跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


2961#
發表於 05-10-14 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
今早打左比ms wong, 佢話今個星期無根德form, 佢話要下個week先有. 另外佢仲confirm11月12日interview, 不過佢話我地唔會撞喎. 咁就只好信佢啦


無得填???


伯爵府

積分: 16171


2962#
發表於 05-10-14 11:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

攪錯呀?? 咁吾識做架?? 妳話佢知: 關你咩樹呀???? :tongue: :tongue:


佢仲好搞嘢話點解唔俾Jeffrey讀happy school喎,咁樣對大仔唔公平喎??? 不過.....其實我老細係同我講笑.....如花應該會明白多d。


伯爵府

積分: 15050


2963#
發表於 05-10-14 11:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
今早打左比ms wong, 佢話今個星期無根德form, 佢話要下個week先有. 另外佢仲confirm11月12日interview, 不過佢話我地唔會撞喎. 咁就只好信佢啦


無得填??? [/quote]
佢係咁講囉. 你不如打去再confirm


侯爵府

積分: 21322


2964#
發表於 05-10-14 11:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
同做嘢有關呀~~我同我老公都幾恩愛吓架。


呵..........做野呀? 辛苦妳喇!!!

但係...................襯家, 我有少少想 :tongue: 咁添!! :cry: :cry:


伯爵府

積分: 15050


2965#
發表於 05-10-14 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
佢仲好搞嘢話點解唔俾Jeffrey讀happy school喎,咁樣對大仔唔公平喎??? 不過.....其實我老細係同我講笑.....如花應該會明白多d。

我明白, 但我都覺得佢好多餘.


伯爵府

積分: 16171


2966#
發表於 05-10-14 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.


其實佢都係一個好人嚟架,不過心情好就會同我玩吓講吓笑咁囉,無咩嘢既,總好過有d老細成日都淨係識擺款。


侯爵府

積分: 21322


2967#
發表於 05-10-14 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.


妳又知既?? ?-( ?-( 妳同佢老世好熟架?? ?-( ?-(


侯爵府

積分: 21322


2968#
發表於 05-10-14 11:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
佢係咁講囉. 你不如打去再confirm


妖!!! 吾打!!! :evil: :evil:


伯爵府

積分: 15050


2969#
發表於 05-10-14 11:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
同做嘢有關呀~~我同我老公都幾恩愛吓架。


呵..........做野呀? 辛苦妳喇!!!

但係...................襯家, 我有少少想 :tongue: 咁添!! :cry: :cry: [/quote]
大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.


伯爵府

積分: 16171


2970#
發表於 05-10-14 11:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

呵..........做野呀? 辛苦妳喇!!!

但係...................襯家, 我有少少想 :tongue: 咁添!! :cry: :cry:


唔辛苦....因為都無得去。

唔好 :tongue: 我啦,你同襯家老爺都可以架。


伯爵府

積分: 15050


2971#
發表於 05-10-14 11:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.


其實佢都係一個好人嚟架,不過心情好就會同我玩吓講吓笑咁囉,無咩嘢既,總好過有d老細成日都淨係識擺款。 [/quote]
咁我都明白, 可以講佢你好心八婆


伯爵府

積分: 15050


2972#
發表於 05-10-14 11:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
佢老世好"八婆"架. 唔做三姑都晒左佢.


妳又知既?? ?-( ?-( 妳同佢老世好熟架?? ?-( ?-( [/quote]
我都話+wai佢有咩我唔知架.


伯爵府

積分: 16171


2973#
發表於 05-10-14 11:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

妳又知既?? ?-( ?-( 妳同佢老世好熟架?? ?-( ?-(


經過上次換id,佢同我老細熟咗啦?


侯爵府

積分: 21322


2974#
發表於 05-10-14 11:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.


吾好大教壞細!! (無奶油架? 妳明明細過襯家格??) ?-( ?-(


伯爵府

積分: 15050


2975#
發表於 05-10-14 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.


吾好大教壞細!! (無奶油架? 妳明明細過襯家格??) ?-( ?-( [/quote]
學野同教野邊有分大細架


侯爵府

積分: 21322


2976#
發表於 05-10-14 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
唔辛苦....因為都無得去。

唔好 :tongue: 我啦,你同襯家老爺都可以架。


咁妳吾係始終要join返個既咩??

no !! no !!! no !!!!


伯爵府

積分: 16171


2977#
發表於 05-10-14 11:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.


傻啦....我驚面紅 所以平時唔講啫~


伯爵府

積分: 15050


2978#
發表於 05-10-14 11:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
大鑊+wai近得我多都學識講d咁嘔心既說話. 不過 I like it.


傻啦....我驚面紅 所以平時唔講啫~ [/quote]
屎啦, 咁你而家又咁唔 既 ?-( 係唔係有個係度就咁大膽呢


伯爵府

積分: 16171


2979#
發表於 05-10-14 11:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁我都明白, 可以講佢你好心八婆


都係既


伯爵府

積分: 16171


2980#
發表於 05-10-14 11:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我都話+wai佢有咩我唔知架.


係咩?咁我今朝坐咩車?食咩早餐?去咗大大未呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo