跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


2961#
發表於 08-9-4 12:13 |只看該作者
a 媽,

咁又係. 我現在住慣天水圍. 冇咩車, 人又比較少. 都幾舒服. 但返工來回車程就好遠 :tongue:
我現在出來市區都唔鍾意, 總覺得周圍都係人. 好唔舒服



原文章由 reginang 於 08-9-4 11:41 發表
morning

丁丁
係有咁既想法
住係市區咁耐開始感覺厭惡
雖然好方便但空氣差車多人多
最主要係我想小朋友多d空間
呼吸多d 新鮮空氣.....


男爵府

積分: 5289


2962#
發表於 08-9-4 12:18 |只看該作者
我都覺得上補習社好難夾到間好,tammy d同學今個暑假開始上補習社,但個老c好用電子子典,有個仲攪笑唔識返屋企問亞媽......


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


2963#
發表於 08-9-4 12:34 |只看該作者
這半年之之冇返補習班, 佢習慣咗 4:00 pm 返到屋企就開始睇卡通片 + 放學 icu. 現在叫佢再返補習班, 真係唔駛旨意



原文章由 jey 於 08-9-4 12:18 發表
我都覺得上補習社好難夾到間好,tammy d同學今個暑假開始上補習社,但個老c好用電子子典,有個仲攪笑唔識返屋企問亞媽......


男爵府

積分: 5289


2964#
發表於 08-9-4 12:40 |只看該作者
丁丁:
又唔使咁僅張,睇tv係佢地放鬆心情方法,妳返咗成日工都想食餐好la
tammy舊年都係成日睇tv,考試果時又去游水又去睇戲都過到關,你唔比gigi睇佢心思思仲冇心機



原文章由 tingchichi 於 08-9-4 12:34 發表
這半年之之冇返補習班, 佢習慣咗 4:00 pm 返到屋企就開始睇卡通片 + 放學 icu. 現在叫佢再返補習班, 真係唔駛旨意





男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


2965#
發表於 08-9-4 12:40 |只看該作者
佢都知道自己放學要趕睇電視. 所以通常在"導修堂"都做咗大部份. 剩返果 d 就一時時啦, 有時我返屋企前已經做哂, 有時就夜晚成 9 點幾 10 點先開始做


原文章由 karencircle 於 08-9-4 12:05 發表
最緊要之之肯係你返屋企前做好功課, 否則真係有排你攪...倦c你來.


男爵府

積分: 5289


2966#
發表於 08-9-4 12:42 |只看該作者
學校有導修堂我都想tammy第時學校有.....

原文章由 tingchichi 於 08-9-4 12:40 發表
佢都知道自己放學要趕睇電視. 所以通常在"導修堂"都做咗大部份. 剩返果 d 就一時時啦, 有時我返屋企前已經做哂, 有時就夜晚成 9 點幾 10 點先開始做


...


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


2967#
發表於 08-9-4 12:42 |只看該作者
Jey,
妳都講得好啱 :mrgreen:
咁我見佢考試成績又 ok. 所以我都冇阻止佢睇...


原文章由 jey 於 08-9-4 12:40 發表
丁丁:
又唔使咁僅張,睇tv係佢地放鬆心情方法,妳返咗成日工都想食餐好la
tammy舊年都係成日睇tv,考試果時又去游水又去睇戲都過到關,你唔比gigi睇佢心思思仲冇心機



...


男爵府

積分: 5289


2968#
發表於 08-9-4 12:44 |只看該作者
有時d嘢真係'識得其反'唔知有冇打錯
有機會我話比你知e家d亞媽真係想迫c d小朋友
原文章由 tingchichi 於 08-9-4 12:42 發表
Jey,
妳都講得好啱 :mrgreen:
咁我見佢考試成績又 ok. 所以我都冇阻止佢睇...



伯爵府

積分: 17542


2969#
發表於 08-9-4 12:48 |只看該作者
a MA,

朋友話知道菠蘿輋即近满記那邊如果2樓+3樓連天台現租約$25000左右一個月; 清水灣那邊會近出將軍澳, 但相對會貴D又無MUD景; 近北潭涌就會景靚D, 價錢就平過清水灣但就唔就腳, 行沙田會快D.

朋友由市中心經將軍澳去柴灣, 要早上8時前過將軍澳隧道, 就約45分鐘, 8時後會開始塞車, 佢話去灣仔同去柴灣車程都差不多, 因為中區交通會較塞車.


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


2970#
發表於 08-9-4 12:49 |只看該作者
我始終都係覺得一世人流流長. 讀書有排讀. 做 "細路" 時候應該係要最舒服. 點解要咁大壓力... 除非小朋友成績真係差得好緊要, 否則唔需要迫啦...


原文章由 jey 於 08-9-4 12:44 發表
有時d嘢真係'識得其反'唔知有冇打錯
有機會我話比你知e家d亞媽真係想迫c d小朋友


伯爵府

積分: 16163


2971#
發表於 08-9-4 12:49 |只看該作者
見你地同仔女都要咁早起身真係苦d
可能現今社會既誘惑太多
我地大人睇tv 都成日睇到眼金金
更何況小朋友
如果我地有機會住去新界
都要習慣早起早睡
對都市人來說
要做到日出而作日入而息真係吾易

原文章由 jey 於 08-9-4 11:56 發表
丁丁:
你真係幸福成8點出門,我6點起身,tammy最遲6點半起身,6點11一定要出到門口


伯爵府

積分: 16163


2972#
發表於 08-9-4 12:54 |只看該作者
oo
$25k 太貴, 我朋友住灣仔半山1600呎都差不多價錢, 環境都清靜.
依你朋友咁講, 北潭涌都可以考慮, 其實住得咁郊就點都係吾就腳

原文章由 karencircle 於 08-9-4 12:48 發表
a MA,

朋友話知道菠蘿輋即近满記那邊如果2樓+3樓連天台現租約$25000左右一個月; 清水灣那邊會近出將軍澳, 但相對會貴D又無MUD景; 近北潭涌就會景靚D, 價錢就平過清水灣但就唔就腳, 行沙田會快D.

朋友由市中心經將 ...


男爵府

積分: 5289


2973#
發表於 08-9-4 12:54 |只看該作者
係呀,我成日都覺得個個小朋友都可以做高官,做特手
但係d亞媽太急進令到d小朋友冇心機,成日比較
見到人地小朋友咁自己都要咁好似唔做會輸......

原文章由 tingchichi 於 08-9-4 12:49 發表
我始終都係覺得一世人流流長. 讀書有排讀. 做 "細路" 時候應該係要最舒服. 點解要咁大壓力... 除非小朋友成績真係差得好緊要, 否則唔需要迫啦...



伯爵府

積分: 17542


2974#
發表於 08-9-4 12:56 |只看該作者
LUNCH去也


男爵府

積分: 5289


2975#
發表於 08-9-4 12:56 |只看該作者
乜係晚晚睇完家好月圓個情緒指數急升唔使訓
原文章由 reginang 於 08-9-4 12:49 發表
見你地同仔女都要咁早起身真係苦d
可能現今社會既誘惑太多
我地大人睇tv 都成日睇到眼金金
更何況小朋友
如果我地有機會住去新界
都要習慣早起早睡
對都市人來說
要做到日出而作日入而息真係吾易

...


男爵府

積分: 5289


2976#
發表於 08-9-4 12:57 |只看該作者
揍囡.....
原文章由 karencircle 於 08-9-4 12:56 發表
LUNCH去也


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


2977#
發表於 08-9-4 12:58 |只看該作者
我自己就好簡單
總之阿囡自己知道讀書係佢既責任, 有盡力就得. 另外最緊要唔好學壞. 開開心心就 ok


原文章由 jey 於 08-9-4 12:54 發表
係呀,我成日都覺得個個小朋友都可以做高官,做特手
但係d亞媽太急進令到d小朋友冇心機,成日比較
見到人地小朋友咁自己都要咁好似唔做會輸......


男爵府

積分: 5289


2978#
發表於 08-9-4 14:16 |只看該作者
me too 只要唔好學壞我都安落
原文章由 tingchichi 於 08-9-4 12:58 發表
我自己就好簡單
總之阿囡自己知道讀書係佢既責任, 有盡力就得. 另外最緊要唔好學壞. 開開心心就 ok



伯爵府

積分: 17542


2979#
發表於 08-9-4 15:00 |只看該作者
me three 家陣個社會d人好多都傻傻地 精神健康 做人快樂最要緊
原文章由 jey 於 08-9-4 14:16 發表
me too 只要唔好學壞我都安落


伯爵府

積分: 16163


2980#
發表於 08-9-4 15:21 |只看該作者
其實我同a ba 諗法都一樣, 吾想仔女為讀書有壓力, 童年時侯最緊要身心健康

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo