烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


大宅

積分: 4342


2961#
發表於 13-3-11 12:10 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+13-3-11+01:41+

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
嘩!呢個超邪惡!!!我睇完食譜,決定將佢無限期收櫃筒底
我都擺埋左差不多一年
第一次整,老公話個皮係脆的




水晶宮

積分: 64904


2962#
發表於 13-3-11 12:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表呢個

原帖由 starfishting 於 13-03-11 發表
請問你們用p仔打麵包麵糰整造型包,麵糰拉到薄膜嗎?我部105T先用烏冬mode打15分鐘,再醒15分鐘,然後先用麵糰m ...
我有薄膜架,先打15分鐘烏冬mode,牛油後下,跟住醒5-10分鐘,開麵團mode。出黎已好靚。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2963#
發表於 13-3-11 12:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表呢個

原帖由 starfishting 於 13-03-11 發表
請問你們用p仔打麵包麵糰整造型包,麵糰拉到薄膜嗎?我部105T先用烏冬mode打15分鐘,再醒15分鐘,然後先用麵糰m ...
冇再用手搓啊,拎出黎分割,滾圓再鬆弛20分鐘就造型



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2964#
發表於 13-3-11 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表呢個

原帖由 6cm 於 13-03-11 發表
呢個飽…我可以一次過全部消滅真係好邪惡所以呢類包我唔會整只會睇

...
呢個包真係超好味,係街食過一個,念念不忘返轉頭再買多個 所以自己整到,個味一模一樣真係超開心




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2965#
發表於 13-3-11 12:20 |只看該作者

引用:Quote:bobosweet+發表於+13-3-11+11:51+呢

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
說明書有三個布里歐食譜,分別70g、90g同減牛油版50g,其實都想試下有幾邪惡

...
我整果個包300粉要用150牛油



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2966#
發表於 13-3-11 12:21 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+11:51+想你開

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
我又係睇完想你,而家睇緊善良男人
善良的男人我覺得有d悶,純粹睇靚仔咋。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 23315


2967#
發表於 13-3-11 12:23 |只看該作者
fish9288 發表於 13-3-11 12:09
說明書有三個布里歐食譜,分別70g、90g同減牛油版50g,其實都想試下有幾邪惡

...

想問下咩叫布里歐麵包呀?


子爵府

積分: 14184


2968#
發表於 13-3-11 12:24 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 12:21
善良的男人我覺得有d悶,純粹睇靚仔咋。

暫時未有其他目標,睇住靚仔先


子爵府

積分: 14184


2969#
發表於 13-3-11 12:24 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 12:21
善良的男人我覺得有d悶,純粹睇靚仔咋。

暫時未有其他目標,睇住靚仔先


大宅

積分: 4342


2970#
發表於 13-3-11 12:29 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+13-3-11+02:10+

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
你整正常邪惡版定減牛油版呀?
期待你分享
60g牛油邪惡嗎?




大宅

積分: 2719


2971#
發表於 13-3-11 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+starfishting+於+13-03-11+發

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
我有薄膜架,先打15分鐘烏冬mode,牛油後下,跟住醒5-10分鐘,開麵團mode。出黎已好靚。



...
Thanks!


大宅

積分: 4342


2972#
發表於 13-3-11 12:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+6cm+於+13-03-11+發表呢個飽

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
呢個包真係超好味,係街食過一個,念念不忘返轉頭再買多個 所以自己整到,個味一模一樣真係超開心: ...
就係你兩姐妹成日post所以我被毒鳥




水晶宮

積分: 64904


2973#
發表於 13-3-11 12:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表呢個

原帖由 worldrecord 於 13-03-11 發表
就係你兩姐妹成日post所以我被毒鳥




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 37201


2974#
發表於 13-3-11 12:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表呢個

原帖由 starfishting 於 13-03-11 發表
請問你們用p仔打麵包麵糰整造型包,麵糰拉到薄膜嗎?我部105T先用烏冬mode打15分鐘,再醒15分鐘,然後先用麵糰m ...
我都係烏冬程式加麵團程式,攪完未醱係拉到薄膜




珍珠宮

積分: 37201


2975#
發表於 13-3-11 12:46 |只看該作者

引用:Quote:bobosweet+發表於+13-3-11+11:51+呢

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
說明書有三個布里歐食譜,分別70g、90g同減牛油版50g,其實都想試下有幾邪惡

...
90克牛油




珍珠宮

積分: 37201


2976#
發表於 13-3-11 12:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fish9288+於+13-03-11+發表說

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
我整果個包300粉要用150牛油





子爵府

積分: 14184


2977#
發表於 13-3-11 12:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fish9288+於+13-03-11+發表說

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表
90克牛油
邪惡包包
myphoto.jpg





珍珠宮

積分: 37201


2978#
發表於 13-3-11 12:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fish9288+於+13-03-11+發表說

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
我整果個包300粉要用150牛油
一啖包入面一半都係牛油




珍珠宮

積分: 37201


2979#
發表於 13-3-11 12:51 |只看該作者

引用:等咗個幾兩個鐘頭,今日陪阿媽做小手術,等

原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
等咗個幾兩個鐘頭,今日陪阿媽做小手術,等仲耐過做,依家做ing
Auntie早點康復




水晶宮

積分: 64904


2980#
發表於 13-3-11 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表我整

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表
一啖包入面一半都係牛油
但真係超好食。所以佢係終極邪惡包



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo