔得咁囉


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2958#
發表於 11-7-15 13:38 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-15 13:27
係咪夠訓左? 有無食補品 ?
11:00前上床訓覺, 每日响屋企做少許運動. 每星期游水一次, 每日必需食一個奇異果, 有時會買吓cherry, stawberry. 食善存. 湯水就無咩特別煲.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2959#
發表於 11-7-15 13:39 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-15 13:33
我老公個報告無問題,好似呢次iui咁,個報告話有2千幾萬條,唉!!!但係我覺得好似唔得咁囉 ...
咁形態同活潑度呢? 點解會覺得好似唔得咁既?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2960#
發表於 11-7-15 13:40 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-15 13:32
其實我都想知有d咩風險,我同我老公係搵唔出原因既不孕,佢又正常,我又正常,為一既原因可能我年紀大啦
...
介唔介意話我知你幾多歲? 因為我都37

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo