跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 764


281#
發表於 08-1-2 14:05 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 11:21 發表



haha...講起c...
我個仔今朝...去左臭臭..
我幫佢清潔緊0既時候...
佢冇la la標c...
攪到成張墊都係...
haha...笑死我...
幾驚自己個身都有呀 !!
好彩有張墊咋...如果唔係...張床唔要得la ...

你好彩啦.. 我阿囡係攪到佢爸爸一身都係.. 結果我屋企多左2個"周紳士"..


別墅

積分: 764


282#
發表於 08-1-2 14:37 |只看該作者
好開心呀.. 阿囡戒左夜奶喇..
不過呢幾日太凍.. 著得太多衫仔.. 佢唔鍾意.. 半夜瞓瞓下唔舒服就會喊.. 但都唔駛食奶奶了..
唔駛擔心返工後要半夜起身餵佢.. :lol: :lol: :lol:


複式洋房

積分: 462


283#
發表於 08-1-2 15:19 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 11:26 發表

試下同佢查d lotion la


我呀B都係咁, 我同佢查qv lotion, 第二日生多咗, 又紅又多粒粒, 而家好難睇. 點算好??:cry:


複式洋房

積分: 322


284#
發表於 08-1-2 15:22 |只看該作者

回覆 #1 JD11 的文章

恭喜~介夜奶真係唔洗咁辛苦,又唔洗擔心抱起佢時會凍親~ 我個仔仲係要食,凍返而食多左.......


男爵府

積分: 6482


285#
發表於 08-1-2 17:59 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-2 14:05 發表

你好彩啦.. 我阿囡係攪到佢爸爸一身都係.. 結果我屋企多左2個"周紳士"..


haha...
周紳士...好好笑呀 !
我老公都試過一次..
不過係小小係隻腳度


男爵府

積分: 6482


286#
發表於 08-1-2 18:01 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-2 14:37 發表
好開心呀.. 阿囡戒左夜奶喇..
不過呢幾日太凍.. 著得太多衫仔.. 佢唔鍾意.. 半夜瞓瞓下唔舒服就會喊.. 但都唔駛食奶奶了..
唔駛擔心返工後要半夜起身餵佢.. :lol: :lol: :lol: ...


點戒ka ??
你幫佢戒定係自己戒呀 ?
last 0個餐幾點...第一餐又幾點呀 ?
我個仔之前11點食...4點幾先食...
點知呢2日..猛長期...1點,3點,5點都起身食...
好慘呀
希望快d過..佢可以好似之前咁...


男爵府

積分: 6482


287#
發表於 08-1-2 18:01 |只看該作者
我搵到篇文章...
戒夜奶好時機
替寶寶戒夜奶的最隹時機,是當寶寶長至大約一個半月至兩個月,最遲亦應在寶寶三個月大時開始替他戒夜奶的習慣,否則若超過了這段黃金時間,寶寶很難將這習慣戒除,某些寶寶更因太遲開始戒夜奶,或父母不忍心的原故,令寶寶在一歲多也未能將這習慣戒除。
其實家長要明白寶寶的胃部不能整天運動,必須要讓它有休息時間,而戒除夜奶不但能讓寶寶有一個休息的機會,對他的發育成長都十分有幫助,亦對於日間需要上班的父母,可以有充足的時間來面對繁重的工作。

如何戒夜奶?
進食不同奶類的寶寶,他們戒夜奶的方法與速度都有所分別,家長先要知道每個寶寶的特性,了解清楚他們的需要,配合正確的方法,在大約兩個月便能順利替寶寶戒除夜奶。

最後一餐吃奶粉
通常餵母乳的媽媽都會發覺,寶寶比起其他吃奶粉的寶寶更快肚餓,約4、5小時便需餵奶一次,原因是母乳較奶粉易消化。對於吃母乳的寶寶,媽味不妨在臨睡前的一餐給寶寶吃奶粉,這樣約可維持5、6小時而不需餵奶。

延長餵奶時間
通常個多月大的寶寶每隔4小時便需餵奶一次,若你的寶寶臨睡前的一餐應該在晚上11時進食的,家長不妨與他玩耍,分散他的注意力,待12時才餵他吃最後一餐,延長他的進食時間,那樣就能逐步為寶寶戒吃夜奶的習慣。

提早吃奶
若寶寶在晚上9時便睡了,媽媽不妨在晚上11時左右喚醒寶寶再餵他一次,若他在半夜醒來,媽味也只餵他喝水,這樣寶寶不但能夠有飽肚感覺,更可戒吃夜奶。

稍作安撫
有些媽味每當夜晚睡覺時聽到寶寶哭泣或叫嚷,便以為寶寶需要吃奶,於是便立即餵他吃奶,其實媽味先要了解,寶寶哭泣或叫嚷未必一定代表他肚餓想吃奶,可能寶寶只想聽聽媽媽聲音,這時只需稍稍安撫一下,拍拍他,當他得到安全感,很快便會再進夢鄉。

給予貼身用品
有時寶寶半夜醒來,並非想吃奶,他可能只想找尋他的貼身用品,如奶咀或他常用的小被子,這些物品能帶給他安全感,這時媽味可給他一個奶咀或讓他攬著小被子,低謹記平日最好多備一個奶咀或小被子,即使洗掉也有另一套替換。

替寶寶換尿片
特別是年幼的寶寶,他們哭鬧不停可能是尿濕了尿片,媽味不妨檢查他的尿片是否濕掉,如果是的話便立即替他更換。

以水代奶
如媽味聽到寶寶咿咿呀呀的叫個不停,可嘗試另一個方法,就是給予他們喝水,久而久之每當他們咿咿呀呀不停叫時,你也只是給他喝水,他便會停止叫嚷,慢慢戒掉吃夜奶。

媽味須知
- 有時寶寶半夜醒來輾轉難眠,這可能是他燥熱的原故,媽味可留意一下寶寶的大小便是否很臭、有粒粒,若是,便應該給予他們喝開奶茶來清熱,以一個2、3個月大的寶寶來說,每隔10日飲一次便足夠。
- 每次寶寶喝奶後謹記要掃風,直至他能吐出胃氣為止,這樣寶寶可睡得更香甜,不容易半夜醒來。
- 睡前不要與寶寶玩得太過激烈,這樣會令寶寶心緒難安,難以入睡。
- 夜晚睡覺時睡房的燈光必須保持昏暗,要讓寶寶感受到白天與黑夜的分別,明白在昏暗的環境便要睡覺。
- 不要因為寶寶哭鬧就立即給他餵奶,有時要與寶寶比耐性,久而久之他會明白,即使哭鬧也不會有奶吃,於是不再吃夜奶。


男爵府

積分: 6482


288#
發表於 08-1-2 18:04 |只看該作者
原文章由 sasiuman 於 08-1-2 15:19 發表


我呀B都係咁, 我同佢查qv lotion, 第二日生多咗, 又紅又多粒粒, 而家好難睇. 點算好??:cry:


有班11月媽媽介紹我用 physiogel
好多人都話好用...
係waston's manning都有得賣
但係我自己就未試


男爵府

積分: 6482


289#
發表於 08-1-2 18:10 |只看該作者
我想問d野呀 !!
餵人奶0既bb係咪6個月都唔洗飲水ka ?
我睇0個個戒夜奶0既文章
佢話夜晚比水bb飲...幫佢戒夜奶
咁我地全人奶0既bb...應唔應該比水佢飲呀 ?
我想等bb過左呢轉猛長期之後
就幫佢戒夜奶呀 !!

仲有...我今日發覺左d野...
因為我每日都有mark低bb食奶時間,食幾耐同埋大小便情況ka
我發覺...bb食我左邊只係需要十幾廿分鐘
就會自己lur返出黎飽飽...
但係食右邊就要食30 mins or over 30 mins
岩岩0個餐仲過份...佢食左20mins右邊..
自己lur左出黎...我幫佢掃風...
掃掃下佢狂喊...我又比佢食多20mins...
我見佢訓左...就唔比佢食..
點知...一拎返出黎...佢又狂喊...
之後...我就比佢食左10mins左邊
佢就好快訓左... (不過我食呢餐之前2個鐘泵晒2邊d奶出黎)
點解會咁0既...
其實我右邊係咪唔多夠奶呢 ???
有冇方法可以改善呀 ?


男爵府

積分: 7224


290#
發表於 08-1-2 18:22 |只看該作者
健康院姑娘教同亞B勤洗面(我用熟水+思詩樂棉花)然後花士令,我每日幫亞B整4-5次,2-3日已見效。
原文章由 tsznok 於 08-1-2 08:55 發表
唔知係咪天氣太乾燥,定係我食鬼錯d乜...三妹呢幾日塊面仔起晒粒粒,真係見到都心痛~~~


男爵府

積分: 7224


291#
發表於 08-1-2 18:24 |只看該作者
我都想知點戒
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 18:01 發表


點戒ka ??
你幫佢戒定係自己戒呀 ?
last 0個餐幾點...第一餐又幾點呀 ?
我個仔之前11點食...4點幾先食...
點知呢2日..猛長期...1點,3點,5點都起身食...
好慘呀
希望快d過..佢可以好似之前咁... ...


男爵府

積分: 7224


292#
發表於 08-1-2 18:29 |只看該作者
你睇下健康院本亞B手冊,第14頁:25線即係如果將100名同齡的BB由輕至重排列,亞B排第25。
原文章由 JD11 於 08-1-2 13:57 發表

無錯.. 做人奶媽最開心的就係見到阿b增磅得好..
我阿b出世時好細粒同瘦.. 滿月重左3磅多.. 開心到我暈.. 真係感動到想抱住佢喊..
係呢.. 其實個d 25線.. 75線.. 係咩黎架?點睇的? ...


別墅

積分: 764


293#
發表於 08-1-2 18:37 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 18:01 發表


點戒ka ??
你幫佢戒定係自己戒呀 ?
last 0個餐幾點...第一餐又幾點呀 ?
我個仔之前11點食...4點幾先食...
點知呢2日..猛長期...1點,3點,5點都起身食...
好慘呀
希望快d過..佢可以好似之前咁... ...

一半一半啦..
有幾日.. 佢瞓到半夜.. 只係好"溫柔地叫嚷".. 我咪只係按撫下佢.. 拍拍下佢又瞓番..
連續幾日都係咁.. 我估佢已經戒左夜奶的了..
禽晚佢有大喊.. 幫佢換完片.. 抱左一陣.. 諗住都係要餵架喇.. 點知佢又瞓番.. 呵呵..
通常最後個餐我係11點俾佢食.. 呢家佢可以瞓到6點幾先會要食.. 有日我唔知醒.. 7點幾佢都無嘈過..


別墅

積分: 764


294#
發表於 08-1-2 18:39 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 18:10 發表
我想問d野呀 !!
餵人奶0既bb係咪6個月都唔洗飲水ka ?
我睇0個個戒夜奶0既文章
佢話夜晚比水bb飲...幫佢戒夜奶
咁我地全人奶0既bb...應唔應該比水佢飲呀 ?
我想等bb過左呢轉猛長期之後
就幫佢戒夜奶呀 !!

仲有...我 ...

我有俾水阿b飲的.. 因為佢有時打嗝.. 好辛苦.. 我又唔想整喊佢咪俾少少水佢飲囉.. 但我無為左戒夜奶而俾水佢飲.. 因為人奶b真係唔駛飲好多水架..

其實我阿b都係咁架.. 食其中一邊的時間係短過另外一邊.. 後尾我泵奶時發現.. 我有一邊係出奶快好多架.. 多2至3條奶柱.. 我估係咁所以阿b食個邊咪快d囉..
你留意下自己係咪都係咁..


男爵府

積分: 6482


295#
發表於 08-1-2 19:43 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-2 18:37 發表

一半一半啦..
有幾日.. 佢瞓到半夜.. 只係好"溫柔地叫嚷".. 我咪只係按撫下佢.. 拍拍下佢又瞓番..
連續幾日都係咁.. 我估佢已經戒左夜奶的了..
禽晚佢有大喊.. 幫佢換完片.. 抱左一陣.. 諗住都係要餵架喇.. 點 ...


咁都幾好喎
我呀b今日又變返3個鐘一餐
唔知係咪表示已經過左猛長期呢 ??

之前呀b11點幾食最後下餐100 ml
可以訓到4點幾
前日開始比120 ml佢
食完0個餐一直都唔訓
扭到點幾,結果又要比佢食
今晚係咪應該再加比佢試下呢 ?
加10 ml定係20ml好呀 ?


男爵府

積分: 6482


296#
發表於 08-1-2 19:50 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-2 18:39 發表

我有俾水阿b飲的.. 因為佢有時打嗝.. 好辛苦.. 我又唔想整喊佢咪俾少少水佢飲囉.. 但我無為左戒夜奶而俾水佢飲.. 因為人奶b真係唔駛飲好多水架..

其實我阿b都係咁架.. 食其中一邊的時間係短過另外一邊.. 後尾我泵 ...


咁如果我想幫佢戒夜奶
係咪應該試下比水佢飲 ?
咁應該比幾多 ?

等我泵奶0既時間留意下先
但係佢唔單止食奶時間長
食完仲好似唔飽咁喎,,,咁點算呀 ?


別墅

積分: 764


297#
發表於 08-1-2 20:45 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 19:43 發表


咁都幾好喎
我呀b今日又變返3個鐘一餐
唔知係咪表示已經過左猛長期呢 ??

之前呀b11點幾食最後下餐100 ml
可以訓到4點幾
前日開始比120 ml佢
食完0個餐一直都唔訓
扭到點幾,結果又要比佢食
今晚係咪應該再加比佢試 ...

佢會唔會係飽得濟瞓唔到呀? 太飽都係唔好的喎..


別墅

積分: 764


298#
發表於 08-1-2 20:50 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-2 19:50 發表


咁如果我想幫佢戒夜奶
係咪應該試下比水佢飲 ?
咁應該比幾多 ?

等我泵奶0既時間留意下先
但係佢唔單止食奶時間長
食完仲好似唔飽咁喎,,,咁點算呀 ? ...

真係唔知要俾幾多喎.. 我每次都係俾幾匙佢飲架咋..
但你泵出黎有幾多安呀? 有時佢地個咀仔郁郁下.. 唔代表佢係唔飽架..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


299#
發表於 08-1-2 21:22 |只看該作者
今日去健康院做一個月大評估...woo,三妹又重左...btw,佢出世時3.77kg,今日有5.19kg,今日36日大足足重左1.42kg,yeah~~~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


300#
發表於 08-1-3 12:03 |只看該作者
記住攪「暫緩繳稅」呀!
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1228298&extra=page%3D2&page=1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo