想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 3571


2941#
發表於 12-10-17 18:15 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

最後喺樓下搵左個普通科醫生, 我只想要2日sl, 佢好豪, 話4日, 我真係有野做, 2日算啦, 佢係咁叫我靚女, 休息下啦, 最後同我講靚女老公錫哂, 仲用張卡拍我個頭, 癡線嫁



點評

chihua815    發表於 12-10-17 18:31


子爵府

積分: 13137


2942#
發表於 12-10-17 18:22 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-10-17+17:37+冇

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
wow wow, 我都冇喊我都縮呀, 我決定左而家去睇醫生, 睇下bb, 順便拎返一兩日假, 唔夠休息都會, 我最近實在 ...
係呀!太攰千其唔好c頂!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2943#
發表於 12-10-17 18:23 |只看該作者

引用:Quote:ling330+發表於+12-10-17+17:29+你試

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
THANKS
打左去~佢比左個電話我明早致電~2179 8333
你知唔知有咩入會禮物?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2944#
發表於 12-10-17 18:26 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-10-17+17:37+冇

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
唔怪得我琴晚發脾氣尖叫左一聲同喊左30秒,阿B立即縮埋一舊喇~
阿B到依家仲好似嬲緊我...唔同我玩KICK....
...
係呀!我亞b都會咁架!
佢地都鍾意聽mozart 架!仲有我老公d鼻寒!




I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4195


2945#
發表於 12-10-17 18:26 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-10-17+17:31+上次

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
點解我次次都無咖
我尋日都有,好似保藥"當",幾個女人走埋來叫我入會。




子爵府

積分: 13137


2946#
發表於 12-10-17 18:28 |只看該作者

引用:最後喺樓下搵左個普通科醫生,+我只想要2日s

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
最後喺樓下搵左個普通科醫生, 我只想要2日sl, 佢好豪, 話4日, 我真係有野做, 2日算啦, 佢係咁叫我靚女, 休 ...
嘩!熱情咗d喎!你平時睇開佢架?



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


2947#
發表於 12-10-17 18:31 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 18:15
最後喺樓下搵左個普通科醫生, 我只想要2日sl, 佢好豪, 話4日, 我真係有野做, 2日算啦, 佢係咁叫我靚女, 休 ...

咁攪笑


大宅

積分: 2423


2948#
發表於 12-10-17 18:31 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-17 18:23
你知唔知有咩入會禮物?
我唔知呀...只係知有講座會主動SMS叫去聽~


大宅

積分: 2423


2949#
發表於 12-10-17 18:32 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-17 18:26
我尋日都有,好似保藥"當",幾個女人走埋來叫我入會。

點解我無?!人影都唔見咖.....


伯爵府

積分: 15109


2950#
發表於 12-10-17 18:32 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-17 18:26
係呀!我亞b都會咁架!
佢地都鍾意聽mozart 架!仲有我老公d鼻寒!

鼻寒都得? 我同c6無架


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2951#
發表於 12-10-17 18:32 |只看該作者

引用:最後喺樓下搵左個普通科醫生,+我只想要2日s

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
最後喺樓下搵左個普通科醫生, 我只想要2日sl, 佢好豪, 話4日, 我真係有野做, 2日算啦, 佢係咁叫我靚女, 休 ...
哈哈,個醫生咁搞笑呀


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2952#
發表於 12-10-17 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chihua815+於+12-10-17+發表T

原帖由 zarara188 於 12-10-17 發表
你知唔知有咩入會禮物?
口水肩同紗巾


大宅

積分: 4804


2953#
發表於 12-10-17 18:42 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺好幸福,因為第一年同BB一齊過生日,祝願各位同學仔都足月生個健康肥白BB




大宅

積分: 3906


2954#
發表於 12-10-17 18:49 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
Happy birthday



點評

MISMIS  多謝  發表於 12-10-17 19:33


大宅

積分: 4195


2955#
發表於 12-10-17 18:53 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-17+18:26+

原帖由 chihua815 於 12-10-17 發表
點解我無?!人影都唔見咖.....
可能佢地唔知你果日有大肚婆檢查




大宅

積分: 4195


2956#
發表於 12-10-17 18:54 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂。



點評

MISMIS  多謝  發表於 12-10-17 19:34


大宅

積分: 3571


2957#
發表於 12-10-17 18:54 |只看該作者
本帖最後由 misstree 於 12-10-17 18:56 編輯
zarara188 發表於 12-10-17 18:28
嘩!熱情咗d喎!你平時睇開佢架?

未睇過, 睇過果2個都休左息, 諗住都係拎sick leave, 咪是但搵一個, 一入到去, 講真, 佢真係好樣衰, 不過又唔使聽肺, 應該唔會蝕底, 咁算啦, 點知佢咁亂黎, 不過佢好豪叫我拎4日sick leave, 下次都可以再睇


大宅

積分: 3571


2958#
發表於 12-10-17 18:55 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 18:31
咁攪笑

係變態


伯爵府

積分: 15109


2959#
發表於 12-10-17 18:55 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 18:42
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...

生日快樂呀!

點評

MISMIS  多謝  發表於 12-10-17 19:34


大宅

積分: 3853


2960#
發表於 12-10-17 18:56 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂呀



點評

MISMIS  多謝  發表於 12-10-17 19:34

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo