Blythemia 寫道:
戚風蛋糕零失敗我在圖書館借過來看.不錯是一本很好的書,但是最有用是第一部分解釋各種材料比例,步驟等等細節,真是非常有用.但只要掌握到基本要素,其餘的萬變不離其宗.只是轉換主要材料,的所以後面的食譜就過於重覆了.六十五元雖然不算貴,但我沒有買,只是記下主要資料,平日做戚風拿來參考已經足夠.
真係好開心呀. 好多謝ck鼠lee 個食譜, 個cake 本身真係好好味. 我減左好多糖, 怕肥c人. 今個星期五會再整一次, 星期六又再整.
多謝各位鼓勵並不厭其煩地提點分享.
(我有可能開始接order 送cake比人lu. :-P )
包包加入梳打粉有咩用途?? 可中和d yeast ?? 我會下次加入少少試下. tks. 我都想整湯種, 要去聖安娜買個番來試驗下先.