烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1013


2961#
發表於 04-3-15 21:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

kandl 寫道:
where can I buy the黃姜粉 ? please tell me.


泰國、印尼的香料店有得買ga la!什至雜貨店呢!


大宅

積分: 4462


2962#
發表於 04-3-15 21:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

戚風蛋糕零失敗我在圖書館借過來看.不錯是一本很好的書,但是最有用是第一部分解釋各種材料比例,步驟等等細節,真是非常有用.但只要掌握到基本要素,其餘的萬變不離其宗.只是轉換主要材料,的所以後面的食譜就過於重覆了.六十五元雖然不算貴,但我沒有買,只是記下主要資料,平日做戚風拿來參考已經足夠.


大宅

積分: 1823


2963#
發表於 04-3-15 22:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

請問 乳化劑是在什麼時候放入蛋糕內的呢?
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 1013


2964#
發表於 04-3-15 23:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

康仔媽咪:

我通常糖+全蛋狂打,+麵粉(或加有谷古粉)+乳化劑再狂打,+油輕手拌勻。便成。


子爵府

積分: 11444


2965#
發表於 04-3-15 23:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠

thank you very much!


大宅

積分: 3399


2966#
發表於 04-3-16 01:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck 鼠 & all,
交功課, 請過目, 睇下得唔得. 我覺得好好味. 有四個阿媽既 敏敏cheese cake:




太多yeast 既 鮮奶麵包. 帶有酒味, 失敗左!


大宅

積分: 1159


2967#
發表於 04-3-16 01:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
天使蛋糕好靚,睇見都想食:-P ,生日麵包好特別,好有心思,面頭果 d 係咪芝士??

mau,
嘩~~~個敏敏蛋糕買相好正,快 d 比 2件我做消夜

比你 2個 d 功課搞到我流晒口水,好彩屋企有個芝士包包比我食住先者 :-P


大宅

積分: 4462


2968#
發表於 04-3-16 08:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau,

我都話你得架啦


用戶要求終止服務

積分: 6954


2969#
發表於 04-3-16 09:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dear all

今朝想食乜野吐司呀~~~~~

冷藏發酵法白吐司



內部組織

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2970#
發表於 04-3-16 09:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau:

妳個cake & bread好靚呀!!!


crystal:

面個d係芝士呀,今朝叮返黎食,都仲好好味:-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2971#
發表於 04-3-16 09:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Blythemia 寫道:
戚風蛋糕零失敗我在圖書館借過來看.不錯是一本很好的書,但是最有用是第一部分解釋各種材料比例,步驟等等細節,真是非常有用.但只要掌握到基本要素,其餘的萬變不離其宗.只是轉換主要材料,的所以後面的食譜就過於重覆了.六十五元雖然不算貴,但我沒有買,只是記下主要資料,平日做戚風拿來參考已經足夠.


同意呀,早前我買左幾本書,但之前都未認真咁睇過就買左,後來發覺都唔係咁適合我,近期我係圖書館借左一堆麵包書返黎,先至俾我發現另一本更加正”輕鬆烘焙麵包”,如果有scanner,可以物盡其用呀 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 13946


2972#
發表於 04-3-16 09:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠,

請問陳湘記在那區呢? 因我住香港不是常常去九龍, 若然在九龍我想一次過去晒二德X和陳枝記, 因去過香港那間好似好多東西都缺貨, 謝謝你!


大宅

積分: 1823


2973#
發表於 04-3-16 09:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
康仔媽咪:

我通常糖+全蛋狂打,+麵粉(或加有谷古粉)+乳化劑再狂打,+油輕手拌勻。便成。


其實在這裡加的麵粉狂打, 會否出現出筋的情況呢?
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 4334


2974#
發表於 04-3-16 09:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau mau :

恭喜你, 成功啦! 好正呀! 留一大件比我 :-P

包包要繼續努力, 點解會多 yeast , 你冇跟食譜


男爵府

積分: 5364


2975#
發表於 04-3-16 09:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau>>你個敏敏cheese cake好有色香味區全feel,快d切開send上黎一齊食 另外個包包如有酒味,你可試下加小小食用梳打粉,應該會好d

zen>>個法白吐司好軟熟呀,如用冷藏發酵法,是否早一晚攪好晒d麵粉,跟住放入雪櫃到第2晚就唔使再發酵

我今早試左聖安x個湯種包,好好味呀,請問有無人知咩叫湯種呀


用戶要求終止服務

積分: 6954


2976#
發表於 04-3-16 10:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei:

一樣要發酵3次架.

湯種我估係水份多d卦,睇下尼度:-

http://leilako.com/recipes/western/05032002_1.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1013


2977#
發表於 04-3-16 11:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

忽然間多左咁多回應ga?!

mau : 你個芝士蛋糕好好味bor!

zen : 個包都好正呀!你講果本" 輕鬆烘焙麵包 "係唔係藍色封面ga!係的話,這本都唔錯ga! :-P

肥仔媽咪 : 陳湘記在wanchai都有分店ga,近wanchai油站(即以前紅屋附近)呢!

康仔媽咪 :打蛋糕麵糊係唔怕打起筋ga!


用戶要求終止服務

積分: 6954


2978#
發表於 04-3-16 11:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:

zen : 個包都好正呀!你講果本" 輕鬆烘焙麵包 "係唔係藍色封面ga!係的話,這本都唔錯ga! :-P


係呀,係呀,我尼排不斷咁用scanner呀 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 13946


2979#
發表於 04-3-16 11:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠,

肥仔媽咪 : 陳湘記在wanchai都有分店ga,近wanchai油站(即以前紅屋附近)呢!


明白了, 唔該你呀!


大宅

積分: 3399


2980#
發表於 04-3-16 12:36 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal, blythemia, zen, 花, tinhei, ck 鼠,
真係好開心呀. 好多謝ck鼠lee 個食譜, 個cake 本身真係好好味. 我減左好多糖, 怕肥c人. 今個星期五會再整一次, 星期六又再整. 多謝各位鼓勵並不厭其煩地提點分享. (我有可能開始接order 送cake比人lu. :-P )

crystal, 個包包都係好難入口, 家中尚有7個, 我好努力咁吃包.:-( 我想食你d 芝士包包.

blythemia, 我個cake 多你2個呀媽.

zen, 你d 吐司好正, 請問你個吐司模係邊度買, 可以買到咁長咁深既?? 我個包都係冷藏左18-24小時再做架. 好可惜.

花,
我成功左, 一定預番一個比你, 你好似未做過 . 我有跟食譜, 落15g yeast. 但我今次好是但咁落 . 同時我亦唔清楚dry yeast 同 instant dry yeast 既用量分別?? 食譜用dry yeast, 我洗唔洗減少 instant dry yeast ??

tinhei,
我返屋企睇下仲有冇得影, 我地急不及待咁已食左3/4. 包包加入梳打粉有咩用途?? 可中和d yeast ?? 我會下次加入少少試下. tks. 我都想整湯種, 要去聖安娜買個番來試驗下先.

ck 鼠,
非常多謝你.

我仲要多謝今日去考車牌既dau dau, 佢比個好詳盡既 心得我咪, 等我唔好咁大意. 祝dau 路路暢通.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo