跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7123


281#
發表於 08-1-2 15:35 |只看該作者
佢梗係諗住仔大左可以倍佢一齊玩好多活動!:-P

原文章由 anaBB 於 08-1-2 15:32 發表
傻啦, 佢係like仔多d, 好彩瑞瑞係仔咋, 如果唔係.............


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


282#
發表於 08-1-2 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16588


283#
發表於 08-1-2 15:36 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-2 15:02 發表
甘你睇下朗朗d相先啦

http://picasaweb.google.com.tw/KeonWong/


朗朗呢個christmas好多節目喎, 你哋25號都有出黎, 可惜我miss左, 我都好耐無出黎同大家gathering, 除左1216果日, 好在呢緊0106會見到大家啫, 好期待呀, 可惜見唔到朗朗啦
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


284#
發表於 08-1-2 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


285#
發表於 08-1-2 15:36 |只看該作者
朗朗打晒4枝喇

原文章由 vf2006 於 08-1-2 15:32 發表


我都諗住等天氣暖番d, 帶卓晞仔打肺炎鏈球菌針或水痘針


男爵府

積分: 7123


286#
發表於 08-1-2 15:37 |只看該作者
小車, 你31號又去左邊??

仲有, 你13號同唔同我地去採士多?


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


287#
發表於 08-1-2 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7123


288#
發表於 08-1-2 15:39 |只看該作者
講開依樣野, 我仲衰, 買左一包冷諗住織件衫比c6, 點知起左針之後就冇郁過, 而家佢見我又織依樣又織果樣比蚊, 成日係度潤我!

原文章由 anaBB 於 08-1-2 15:35 發表
我就係睇下阿媽幾時拆左爸爸件衫, 重要肯織, 咁瑞瑞先有.


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


289#
發表於 08-1-2 15:39 |只看該作者
31號無出街呀....倒數唔岩朗朗嘛....

13號我會去呀...菲菲可以唔放假...我可以放心join大家喇....

原文章由 MMLCY 於 08-1-2 15:37 發表
小車, 你31號又去左邊??

仲有, 你13號同唔同我地去採士多?


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


290#
發表於 08-1-2 15:40 |只看該作者
我唔得呀....果日要同新同事食lunch呀:-(

原文章由 anaBB 於 08-1-2 15:37 發表
史媽, 喬媽, 小車, creamy, pcbb...,
0107食lunch呀!!!!


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


291#
發表於 08-1-2 15:41 |只看該作者
我唔想朗朗成日係屋企....出去街行下...人都開朗d...:mrgreen:

原文章由 vf2006 於 08-1-2 15:36 發表


朗朗呢個christmas好多節目喎, 你哋25號都有出黎, 可惜我miss左, 我都好耐無出黎同大家gathering, 除左1216果日, 好在呢緊0106會見到大家啫, 好期待呀, 可惜見唔到朗朗啦 ...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


292#
發表於 08-1-2 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


293#
發表於 08-1-2 15:43 |只看該作者
我得0107唔得咋


原文章由 anaBB 於 08-1-2 15:41 發表
0108, 0109 ....你邊日得?


伯爵府

積分: 16588


294#
發表於 08-1-2 15:44 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-2 15:34 發表
vf, 我sent左個pattern比你啦!


thx 蚊媽 , 不過我都係唔織睇住黎織
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


295#
發表於 08-1-2 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


296#
發表於 08-1-2 15:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


297#
發表於 08-1-2 16:00 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-2 15:49 發表
攪掂



咁係邊樹開餐呀


男爵府

積分: 7123


298#
發表於 08-1-2 16:06 |只看該作者
咁頭先睇你相簿明明係去左街架? 仲陽光好令添!


原文章由 littlecar 於 08-1-2 15:39 發表
31號無出街呀....倒數唔岩朗朗嘛....

13號我會去呀...菲菲可以唔放假...我可以放心join大家喇....


男爵府

積分: 7123


299#
發表於 08-1-2 16:07 |只看該作者
係喎, 採完係咪去元朗公園?

原文章由 littlecar 於 08-1-2 15:39 發表
31號無出街呀....倒數唔岩朗朗嘛....

13號我會去呀...菲菲可以唔放假...我可以放心join大家喇....


伯爵府

積分: 16588


300#
發表於 08-1-2 16:10 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-2 15:37 發表
小車, 你31號又去左邊??

仲有, 你13號同唔同我地去採士多?


13號又join唔到你哋喇, 卓晞仔要返幼潛 :-(
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo