想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4195


2961#
發表於 12-10-17 19:33 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

突然間好想食茄汁味的薯片




大宅

積分: 4804


2962#
發表於 12-10-17 19:37 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 09:52
佢懶還懶喎, 但同佢去街又去邊都得架喎, 只要你育同佢去就得架嘞
咁我阿媽真係懶過你阿媽


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2963#
發表於 12-10-17 19:37 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

買咗三文魚同粟米粒,一陣整飯聽日食先


男爵府

積分: 5259


2964#
發表於 12-10-17 19:37 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂





珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2965#
發表於 12-10-17 19:39 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
自己生日都唔記得嘅? 年年都咁開心


大宅

積分: 2776


2966#
發表於 12-10-17 19:39 |只看該作者

買咗三文魚同粟米粒,一陣整飯聽日食先

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
買咗三文魚同粟米粒,一陣整飯聽日食先
鼓汁蒸?




珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2967#
發表於 12-10-17 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
鼓汁蒸?
唔係呀,諗住揾啲雞汁撈撈佢,擺落飯煲一齊煮。方便又好味。


大宅

積分: 4804


2968#
發表於 12-10-17 19:44 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 09:56
再黎
非常有用..多謝你


即我放無薪..都有10W產假啦...


男爵府

積分: 5259


2969#
發表於 12-10-17 19:49 |只看該作者

引用:突然間好想食茄汁味的薯片 +

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
突然間好想食茄汁味的薯片
比你講講吓,我都好想食呀!




大宅

積分: 4804


2970#
發表於 12-10-17 19:51 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 10:03
你可以咁嘅, 打去Book左個期先, 但就唔駛講你嘅情況住, 之後下星期一睇下政府有咩建議先, 如果都係無咩幫助 ...
GOOD IDEA


大宅

積分: 3571


2971#
發表於 12-10-17 19:54 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 19:37
咁我阿媽真係懶過你阿媽

我阿媽冇諗住搵黎我, 我差唔多2星期冇見過佢了, 佢問我想食咩野, 叫我老豆整比我食喎, 佢一定唔會自己郁手lor


大宅

積分: 4804


2972#
發表於 12-10-17 19:55 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-17 17:22
叫醫生開長少少病假,睇吓佢肯唔肯。
我星期一會問下政府醫生


大宅

積分: 4804


2973#
發表於 12-10-17 19:57 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-17 17:24
我想加入雀巢媽媽會.....但係搵唔到個網頁
我尋日係診所入左..雀巢如果唔係係診所入...要比懷孕證明的...如果係診所入..只要係診所填FORM交比姑娘就OK


大宅

積分: 4804


2974#
發表於 12-10-17 19:58 |只看該作者
zarara188 發表於 12-10-17 17:25
我個朋友好硬頸,佢做生意,冇休息!佢都有3個小朋友,佢覺得會冇事,結果, 冇咗!
所以休息係 ...
可能因為佢有生左3個了..所以亦都相對會無咁著緊吧


大宅

積分: 4804


2975#
發表於 12-10-17 20:01 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-17 19:37
生日快樂
多謝...願我地2個的BB都可以足月平安健康出生

點評

Purybaby  一定會既  發表於 12-10-17 20:04


大宅

積分: 3571


2976#
發表於 12-10-17 20:01 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 19:57
我尋日係診所入左..雀巢如果唔係係診所入...要比懷孕證明的...如果係診所入..只要係診所填FORM交比姑娘就OK ...

private clinic 填左form, 希望生之前真係入得成會, 已經過左2個月了


大宅

積分: 4804


2977#
發表於 12-10-17 20:03 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 19:39
自己生日都唔記得嘅? 年年都咁開心
因為我將所有注意力都比晒亞B...哈哈....
尋日佢都好聽話...比我知道佢係仔仔...我當收到佢份大禮了


大宅

積分: 4804


2978#
發表於 12-10-17 20:05 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 19:54
我阿媽冇諗住搵黎我, 我差唔多2星期冇見過佢了, 佢問我想食咩野, 叫我老豆整比我食喎, 佢一定唔會自己郁手 ...
.............我如果唔返娘家...我都會好耐都唔見佢一次...因為佢唔會主動來搵我


大宅

積分: 4804


2979#
發表於 12-10-17 20:07 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 20:01
private clinic 填左form, 希望生之前真係入得成會, 已經過左2個月了
2個月都仲未收到迎新禮物啊???咁我下次見到街有人招我入..我都入多次先


大宅

積分: 3571


2980#
發表於 12-10-17 20:08 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 20:05
.............我如果唔返娘家...我都會好耐都唔見佢一次...因為佢唔會主動來搵我
...

我阿媽就會日日打比我煩我, 叫我食多d野, 問我有冇重到, bb有冇kick我咁 lor, 我都慣左日日接收呢d電話

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo