立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: 今早打左比ms wong, 佢話今個星期無根德form, 佢話要下個week先有. 另外佢仲confirm11月12日interview, 不過佢話我地唔會撞喎. 咁就只好信佢啦
伯爵府
積分: 16171
聰明豆 寫道: 攪錯呀?? 咁吾識做架?? 妳話佢知: 關你咩樹呀???? :tongue: :tongue:
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 今早打左比ms wong, 佢話今個星期無根德form, 佢話要下個week先有. 另外佢仲confirm11月12日interview, 不過佢話我地唔會撞喎. 咁就只好信佢啦
Ka_wai 寫道: 同做嘢有關呀~~我同我老公都幾恩愛吓架。
Ka_wai 寫道: 佢仲好搞嘢話點解唔俾Jeffrey讀happy school喎,咁樣對大仔唔公平喎??? 不過.....其實我老細係同我講笑.....如花應該會明白多d。
sabina_bb 寫道: 佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.
sabina_bb 寫道: 佢係咁講囉. 你不如打去再confirm
聰明豆 寫道: [quote] Ka_wai 寫道: 同做嘢有關呀~~我同我老公都幾恩愛吓架。
聰明豆 寫道: 呵..........做野呀? 辛苦妳喇!!! 但係...................襯家, 我有少少想 :tongue: 咁添!! :cry: :cry:
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.
聰明豆 寫道: 妳又知既?? ?-( ?-( 妳同佢老世好熟架?? ?-( ?-(
sabina_bb 寫道: 大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.
Ka_wai 寫道: 唔辛苦....因為都無得去。 唔好 :tongue: 我啦,你同襯家老爺都可以架。
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.
sabina_bb 寫道: 咁我都明白, 可以講佢你好心八婆
sabina_bb 寫道: 我都話+wai佢有咩我唔知架.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy