Valeriemama 寫道:
妖, 笑乜
:-( :-( 我好蠢
上星期唔知你地邊條友仔點我
話"天神村"係新都會廣場
搵搵搵, 搵勻成個商場都唔見
後未打比 karen 問先知係葵涌廣場
但我都係搵唔到 :-(
結果尋日表姐仔開完生日會
叫佢帶我去 :-(
[quote]
happy_mother 寫道:
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
CarMan 寫道:
又幾多公升![]()
![]()
![]()
[quote]
Valeriemama 寫道:
我琴日去左 "天神村" 放血

CarMan 寫道:
agreed.
我仲要單拖帶佢, 真係幾係野,
對手今日都仲係幾攰,
不過只要elise 開心, 我就開心[quote]
karen&angus 寫道:
人人,
julius都唔弱, 睇海豚都係手指指仲要拍埋手!
個個都話帶bb去OP係好辛苦,
不過, 我就覺得一d都唔辛苦啦!
佢哋笑一下, 拍一下手手...已經值得![]()