親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1885


2961#
發表於 09-3-15 15:24 |只看該作者
請幫忙睇睇行程是否ok.

兩大一小,6/4-10/4,住天成

day 1,
--1350抵臺,坐飛狗至天成`1500
--1600到附近的"臺灣故事館"
--1800臺北101,dinner於上閤屋/wasabi
--回酒店

day 2,
--臺北市立動物同
--~1600到深坑老街
--晚飯於熊一

day 3,
--1000前到鼎泰豐(忠孝站)吃早歺
--~1130到國父紀念館
--~1300到童育樂中心
--~1700漁人碼頭睇曰落/行淡水老街
--士林夜市
--回酒店

day 4,
--陽明山睇海芋
--之後未知去边好

day 5,
--酒店附近行街/去龍山寺
--坐1930機,1630出發去機場會否太早??

有冇旅遊點/食店介紹呢??


男爵府

積分: 9345


2962#
發表於 09-3-15 17:48 |只看該作者
tazjenny,

大致ok...但只是擔心你三個2歲的小朋友未必可以配合得到囉!!!

另....2歲小朋友唔啱玩babyboss嫁,你skip咗佢喇...就算去玩,1粒鐘是不夠的,起碼半日喇....

原帖由 tazjenny 於 09-3-15 00:31 發表
fi-fi, 4日3天的行程, 6大3小(2歲), 請給少少意見, 萬分感激!

day 1
13:45抵
台灣14:15機場 → 台北火車站 (地圖)15:10台北火車站 → 酒店15:30抵 福泰桔子飯店Check-in16:00統一元氣館18:00美麗華-商場平日close ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2963#
發表於 09-3-15 17:51 |只看該作者
cocochiu

--1350抵臺,坐飛狗至天成`1500
搭國光吧,不要搭飛狗(唔好因為有免費車票呀!)

day 5,
--酒店附近行街/去龍山寺
食飽早餐後先到龍山寺,之後才去行街
--坐1930機,1630出發去機場會否太早??
唔早,你要2個小時到達機場check-in,車程預1.5小時
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


2964#
發表於 09-3-15 17:55 |只看該作者
cocochiu

呢個係2008年的竹子湖海竽季的資料,09未出...你密切留意喇!
page 2 - 交通資料

http://www.taipei.gov.tw/cgi-bin/SM_theme?page=4744e534


原帖由 cocochiu 於 09-3-15 13:18 發表
hi fifi,
請問竹子湖點去?海竽季有d乜嘢睇呢?

thx

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-15 17:57 編輯 ]

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12441


2965#
發表於 09-3-15 20:05 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-14 22:38 發表
Jennie,

我哋係講緊"提款咭",即時喺戶口(SAVING A/C)扣數果D呀....其實我建議唔好用有VISA CARD提款(even 有SAVING A/C連接),我擔心....一個唔小心襟錯制,變咗用信用咭透支呀,咁就....好貴喇~

有plus / cirrus都可 ...


明白晒!!謝謝你....

想問你地首選送禮係邊隻品牌鳳梨酥同綠豆糕??
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 9345


2966#
發表於 09-3-15 20:24 |只看該作者
Jennie,

我首選...李製餅家(李家大房)
(台北市中山區林森北路156號)
好受台灣人/日本人歡迎嫁....不過佢個包裝就簡單d,只係一張紙包住個鳳梨酥,所以限期比較短

如果要方便d,咁就...李儀餅店喇,佢係台北車站地下街有間店呀(台北車站站前地下街11-2B)

綠豆糕...我唔食綠豆糕嫁,所以無研究,我d同事就話...維格喎,你亦可以試吓"港記"


原帖由 Jennie 於 09-3-15 20:05 發表


明白晒!!謝謝你....

想問你地首選送禮係邊隻品牌鳳梨酥同綠豆糕??

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-15 20:27 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5850


2967#
發表於 09-3-15 20:33 |只看該作者
Hi, 有冇睇到j2台o既食尚玩家? 介紹永康街金雞園
出名o既有小籠包 、油豆腐細粉...
我今次去台北唔食鼎泰豐喇 決定試下呢間


大宅

積分: 1885


2968#
發表於 09-3-15 21:06 |只看該作者
hi fifi,
thx a lot.

i finally found the information about 竹子湖海竽季2009.
http://2009callalily.emmm.tw/


男爵府

積分: 9345


2969#
發表於 09-3-15 21:44 |只看該作者
cocochiu,

你鍾唔鍾意"馬蹄蘭"嫁?我以前就好鍾意!!!
可以比一個價錢就自己摘花嫁,但都帶唔到返屋企...幾平都假!

原帖由 cocochiu 於 09-3-15 21:06 發表
hi fifi,
thx a lot.

i finally found the information about 竹子湖海竽季2009.
http://2009callalily.emmm.tw/
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2059


2970#
發表於 09-3-15 21:57 |只看該作者
hi, fifi

適合一家大小, 有否食晚飯可推介下?

可否介紹下 "熊一" and 深坑老街 資料 ?


thanks~~!!

[ 本帖最後由 himmom 於 09-3-15 21:58 編輯 ]


侯爵府

積分: 21554


2971#
發表於 09-3-16 00:38 |只看該作者
請問babyboss點去嫁? 係邊個捷運站最近? thanks!


子爵府

積分: 11148


2972#
發表於 09-3-16 02:29 |只看該作者
無用開台灣牛爾的護膚品?有咩嘢好介紹呀?


大宅

積分: 1361


2973#
發表於 09-3-16 10:55 |只看該作者
請問百年在哪裡? 因我一到台灣就要趕去花蓮, 費事周圍搵 ATM 襟$$.


子爵府

積分: 12441


2974#
發表於 09-3-16 11:42 |只看該作者
原帖由 LaLa 於 09-3-16 10:55 發表
請問百年在哪裡? 因我一到台灣就要趕去花蓮, 費事周圍搵 ATM 襟$$.


百年website: http://berlincompanyexchangelimited.blogspot.com/
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


2975#
發表於 09-3-16 11:47 |只看該作者
原帖由 worry 於 09-3-16 00:38 發表
請問babyboss點去嫁? 係邊個捷運站最近? thanks!


唔近捷運站, 但佢有shuttle bus 來往忠孝復興站:

http://web01.livingmall.com.tw/page.asp?pgid=xx0303

babyboss website: http://www.babyboss.tw/service/service_traffic.php

[ 本帖最後由 Jennie 於 09-3-16 14:25 編輯 ]
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


侯爵府

積分: 21554


2976#
發表於 09-3-16 12:44 |只看該作者
JENNIE

thanks!

咁請問忠孝復興站是否都係捷運站?
原帖由 Jennie 於 09-3-16 11:47 發表


唔近8捷運站, 但佢有shuttle bus 來往忠孝復興站:

http://web01.livingmall.com.tw/page.asp?pgid=xx0303

babyboss website: http://www.babyboss.tw/service/service_traffic.php


男爵府

積分: 7440

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章


2977#
發表於 09-3-16 14:18 |只看該作者
原帖由 cocochiu 於 09-3-15 15:24 發表
請幫忙睇睇行程是否ok.

兩大一小,6/4-10/4,住天成

day 1,
--1350抵臺,坐飛狗至天成`1500
--1600到附近的"臺灣故事館"
--1800臺北101,dinner於上閤屋/wasabi
--回酒店

day 2,
--臺北市立動物同
--~1600到深坑老街
...


HI COCOCHIU
我都plan咗 6/4-10/4呢幾日去台北喎, 2大1小(未夠2歲)
我未決定好行程呀, 可以介紹下嗎?


複式洋房

積分: 396


2978#
發表於 09-3-16 14:20 |只看該作者

回覆 # 的文章

Dear fi-fi

最後決定4月都去唔成台北lu, 因為老公放唔到假, 佢又唔想我地3個自己去, 所以會改放暑假(7月)先去, 不過都好多謝你比d意見, 個行程我會留返7月用. 但係7月去動物園係咪好辛苦, 應該要再改吓d行程先得. Thanks.


男爵府

積分: 9786

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2979#
發表於 09-3-16 15:07 |只看該作者
復活節去台北4日3晚
有冇台北市民宿可以推介俾我嗎?
去十分瀑布點去,可否俾d貼士


伯爵府

積分: 16095


2980#
發表於 09-3-16 15:33 |只看該作者
原帖由 豆豆妹妹 於 09-3-16 14:20 發表
Dear fi-fi

最後決定4月都去唔成台北lu, 因為老公放唔到假, 佢又唔想我地3個自己去, 所以會改放暑假(7月)先去, 不過都好多謝你比d意見, 個行程我會留返7月用. 但係7月去動物園係咪好辛苦, 應該要再改吓d行程先得. ...


hi

你是否指木柵動物園?
7月是暑假, 應該很熱.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo