立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2273
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:14 發表 係﹗同埋係3星﹗我老公話橫點都o甘貴就不如住貴D個間﹐價錢差800一間房。
男爵府
積分: 8470
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 12:02 發表 Ivyscyip: 我同事話小孩生日去好正, 有禮遇.... Micky & Minne會拿住birthday cake, 唱住birthday song, 跳住舞出來...孩子難忘也!:D 個Day Pass 仲可以玩足兩日bor!
伯爵府
積分: 19265
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 12:14 發表 Kawaii公仔 咁Ugly, Hayes都變大樹熊啦! Hayes第一次入Disneyland見到D characters, 呆晒 , 佢都驚, 要苦力Hayes papa抱住.... 到第二、三次入Disneyland, Hayes好happy lu, 我地買Year Pass 當 ...
原文章由 go4baby 於 07-8-20 12:17 發表 我老公又係咁講.....已經暗原老公叫佢做野喇.
積分: 7768
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:10 發表 係阿﹗所以都會玩兩日。好似會有個特別button添﹐
原文章由 fsy 於 07-8-20 12:18 發表 我諗子進見到會驚
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 12:34 發表 上年美食Expo, 我買了一大禮盒, 有多罐Kawaii candies, 好抵! Hayes loves it very much! 我規限Hayes每日只可一粒, 佢日日指住個food bank, 同我講:『Mama one only...one candy only...thank ...
積分: 9395
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:42 發表 等我要D free sample試下先﹗哈哈﹗ 晴晴之前要食野時都會“(雙手合埋)amen".不過宜家又少左﹐只會雙手合埋。
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 13:14 發表 有無人想係jshoppers買野﹖
我係幼稚園階段揀活動教學﹐因為我係想女女培養到學習興趣同埋學習技巧而唔係死記。我知晴晴個性格係比較強﹐如果她唔鐘意﹐她唔會做的。
我同老公都係傳統小學教出黎﹐我地成績都好兼喜歡返學。我老公就係香港讀埋中學先走﹐我就讀完小五就去左美國﹐跟住去讀同一間大學。我地兩個比較起黎﹐我老公比我識得點去考試拿最多的分數﹐我比他多唔同既
原文章由 go4baby 於 07-8-20 13:25 發表 尋晚同老公傾囡囡的入學問題, 應該選傳統學校定係活動教學.... 我地都未有共識, 傳統同活動都各有特色. 最主要係我地都未摸清囡囡個特性. 小朋友一定係喜歡玩, 咁既原因又不足以我們選活動教學...........傳 ...
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:02 發表 我地呢班同學讀U時,又好多人有1ST HON.因為大學時,沒有現成日NOTES,要靠自已搵REF,主動學習.
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:02 發表 我幼稚園同小學都係讀傳統小學,至于中學讀了一間既傳統但又唔係好太傳統的學校,點講呢?係我個年代,我間中學係區內名校,但又唔係好exam oriented 成日教outsly野,因為教學模式多樣化,老師想學生學多點知識多于EX ...
複式洋房
積分: 328
原文章由 go4baby 於 07-8-20 14:16 發表 我個時的小學學校生活好恐怖......迫默書, 要係好有限的時間操exercise, 體罰, 仲有好多好多..........我地四姐弟都好怕. 如果囡囡入返我地讀果間小學係有5分, 但我地個個都唔想.
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy