跳至

首頁

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2961#
發表於 09-6-11 10:41 |只看該作者
其實朋友係想咩都攪好先既...不過忙中有錯.....成件事水務處唔係即cut 都有試通知住戶...幾好....看更叔叔對住客甘細心...又係值得一讚.....

原帖由 sunsun2009 於 09-6-11 10:37 發表
幸好你個朋友有登記到,因為申請水係最麻煩,我都試過,打去水務局要有耐性等,同埋要fax申請表及id copy俾佢,而電及煤氣打個電話就可以了。

...


大宅

積分: 2224


2962#
發表於 09-6-11 10:46 |只看該作者
係呀小朋友一齊玩多d係會好d嫁,佢地會學得好快(但好同唔好都會學),所以都係要跟下佢地...

好似亞仔返左學之後都會學左打人,返到屋企就要教返佢..

原帖由 littlecar 於 09-6-11 10:36 發表
甘你得閒黎我度坐 .....我將仔仔放左係朋友屋企揍左幾日....明顯地真係又進步....你俾仔仔多d同小朋友玩...佢會好快好叻...原來唔用工人對小朋友真係好事黎架....

...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2963#
發表於 09-6-11 13:42 |只看該作者
聽日起小學 & 幼稚園停課 2個星期呀 ~

st paul confirm 左有11人中招呀 ~


大宅

積分: 2224


2964#
發表於 09-6-11 13:53 |只看該作者
係呀...停課
但都唔好帶小朋友周圍去....


別墅

積分: 769


2965#
發表於 09-6-11 21:52 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-6-11 13:53 發表
係呀...停課
但都唔好帶小朋友周圍去....


是啊,但是聽講迪士尼好似乘機推出優惠...暑假期間250蚊無限次進出...

不過,我林,都是最好先乖乖留系屋企,過一段時間,看看點,再算....


別墅

積分: 769


2966#
發表於 09-6-11 21:54 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-6-11 10:46 發表
係呀小朋友一齊玩多d係會好d嫁,佢地會學得好快(但好同唔好都會學),所以都係要跟下佢地...

好似亞仔返左學之後都會學左打人,返到屋企就要教返佢..

...


我仔仔都是呀,好中意同一大班小朋友玩,每次玩都好開心...仲開心過同我玩...


大宅

積分: 3513


2967#
發表於 09-6-12 10:57 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-11 13:42 發表
聽日起小學 & 幼稚園停課 2個星期呀 ~

st paul confirm 左有11人中招呀 ~


好彩呀臭係返全日, 唔受影響, 返唔返由家長自己決定, 不過學校仍然係有老師返工, 所以仍然可以帶小朋友返學, 人地返得全日就梗係冇人照顧啦, 所以政府唔可以唔比人返囉, sars 果時都係咁架.... 不過就冇正常課程囉, 可以返去玩下遊戲咁啦....


大宅

積分: 2122


2968#
發表於 09-6-12 15:10 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-6-11 10:46 發表
係呀小朋友一齊玩多d係會好d嫁,佢地會學得好快(但好同唔好都會學),所以都係要跟下佢地...

好似亞仔返左學之後都會學左打人,返到屋企就要教返佢..

...


我囡依家未返學都整日打人, 返左學咪成手打交...死火.


別墅

積分: 704


2969#
發表於 09-6-12 17:44 |只看該作者
臭臭媽,
想問中醫榮華係邊? 有冇地址及電話? 診金連藥材要幾錢?
唔掂啦! 我又係喉嚨痛, 之前食左好多消炎藥, 好左一星期, 又復發, 西醫唔掂呀, 好驚人地以為我係豬流感, 我冇發燒嫁!

原帖由 pangchaimami 於 09-5-26 11:34 發表

吓... 小心d啦, 小心傳番比呀仔呀...
睇左醫生未呀? 西醫就一定消炎藥, 中醫可考慮樓下榮華, 我c6咳到cc下, 先前d醫生都唔掂, 睇左樓下榮華5,6次就ok啦. ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2970#
發表於 09-6-12 22:37 |只看該作者
榮華咪就係快圖美行出去果間藥房 lor ..


原帖由 tps0701 於 09-6-12 17:44 發表
臭臭媽,
想問中醫榮華係邊? 有冇地址及電話? 診金連藥材要幾錢?
唔掂啦! 我又係喉嚨痛, 之前食左好多消炎藥, 好左一星期, 又復發, 西醫唔掂呀, 好驚人地以為我係豬流感, 我冇發燒嫁!

...


大宅

積分: 4622


2971#
發表於 09-6-13 11:16 |只看該作者
請問各位媽咪有冇用過第一城的裝修公司, ok 嗎? 想找裝修公司裝修toilet and kitchen, 唔知好唔好用呢度的裝修公司, 有冇意見?Thanks.


禁止訪問

積分: 4430


2972#
發表於 09-6-13 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2973#
發表於 09-6-13 23:51 |只看該作者
原來35座有人中左豬流感呀 ~


大宅

積分: 2224


2974#
發表於 09-6-14 00:23 |只看該作者
係呀..點解你會知..係邊到收到消息


原帖由 zoesychan 於 09-6-13 23:51 發表
原來35座有人中左豬流感呀 ~


大宅

積分: 2122


2975#
發表於 09-6-15 00:06 |只看該作者
Hello
我又好耐無留言, 但我有睇你地的留言.

我有件事想向各位請教,我依家開始幫亞囡搵k1學校,但無從入心呀,

請問你地係從邊返面去選攞,又點可以知道學校的資料.


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2976#
發表於 09-6-15 09:34 |只看該作者
我都唔係好有經驗...只知道我唔係一個太迫小朋友讀書既家長...所以我仔仔都係9月返碧濤......都唔係咩名校....或者開學後...我再分享多D俾你參考下......

原帖由 3cats 於 09-6-15 00:06 發表
Hello
我又好耐無留言, 但我有睇你地的留言.

我有件事想向各位請教,我依家開始幫亞囡搵k1學校,但無從入心呀,

請問你地係從邊返面去選攞,又點可以知道學校的資料. ...


大宅

積分: 2224


2977#
發表於 09-6-15 13:27 |只看該作者
原來大堂有通訊我都睇唔到..HAHA

原帖由 zoesychan 於 09-6-13 23:51 發表
原來35座有人中左豬流感呀 ~


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2978#
發表於 09-6-15 13:29 |只看該作者
lift 口大堂貼左張notice出黎呀 ~

原帖由 ^.^morris 於 09-6-14 00:23 發表
係呀..點解你會知..係邊到收到消息


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2979#
發表於 09-6-15 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3513


2980#
發表於 09-6-15 15:14 |只看該作者
係呀, 昨天返教會已經聽到有人講啦, 原來10/6已經發現啦....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo