母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


2961#
發表於 07-8-20 12:17 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:14 發表
係﹗同埋係3星﹗我老公話橫點都o甘貴就不如住貴D個間﹐價錢差800一間房。



我老公又係咁講.....已經暗原老公叫佢做野喇.


男爵府

積分: 8470


2962#
發表於 07-8-20 12:18 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 12:02 發表
Ivyscyip:

我同事話小孩生日去好正, 有禮遇....
Micky & Minne會拿住birthday cake, 唱住birthday song, 跳住舞出來...孩子難忘也!:D

個Day Pass 仲可以玩足兩日bor!


我諗子進見到會驚


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2963#
發表於 07-8-20 12:20 |只看該作者
kawaii香港個distributor係我朋友個阿爸﹗我朋友自己都話個commercial 唔點同埋個公仔好ugly.不過他話他個女好鐘意食個D糖話好有益。你地D小朋友有無試過﹖我心思思想比晴晴試下﹐因為她實在太唔吸收。

原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 12:14 發表
Kawaii公仔 咁Ugly, Hayes都變大樹熊啦!

Hayes第一次入Disneyland見到D characters, 呆晒 ,
佢都驚, 要苦力Hayes papa抱住....
到第二、三次入Disneyland, Hayes好happy lu,
我地買Year Pass 當 ...


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2964#
發表於 07-8-20 12:22 |只看該作者
book 左都可以cancel, 48小時通知就得﹐所以我先o甘早book, no loss.

原文章由 go4baby 於 07-8-20 12:17 發表



我老公又係咁講.....已經暗原老公叫佢做野喇.



男爵府

積分: 7768


2965#
發表於 07-8-20 12:25 |只看該作者
Ivyscyip:
Yes, 有specical button ga!

Remember to hold Ching Ching trying the Merry-go-round. Hayes felt scared, but could accept afterwards.
Very romantic to play it with little honey!

原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:10 發表
係阿﹗所以都會玩兩日。好似會有個特別button添﹐
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2966#
發表於 07-8-20 12:26 |只看該作者
我諗晴晴都會驚﹐所以應該會同左她去樂園﹐等她開見過先。跟住個晚先切蛋糕﹐第二日就會係樂園再玩。

原文章由 fsy 於 07-8-20 12:18 發表


我諗子進見到會驚


男爵府

積分: 7768


2967#
發表於 07-8-20 12:34 |只看該作者
上年美食Expo, 我買了一大禮盒, 有多罐Kawaii candies, 好抵! Hayes loves it very much!

我規限Hayes每日只可一粒, 佢日日指住個food bank, 同我講:『Mama one only...one candy only...thank you Jesus amen.』


vote]原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:20 發表
你地D小朋友有無試過﹖我心思思想比晴晴試下﹐因為她實在太唔吸收。
[/quote]
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2968#
發表於 07-8-20 12:42 |只看該作者
等我要D free sample試下先﹗哈哈﹗


晴晴之前要食野時都會“(雙手合埋)amen".不過宜家又少左﹐只會雙手合埋。

原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 12:34 發表
上年美食Expo, 我買了一大禮盒, 有多罐Kawaii candies, 好抵! Hayes loves it very much!

我規限Hayes每日只可一粒, 佢日日指住個food bank, 同我講:『Mama one only...one candy only...thank ...


男爵府

積分: 9395


2969#
發表於 07-8-20 13:12 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 12:42 發表
等我要D free sample試下先﹗哈哈﹗


晴晴之前要食野時都會“(雙手合埋)amen".不過宜家又少左﹐只會雙手合埋。


哈哈!丁丁都會,一上到張HIGH CHAIR,佢會雙手合埋,然後EE 哦哦,跟住說men (個"亞"字永遠都食左),然後會以為有得食


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2970#
發表於 07-8-20 13:14 |只看該作者
有無人想係jshoppers買野﹖


大宅

積分: 2273


2971#
發表於 07-8-20 13:25 |只看該作者
尋晚同老公傾囡囡的入學問題, 應該選傳統學校定係活動教學....

我地都未有共識, 傳統同活動都各有特色. 最主要係我地都未摸清囡囡個特性. 小朋友一定係喜歡玩, 咁既原因又不足以我們選活動教學...........傳統跟活動好似係一個對立, 好難共全.

如果幼稚園選活動教學, 到小學又要轉返傳統學校. 一定要適應, 可至於可唔可以順利適應係另一個話題.

我自己係傳統學校讀書, 坦白講我覺得中小學學校生活係辛苦, 唔享受......但係囡囡又可能享受呢....

你地會用咩角度去選呢?


大宅

積分: 2273


2972#
發表於 07-8-20 13:29 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 13:14 發表
有無人想係jshoppers買野﹖


我睇緊呀.............表姐就生喇, 所以想買d寄過去san fan.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2973#
發表於 07-8-20 13:45 |只看該作者

我係幼稚園階段揀活動教學﹐因為我係想女女培養到學習興趣同埋學習技巧而唔係死記。我知晴晴個性格係比較強﹐如果她唔鐘意﹐她唔會做的。



我同老公都係傳統小學教出黎﹐我地成績都好兼喜歡返學。我老公就係香港讀埋中學先走﹐我就讀完小五就去左美國﹐跟住去讀同一間大學。我地兩個比較起黎﹐我老公比我識得點去考試拿最多的分數﹐我比他多唔同既exposure (literatureforeign language等等)同自己做experiment的經驗。



我諗我會比晴晴讀傳統小學﹐跟住中
2-3返美國讀書。小1我預左有適應期﹐但係她爸爸應該會教她點樣應付考試﹐希望好發適應到。

原文章由 go4baby 於 07-8-20 13:25 發表
尋晚同老公傾囡囡的入學問題, 應該選傳統學校定係活動教學....

我地都未有共識, 傳統同活動都各有特色. 最主要係我地都未摸清囡囡個特性. 小朋友一定係喜歡玩, 咁既原因又不足以我們選活動教學...........傳 ...


男爵府

積分: 8470


2974#
發表於 07-8-20 13:59 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-20 13:25 發表
尋晚同老公傾囡囡的入學問題, 應該選傳統學校定係活動教學....

我地都未有共識, 傳統同活動都各有特色. 最主要係我地都未摸清囡囡個特性. 小朋友一定係喜歡玩, 咁既原因又不足以我們選活動教學...........傳 ...


我反而咁諗...因為子進太無自制能力, 太懶玩, 所以我想去讀傳統學校, 等佢學下紀律, 學下規矩. 不過上次壞人媽有提過, 如果佢性格係好動, 驚迫佢去傳統學校會有反效果, 唔鍾意學習.

我自己都係傳統學校出身, 幼稚園同小學亞媽都係揀屋企樓下, 貪唔駛接送, 況且以前邊有咁多活動教學既學校吖.


男爵府

積分: 9395


2975#
發表於 07-8-20 14:02 |只看該作者
我幼稚園同小學都係讀傳統小學,至于中學讀了一間既傳統但又唔係好太傳統的學校,點講呢?係我個年代,我間中學係區內名校,但又唔係好exam oriented 成日教outsly野,因為教學模式多樣化,老師想學生學多點知識多于EXAM的範圍,可能因為咁,學校的公開試成績都係一般,相比同區的BAND 1學校,成績都較差,但我地呢班同學讀U時,又好多人有1ST HON.因為大學時,沒有現成日NOTES,要靠自已搵REF,主動學習.

至于丁丁,今年讀傳統的幼稚園,課程好深的一所,下年準備轉蒙特梭利的幼稚園,我都唔知有沒有做錯決定,上年丁爸都反對入讀蒙特梭利的幼稚園,認為丁丁遲與早都要適應傳統教學.所以沒所謂,但由于下年K1,丁丁要讀FULL DAY,而今年的傳統幼稚園FULL DAY 學生只有2-3個,所以下年才轉校!

丁爸同我都未有共識,不過因為客觀因素,所以咁行.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2976#
發表於 07-8-20 14:09 |只看該作者
講個真事你地聽。我有個大學同學﹐港華畢業(會考9A)﹐初初認為他成積會好啦﹐但係他大一時就肥左幾科﹐因為他之前靠現成NOTES

原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:02 發表
我地呢班同學讀U時,又好多人有1ST HON.因為大學時,沒有現成日NOTES,要靠自已搵REF,主動學習.


大宅

積分: 2273


2977#
發表於 07-8-20 14:16 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:02 發表
我幼稚園同小學都係讀傳統小學,至于中學讀了一間既傳統但又唔係好太傳統的學校,點講呢?係我個年代,我間中學係區內名校,但又唔係好exam oriented 成日教outsly野,因為教學模式多樣化,老師想學生學多點知識多于EX ...


我個時的小學學校生活好恐怖......迫默書, 要係好有限的時間操exercise, 體罰, 仲有好多好多..........我地四姐弟都好怕. 如果囡囡入返我地讀果間小學係有5分, 但我地個個都唔想.


複式洋房

積分: 328


2978#
發表於 07-8-20 14:23 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-20 13:25 發表
尋晚同老公傾囡囡的入學問題, 應該選傳統學校定係活動教學....

我地都未有共識, 傳統同活動都各有特色. 最主要係我地都未摸清囡囡個特性. 小朋友一定係喜歡玩, 咁既原因又不足以我們選活動教學...........傳 ...


我會揀活動教學,希望建立小朋友既學習興趣,令佢覺得學習是開心的,同埋令佢有主動學習的推動力。而且小朋友是透過感覺及經歴去學習,所以覺得活動教學適合D。
[url=][/url]


男爵府

積分: 9395


2979#
發表於 07-8-20 14:24 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-20 14:16 發表


我個時的小學學校生活好恐怖......迫默書, 要係好有限的時間操exercise, 體罰, 仲有好多好多..........我地四姐弟都好怕. 如果囡囡入返我地讀果間小學係有5分, 但我地個個都唔想.


究竟點樣O既學校先叫做好呢?最近同一個同事傾,佢個仔係華仁讀P4,佢話辭職去湊仔,佢話個仔學校好多課外活動,每年起碼要有廿幾個優點先得,優點係從參與課外活動的積極性,成績厘定.課外活動係旨校外舉辦的活動,聽完之後,我好想移民!


男爵府

積分: 7768


2980#
發表於 07-8-20 14:24 |只看該作者
我地個代無得揀, 十居其九係填鴨式....

現今 "教改" 引入競爭, 下一代有得揀係福氣....

傳統真係正豆? 就不用 "教改"(統領 "教改" 班官D ideas 唔多掂, 未見其效, 先見其弊! 又唔見班官比仔女讀傳統??)

似乎 "教改" 仍好混亂, 要走既路好長....
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo