跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1312


2941#
發表於 05-10-14 09:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
有幾難明呀?? 之前如花未有BB之前已經有舊望夫石嘛, 咁依傢有左咪要加返d野囉!! un吾un??


哦,緣來如此,唔怪得變沙田名勝啦 ,如來有十九少這個柴可夫(司機)接送,等下都直得呀
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


大宅

積分: 4515


2942#
發表於 05-10-14 09:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

係喎, kinki 都係同 Bebe & Collins 同時間 in,唔知呢?我諗唔知會唔會 Fanny 遲d入 form 我哋會12/11 pm 或者第二日先 in 呢?

聰明豆 寫道:
吾係嘛??? fanny吾會幫我地處理既咩??
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


2943#
發表於 05-10-14 10:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
我有好多嘢要今日做完~ :-(


妳噖日吾可以早d早定架?? 咁妳快d做吾好上黎啦!!


大宅

積分: 4515


2944#
發表於 05-10-14 10:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

全日制幼稚園係我杯茶,我一直有留意。你住邊區 / 想係邊區讀?睇吓我幫唔幫到你吖!

Shirleywuwu 寫道:
cherly,
我現在上網找全日制的幼稚園給avis,因為湊avis的人不懂得教,找這些全日制的幼稚園,可以有較長時間比avis學多些東西.但恩禧媽說好小全日制的幼稚園,叫我找全日的幼兒園會多d.都唔知點做好.

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


2945#
發表於 05-10-14 10:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Shirleywuwu 寫道:
哦,緣來如此,唔怪得變沙田名勝啦 ,如來有十九少這個柴可夫(司機)接送,等下都直得呀


依傢多左舊大左肚既o係葵芳呀! 得閒去遊覽下啦!


侯爵府

積分: 21322


2946#
發表於 05-10-14 10:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
我都無講過關FANNY事。


如花回應妳係咁講既?? 仲話咩ms wong未confirm???

咩樹要聽law呀?? 吾係離婚掛????????


大宅

積分: 4515


2947#
發表於 05-10-14 10:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=medium]祝 Jeffrey 今日 Interview ~ [size=xx-large]馬到功成!!!

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


2948#
發表於 05-10-14 10:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
係喎, kinki 都係同 Bebe & Collins 同時間 in,唔知呢?我諗唔知會唔會 Fanny 遲d入 form 我哋會12/11 pm 或者第二日先 in 呢?


好驚呀! o聽日可以問過究竟喇!!! 聽聞o聽日填根德喎!!


大宅

積分: 4515


2949#
發表於 05-10-14 10:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聽講好似係!

聰明豆 寫道:
好驚呀! o聽日可以問過究竟喇!!! 聽聞o聽日填根德喎!!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


大宅

積分: 1312


2950#
發表於 05-10-14 10:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
我諗吾洗lu..............係帥哥黎喎!!


又如何? [/quote]


同帥哥親熱喎?? 我"痕"左好耐啦! [/quote]

一陣就有
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


侯爵府

積分: 21322


2951#
發表於 05-10-14 10:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
聽講好似係!

[quote]
聰明豆 寫道:
好驚呀! o聽日可以問過究竟喇!!! 聽聞o聽日填根德喎!!
[/quote]

cherly,
妳填左VICTORIA未呀?? 之前fanny都好似話幫我地攞form格???


侯爵府

積分: 21322


2952#
發表於 05-10-14 10:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[quote]
Shirleywuwu 寫道:
一陣就有


伯爵府

積分: 16171


2953#
發表於 05-10-14 11:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

妳噖日吾可以早d早定架?? 咁妳快d做吾好上黎啦!!


老細噖日6點先俾我做咋。

另外佢叫我今日4點半走喎。仲問我去in邊間,如果唔好就唔好去in "side"時間,又問我仲咩唔讀番哥哥個間。


伯爵府

積分: 15050


2954#
發表於 05-10-14 11:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

今早打左比ms wong, 佢話今個星期無根德form, 佢話要下個week先有. 另外佢仲confirm11月12日interview, 不過佢話我地唔會撞喎. 咁就只好信佢啦


伯爵府

積分: 16171


2955#
發表於 05-10-14 11:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

如花回應妳係咁講既?? 仲話咩ms wong未confirm???

咩樹要聽law呀?? 吾係離婚掛????????


同做嘢有關呀~~我同我老公都幾恩愛吓架。


伯爵府

積分: 16171


2956#
發表於 05-10-14 11:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
[size=medium]祝 Jeffrey 今日 Interview ~ [size=xx-large]馬到功成!!!



Cherly ee,

多謝哂~~

Jeffrey仔上


伯爵府

積分: 15050


2957#
發表於 05-10-14 11:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]

同做嘢有關呀~~我同我老公都幾恩愛吓架。

其實識多d law都幾好架, 我都好有興趣想報d law既course黎玩下. 我覺得law好有用, 做咩都要識少少law咁就有jetso.


伯爵府

積分: 16171


2958#
發表於 05-10-14 11:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

cherly,
妳填左VICTORIA未呀?? 之前fanny都好似話幫我地攞form格???


我都未填呀~~


侯爵府

積分: 21322


2959#
發表於 05-10-14 11:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
老細噖日6點先俾我做咋。

另外佢叫我今日4點半走喎。仲問我去in邊間,如果唔好就唔好去in "side"時間,又問我仲咩唔讀番哥哥個間。


攪錯呀?? 咁吾識做架?? 妳話佢知: 關你咩樹呀???? :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 15050


2960#
發表於 05-10-14 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
攪錯呀?? 咁吾識做架?? 妳話佢知: 關你咩樹呀???? :tongue: :tongue:

佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo