烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


大宅

積分: 4133


2941#
發表於 13-3-11 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+魔女沁雪+於+13-03-08+發表提

原帖由 babyjean 於 13-03-08 發表
售後服務抵讚! 但件貨嘅來歷就好可疑
其實我覺得退貨來,佢可能出左人地剛退比佢既,因為包裝明顯唔齊,又冇上面塊保護紙皮


大宅

積分: 2719


2942#
發表於 13-3-11 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+starfishting+於+13-03-11+發

原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
我估係xxwenta好X達
哦!我部抽濕機都係呢個牌子


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2943#
發表於 13-3-11 11:48 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-3-11+10:59+係朴有

原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
我仲係對王世子餘情未了, 因為睇唔慣簡體字幕, 所以要再翻睇多次 + 日日上mytv追J2, 以更深入了解劇情, 天 ...
死,佢毒我唔到,果陣睇少少成均館,只覺佢木口木面,王世子正正常常:;pppp:


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2944#
發表於 13-3-11 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-03-11+發表我

原帖由 starfishting 於 13-03-11 發表
哦!我部抽濕機都係呢個牌子
我有佢暖風機



珍珠宮

積分: 44662


2945#
發表於 13-3-11 11:49 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 11:42
我覺得有天拍想你做得好過王世子

之前首領都係咁話喎, 越來越想快D睇, 我怕我一睇會一發不可收拾, 我係一個可以為煲劇可以唔瞓嘅人! 想你點都要等個仔考完試先敢開呢睇! 呢排要睇直人


子爵府

積分: 14184


2946#
發表於 13-3-11 11:49 |只看該作者
worldrecord 發表於 13-3-11 02:10
今晚出左去遊至知P仔有個專for布里歐的程式
可以牛油後下
105t仲改進左可 ...

你整正常邪惡版定減牛油版呀?
期待你分享


珍珠宮

積分: 44662


2947#
發表於 13-3-11 11:51 |只看該作者
fish9288 發表於 13-3-11 11:49
你整正常邪惡版定減牛油版呀?
期待你分享

呢個真係要用好多牛油, 超邪惡!


水晶宮

積分: 64904


2948#
發表於 13-3-11 11:51 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+11:42+我覺得

原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
之前首領都係咁話喎, 越來越想快D睇, 我怕我一睇會一發不可收拾, 我係一個可以為煲劇可以唔瞓嘅人! 想你點 ...
想你開頭堅慘 兩個小演員做得超好我郁係一追劇唔訓覺果d人 睇完想你唔知睇乜好 而家睇緊running man 超正 集集笑爆肚

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2949#
發表於 13-3-11 11:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bobosweet+於+13-03-11+發表

原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
死,佢毒我唔到,果陣睇少少成均館,只覺佢木口木面,王世子正正常常
睇完成均館愛上宋仲基

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2950#
發表於 13-3-11 11:53 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

等咗個幾兩個鐘頭,今日陪阿媽做小手術,等仲耐過做,依家做ing


子爵府

積分: 14184


2951#
發表於 13-3-11 11:54 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-11 08:38
零失敗譜加30 g紅苺,死因未明係。
係咪酵母呀?

水X粉250G
水183G
會唔會水多呢?
但我記得JM講過水X粉好受水,加上用mode2!




水晶宮

積分: 64904


2952#
發表於 13-3-11 11:55 |只看該作者

引用:Quote:fish9288+發表於+13-3-11+11:49+你整

原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
呢個真係要用好多牛油, 超邪惡!
呢個包用得仲多牛油啊,但真係超超超好味
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14184


2953#
發表於 13-3-11 11:55 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 08:49
多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間

樣時間沖淡一切,開開心心整甜品


別墅

積分: 619


2954#
發表於 13-3-11 11:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+petermau+於+13-03-11+發表最

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表
Part 14 page1


:-P


別墅

積分: 619


2955#
發表於 13-3-11 11:59 |只看該作者

引用:Quote:petermau+發表於+13-3-11+11:32+最近

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
你係 105t / bms 104的話,用 mode 2 唔使落種。
如整造型包,落種可保持多日軟熟。但湯種例外呀,湯種唔整 ...


:-P


大宅

積分: 2719


2956#
發表於 13-3-11 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bobosweet+於+13-03-11+發表

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
呢個包用得仲多牛油啊,但真係超超超好味
請問你們用p仔打麵包麵糰整造型包,麵糰拉到薄膜嗎?我部105T先用烏冬mode打15分鐘,再醒15分鐘,然後先用麵糰mode,但完成後,麵糰搣一小塊出來,發覺好易斷,拉唔到薄膜,你們有没有再用手搓多一陣?Thanks!


禁止訪問

積分: 2610


2957#
發表於 13-3-11 12:04 |只看該作者

引用:等咗個幾兩個鐘頭,今日陪阿媽做小手術,等

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2610


2958#
發表於 13-3-11 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bobosweet+於+13-03-11+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14184


2959#
發表於 13-3-11 12:09 |只看該作者
bobosweet 發表於 13-3-11 11:51
呢個真係要用好多牛油, 超邪惡!

說明書有三個布里歐食譜,分別70g、90g同減牛油版50g,其實都想試下有幾邪惡



子爵府

積分: 14184


2960#
發表於 13-3-11 12:10 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 11:51
想你開頭堅慘 兩個小演員做得超好我郁係一追劇唔訓覺果d人 睇完想你唔知睇乜好 而家睇緊runni ...

我又係睇完想你,而家睇緊善良男人


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo