烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5364


2941#
發表於 04-3-14 02:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

多謝你地關心呀,我老公出院了,而公司亦搬了-北海中心,比起以前返工都近了一些,而且lunch可以去citysuper行街街,好開心呀 :-P

這2天的天氣最啱做包包,自己無時間做,都期待係網上見到你地既大作呀 加油呀

HarryMaMa>>有時間我都想試下整砵仔糕,可否pm/email個食譜給我呢,見到你果個我都留晒口水呀 :-P thanks~

ck鼠>>可否也給我泡芙的食譜呢,早2個星期,我買了罐custard,做了吉士忌廉,不過唔識做泡芙,所以攞左黎查餅餅食,不過呀仔都食得好開心 thank you~

email add: [email protected]


大宅

積分: 1013


2942#
發表於 04-3-14 15:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

[size=x-large]各位媽咪靚女:

如果copy左球型法包的食譜,水份請更正由100cc改為300cc,唔好意思,一時發雞盲。


tinhei :

我遲d send比你啦!


用戶要求終止服務

積分: 6954


2943#
發表於 04-3-15 09:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dear all

早晨呀,食早餐啦!!

姑奶的生日麵包



天使蛋糕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2944#
發表於 04-3-15 09:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

HarryMaMa

兩樣都好好味咁呀,可惜我要減肥,有得睇,無得食 :-(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


2945#
發表於 04-3-15 09:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

哎呀! 都話 imagestation 唔得, 冇左 link function, 而家要用 albumtown 來post 相. 我頭先 copy 左你條 imagestation link 去睇都唔得呀. :-x


大宅

積分: 4015


2946#
發表於 04-3-15 10:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,

你的作品很漂亮. 天使蛋榚看來很鬆,如有橫切面更好.

請問天使蛋榚為何有些用中空模, 另外的卻不需要? Thanks.

家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


2947#
發表於 04-3-15 10:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡:

係喎唔記得左影横切面添.其實我好少用中空模,我嫌起模麻煩 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2948#
發表於 04-3-15 10:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花:

但albumtown要縮到張相好細張先可以upload,所以我唔多鍾意post相係個度羅
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


2949#
發表於 04-3-15 11:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
好味呀! 生日面包好正,既美觀又實用(飽肚)


大宅

積分: 1013


2950#
發表於 04-3-15 13:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

兩樣都好好味wor!我想要件最大的! :-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


2951#
發表於 04-3-15 14:54 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau & CK鼠,

多謝!一件大餅送到 :-P

報告:我係Uny買到盒裝蛋白或蛋黃,正價好似係$35.X,差不多到EXPIRY DATE佢就會減價,我尋日買左盒都係$14.X,有成2磅,用黎做天使蛋糕就very good啦,唔使留返咁多蛋黃係到唔知要黎做乜.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


2952#
發表於 04-3-15 15:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

唔該! 送每樣一個, courier 來我 office, 好肚餓呀! 一定好好味!

至於 albumtown, 你upload 左d 相後, double click 張相, 就會放大到你原來 size, 你先再 copy 條link 過來. 不過如你張相個 size本身好大, 你就要用software resize 左佢, 先 post 上 albumtown. 係比較煩.


子爵府

積分: 13946


2953#
發表於 04-3-15 15:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位(整餅)大師,

我記得在這個topic看過有位高人介紹咗一本書類似零失敗之烘焙蛋糕及餅乾, 想再找又太多版好難找, 可否告之作者是誰呢? 因去過兩間書店都見不到, 先謝過!


子爵府

積分: 10672


2954#
發表於 04-3-15 15:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

真 係 好 喇 , 有 盒 裝 蛋 白 ,
我 上 個 禮 拜 先 至 晒 佐 成 半 打 蛋 黃 呀 ,
真 係 折 墮 呀 !

請 問 各位 , 鮮 忌 廉 , 淡 忌 廉同
甜 忌 廉有 咩 野 分 別 呢 ?


用戶要求終止服務

積分: 6954


2955#
發表於 04-3-15 15:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

肥仔媽咪 寫道:
各位(整餅)大師,

我記得在這個topic看過有位高人介紹咗一本書類似零失敗之烘焙蛋糕及餅乾, 想再找又太多版好難找, 可否告之作者是誰呢? 因去過兩間書店都見不到, 先謝過!


戚風cake零失敗(曾美子著)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2956#
發表於 04-3-15 15:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花:

好大件餅送到啦,快d接住啦 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2957#
發表於 04-3-15 15:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

winnieyiu 寫道:
真 係 好 喇 , 有 盒 裝 蛋 白 ,
我 上 個 禮 拜 先 至 晒 佐 成 半 打 蛋 黃 呀 ,
真 係 折 墮 呀 !

請 問 各位 , 鮮 忌 廉 , 淡 忌 廉同
甜 忌 廉有 咩 野 分 別 呢 ?


睇下尼度可能會更加明白:-

http://cookeasy.com.hk/content/faq/faq_content/info_claire_content/info_2.htm#whippedcream
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 13946


2958#
發表於 04-3-15 15:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen,

Thank you very much!


大宅

積分: 1013


2959#
發表於 04-3-15 20:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

肥仔媽咪 :

你可試試打去陳湘記有冇得買。tel:27893889

果度d書好齊好好睇,未去過的人會逗留好久(有排睇),我以前都係咁ga,話時話都幫親左佢店舖買了好多本了。 :-P


子爵府

積分: 11442


2960#
發表於 04-3-15 21:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

where can I buy the黃姜粉 ? please tell me.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo