想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2961#
發表於 11-7-15 13:45 |只看該作者
milysin001 發表於 11-7-15 13:26
多謝你呀!


別墅

積分: 904


2962#
發表於 11-7-15 13:45 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-14 22:50
我個醫生都有同我講最好做3次 IUI, 3次以上 bingo 機會會下降. 咁你宜家連住做IUI, 定還是隔一個月做IUI?
...
而家都唔知道係連住定隔住..醫生無講
我見有d SIS 話打完破卵針後要打D精子落子宮度...又有D話番屋企自己DO DO
咁即係點呀?幾時要打針落去..幾時要自己DODO呀

我而家等緊m小姐來呀...我見紅D1/7晚深粗,2/7朝低溫35.88,3/7起高溫36.5直到而家
應該呢2、3日來架喇....但老公突然同我講...可能要do do幾日要出trip
所以...唯有等下一個cycle...



子爵府

積分: 12790


2963#
發表於 11-7-15 13:45 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 13:40
介唔介意話我知你幾多歲? 因為我都37

我38喇!形態35洗左70,活躍5洗完7


別墅

積分: 904


2964#
發表於 11-7-15 13:47 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 13:24
今日出咗報告啦! 真的估不到會進步好多! 活躍度 55%, 形態 2%. 仲話醫生見咗呢個報告就話可以番IUI, 太好啦 ...

恭喜妳呀...可以一齊努力...IUI.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2965#
發表於 11-7-15 13:55 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-15 14:06 編輯
lovely_apple_00 發表於 11-7-15 13:45
而家都唔知道係連住定隔住..醫生無講
我見有d SIS 話打完破卵針後要打D精子落子宮度...又有D話番 ...

打D精子落子宫度我都聽過, 不過唔係IUI嚟,

IUI都要打破卵針, 36小時後就放精. 放精之後一日就要同老公do do機會會高D.

我醫生講做IUI其實可以同平時do do一樣, 只不過加咗IUI呢樣嘢

聽JM話D 丁丁可以早幾日交比診所, 你咪可以做到IUI, 只不過少咗do do呢一步. 你可以問吓診所.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2966#
發表於 11-7-15 13:57 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-15 13:47
恭喜妳呀...可以一齊努力...IUI.
係呀, 成個人都鬆晒, 之前怪自己點解搞到佢咁差! 今晚再同老公傾下一步如何.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2967#
發表於 11-7-15 13:58 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-15 14:20 編輯
kit2011312 發表於 11-7-15 13:45
我38喇!形態35洗左70,活躍5洗完7

又真係幾好喎!


男爵府

積分: 7674


2968#
發表於 11-7-15 14:10 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-7-15 13:32
其實我都想知有d咩風險,我同我老公係搵唔出原因既不孕,佢又正常,我又正常,為一既原因可能我年紀大啦
...

errrr....e生未同你講 ?!
我唔想嚇你, 但個流程大概係食排卵藥 谷8-20粒出黎 唔一定有架 有d人得3粒
但由於藥量有d人會肥3,4吋, 係積水 但之後會正常反既
抽卵要麻醉既 抽完 lab 會做結合 分grade A grade B, 如果有 grade a 就放晒啦
無就grade b 都要放 有淨雪起佢 你可以 雪胎 雪精 雪卵 可以咩都唔雪 下次從頭黎過
之後等結果 抽血 超u/s
風險有多胎引至早產 血壓高 糖尿病, 早期流x, 著床位置錯誤, 宮外x 等等
咁當然每樣野都有風險 iui 都有 bingo就乜事都無啦 簽左同意書代表你明白及接受e生同你講過手術既過程同風險


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2969#
發表於 11-7-15 14:17 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-15 14:10
errrr....e生未同你講 ?!
我唔想嚇你, 但個流程大概係食排卵藥 谷8-20粒出黎 唔一定有架 有d人得3粒
但由 ...
點解會有血壓高 糖尿病?


子爵府

積分: 12790


2970#
發表於 11-7-15 14:33 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-15 14:10
errrr....e生未同你講 ?!
我唔想嚇你, 但個流程大概係食排卵藥 谷8-20粒出黎 唔一定有架 有d人得3粒
但由 ...

o圭!真係好多野,e生無同我講,因為係我一相情願諗住做,我未同醫生講架,

我諗住今次唔得先再問醫生,其實照咁睇,大家係咪覺得再做多次iui先好d呢?


別墅

積分: 915


2971#
發表於 11-7-15 15:19 |只看該作者
本帖最後由 mcdulldullbaby 於 11-7-15 15:20 編輯
bobo1101 發表於 11-7-6 17:20
原來係咁...
原來要住一晚醫院..
我未做過手術, 想問全身麻醉係點架?

唔好意思, 咁遲先覆....因為呢排成日都好攰.....
我當時問過dr chan, 可唔可以局部麻醉, 佢話唔得, 因為會好痛, 所以都suggest我全身麻醉,
而全身麻醉係一定要住一晚醫院, 因為全麻之後會有好多不適, 例如暈, 嘔, 去唔去到小便, etc....,
要留院觀察大概24hrs先可以出院!
做手術時係好似訓著左咁, 完全無知覺,
當你醒番, d麻醉藥開始過, 下身就會開始有少許痛, 跟住可能會暈, 嘔...., 當然每個人身體狀況唔同, 你可能唔會有咩唔舒服架!
一定會有少少緊張,
總知信任你既醫生!
咁你book左幾時做呀?


別墅

積分: 915


2972#
發表於 11-7-15 15:23 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 14:17
點解會有血壓高 糖尿病?

我諗rcbaby係話如果多胎, 妊娠高血壓&妊娠糖尿既機會比單胎係會高好所多!


別墅

積分: 915


2973#
發表於 11-7-15 15:29 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-15 13:45
而家都唔知道係連住定隔住..醫生無講
我見有d SIS 話打完破卵針後要打D精子落子宮度...又有D話番 ...

你下次覆診時可以問清楚醫生,
因為每個人既case都唔同, 有d人唔駛食藥/打排卵針, 淨做放精, 有d人淨係食排卵藥/打排卵針+破卵針, 然後自己do do,
醫生會為你選擇最適合你既方案!


別墅

積分: 915


2974#
發表於 11-7-15 15:37 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 13:55
打D精子落子宫度我都聽過, 不過唔係IUI嚟,

IUI都要打破卵針, 36小時後就放精. 放精之後一日就要同老公do ...

我bingo個次係無補飛, 因為我放精當日係用"新鮮精" (做iui當天留的),
我知道我c6無咁快回到氣, 所以我iui後無補到飛......
當然亦可以好似rabbit2010咁講, 早幾日留定d精, 做完iui後一天再補飛, 咁都可以增加勝算機會!


別墅

積分: 915


2975#
發表於 11-7-15 15:54 |只看該作者
本帖最後由 mcdulldullbaby 於 11-7-15 15:55 編輯
rcbaby 發表於 11-7-14 22:33
打針好過食藥
唔使驚 驚就合埋眼
唔痛架 效果好過我食藥 內膜過薄

我之前都食過排卵藥, 已經係最少既份量, 但我對d藥反應太大, 谷左4粒卵, 醫生話太多, 同埋我接受唔到3/4胞胎, 所以那個cycle無得做iui, 加上食藥係會整薄個子宮內膜, 影晌著床, 所以醫生多數會prefer打針, 因為可以將卵子既生長控制得好d!
我第1次iui打針112.5x5days=4 eggs, 但因為c6 d丁丁唔得, 加上我又病緊, 所以failed
第2次iui75x5days=2 eggs +丁丁improve=bingo


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


2976#
發表於 11-7-15 16:16 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-15 15:54
我之前都食過排卵藥, 已經係最少既份量, 但我對d藥反應太大, 谷左4粒卵, 醫生話太多, 同埋我接受唔到3/4胞 ...
你嗰時丁丁改善咗幾多呀?


別墅

積分: 915


2977#
發表於 11-7-15 16:44 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-15 15:54
我之前都食過排卵藥, 已經係最少既份量, 但我對d藥反應太大, 谷左4粒卵, 醫生話太多, 同埋我接受唔到3/4胞 ...

更正:
第1次iui :112.5x4d=failed
第2次iui: 75x7d=bingo


別墅

積分: 741


2978#
發表於 11-7-15 16:47 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-15 15:54
我之前都食過排卵藥, 已經係最少既份量, 但我對d藥反應太大, 谷左4粒卵, 醫生話太多, 同埋我接受唔到3/4胞 ...

請問你係米睇陳志慧醫生, 過程係點 & 咁你用左幾多$?


別墅

積分: 915


2979#
發表於 11-7-15 16:50 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-15 16:16
你嗰時丁丁改善咗幾多呀?

第1次iui: preliminary: motility=42%, morphology=2%;
post-processing: motility=93% morphology=3%

第2次iui: preliminary: motility=57%, morphology=8%;
post-processing: motility=98% morphology=10%

前後兩次iui相隔半年


別墅

積分: 915


2980#
發表於 11-7-15 16:54 |只看該作者
milysin001 發表於 11-7-15 16:47
請問你係米睇陳志慧醫生, 過程係點 & 咁你用左幾多$?

我係睇dr chan,
過程你可以睇返我之前開個topic"5月做iui既入黎傾下啦",
每次iui我用左唔駛$10k

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo