跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21537


2961#
發表於 05-11-28 09:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係, 45mins真係一d都唔係玩,
下次一定要book2場先得
CarMan 寫道:
琴日去左中央圖書館,
原來玩45min係唔夠架.


侯爵府

積分: 21537


2962#
發表於 05-11-28 09:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

人人,
julius都唔弱, 睇海豚都係手指指仲要拍埋手!
個個都話帶bb去OP係好辛苦,
不過, 我就覺得一d都唔辛苦啦!
佢哋笑一下, 拍一下手手...已經值得


侯爵府

積分: 21537


2963#
發表於 05-11-28 09:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

依個weekend真係行程緊密,
星期六julius生日全日去咗OP,
出門口朝早十點半就玩到11pm先返,
星期日又同佢去玩具遊戲室玩,
夜晚仲去咗睇聖誕燈飾,
julius真係開心到暈呀


公爵府

積分: 27329


2964#
發表於 05-11-28 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


julius 都好忙喎


karen&angus 寫道:
依個weekend真係行程緊密,
星期六julius生日全日去咗OP,
出門口朝早十點半就玩到11pm先返,
星期日又同佢去玩具遊戲室玩,
夜晚仲去咗睇聖誕燈飾,
julius真係開心到暈呀


侯爵府

積分: 23951


2965#
發表於 05-11-28 09:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

CarMan 寫道:
又幾多公升 [quote]
Valeriemama 寫道:

我琴日去左 "天神村" 放血
[/quote]


侯爵府

積分: 23951


2966#
發表於 05-11-28 09:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

most probably will not la
LongYin 寫道:
合合....朗言星期六打左無細胞5合1針,
如果星期六,日都無燒,係米即係唔會發燒架喇?


珍珠宮

積分: 33190


2967#
發表於 05-11-28 09:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

agreed.
我仲要單拖帶佢, 真係幾係野,
對手今日都仲係幾攰,
不過只要elise 開心, 我就開心
karen&angus 寫道:
人人,
julius都唔弱, 睇海豚都係手指指仲要拍埋手!
個個都話帶bb去OP係好辛苦,
不過, 我就覺得一d都唔辛苦啦!
佢哋笑一下, 拍一下手手...已經值得


公爵府

積分: 27329


2968#
發表於 05-11-28 09:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


妖, 笑乜
:-( :-( 我好蠢
上星期唔知你地邊條友仔點我
話"天神村"係新都會廣場
搵搵搵, 搵勻成個商場都唔見
後未打比 karen 問先知係葵涌廣場
但我都係搵唔到 :-(
結果尋日表姐仔開完生日會
叫佢帶我去 :-(


happy_mother 寫道:
[quote]
CarMan 寫道:
又幾多公升 [quote]
Valeriemama 寫道:

我琴日去左 "天神村" 放血
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 21537


2969#
發表於 05-11-28 09:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我知你攰 因為你仲多咗個仔....
放低個elise仲有個julius要你抱抱
CarMan 寫道:
agreed.
我仲要單拖帶佢, 真係幾係野,
對手今日都仲係幾攰,
不過只要elise 開心, 我就開心[quote]
karen&angus 寫道:
人人,
julius都唔弱, 睇海豚都係手指指仲要拍埋手!
個個都話帶bb去OP係好辛苦,
不過, 我就覺得一d都唔辛苦啦!
佢哋笑一下, 拍一下手手...已經值得
[/quote]


侯爵府

積分: 21537


2970#
發表於 05-11-28 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

julius不嬲星期六日都係咁忙架啦 [quote]
Valeriemama 寫道:

julius 都好忙喎


侯爵府

積分: 23951


2971#
發表於 05-11-28 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

Aiya, the coming thursday I will go to 新都會廣場 "hum", i also heard that "天神村" is in 新都會, is that closed?? I only have little time to shop jar:-( :-( :-(
Valeriemama 寫道:

妖, 笑乜
:-( :-( 我好蠢
上星期唔知你地邊條友仔點我
話"天神村"係新都會廣場
搵搵搵, 搵勻成個商場都唔見
後未打比 karen 問先知係葵涌廣場
但我都係搵唔到 :-(
結果尋日表姐仔開完生日會
叫佢帶我去 :-(


[quote]
happy_mother 寫道:
[quote]
CarMan 寫道:
又幾多公升 [quote]
Valeriemama 寫道:

我琴日去左 "天神村" 放血
[/quote][/quote][/quote]


侯爵府

積分: 23951


2972#
發表於 05-11-28 09:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

Although I am also tired, if BB is happy, I am also happy la.
CarMan 寫道:
agreed.
我仲要單拖帶佢, 真係幾係野,
對手今日都仲係幾攰,
不過只要elise 開心, 我就開心[quote]
karen&angus 寫道:
人人,
julius都唔弱, 睇海豚都係手指指仲要拍埋手!
個個都話帶bb去OP係好辛苦,
不過, 我就覺得一d都唔辛苦啦!
佢哋笑一下, 拍一下手手...已經值得
[/quote]


公爵府

積分: 27329


2973#
發表於 05-11-28 09:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


唔話比你聽係邊
笑我, 哼


happy_mother 寫道:
Aiya, the coming thursday I will go to 新都會廣場 "hum", i also heard that "天神村" is in 新都會, is that closed?? I only have little time to shop jar:-( :-( :-(


侯爵府

積分: 24274


2974#
發表於 05-11-28 09:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

Morning all ~~

Karen:
睇左未呀?

+++++++++++++
好兄弟:
有冇邪成咁?????

karen&angus 寫道:

[size=large]多謝咁多位EE, 梓謙會聽教聽話呀


侯爵府

積分: 24274


2975#
發表於 05-11-28 09:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

1126 OP之旅如何呀??


公爵府

積分: 27329


2976#
發表於 05-11-28 09:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


炒炒
旦糕前面個舊係乜野黎架


侯爵府

積分: 24274


2977#
發表於 05-11-28 09:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



同鄉你個頭!!
我係佳麗
不過唔係北方的

Valeriemama 寫道:

sat 入天水圍
係上水搭巴士
嘩嘩嘩!!!
成車都係炒炒 d 同鄉
好多北方佳麗
以為自己係深圳搭緊公車


琥珀宮

積分: 165356


2978#
發表於 05-11-28 09:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

有幾邪"美心"出品必屬佳品
anson個生日旦糕都係這個款

[quote]
kyleung 寫道:
Karen:
睇左未呀?

+++++++++++++
好兄弟:
有冇邪成咁?????


侯爵府

積分: 24274


2979#
發表於 05-11-28 10:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

一個木刻

以前只係在木面上刻字果d
依家原來可以咁colourful 的!
上面寫在Him Him - happy 1st birthday!Oct 29
Valeriemama 寫道:

炒炒
旦糕前面個舊係乜野黎架


琥珀宮

積分: 165356


2980#
發表於 05-11-28 10:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

猴子囉

Valeriemama 寫道:

炒炒
旦糕前面個舊係乜野黎架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo