想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 527


281#
發表於 14-9-12 12:54 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-12+12:10+即管

原帖由 cyffanny 於 14-09-12 發表
今日紅d 都係白過一塊面,再一次失敗!疊埋心水等m 到!見到咁多jm有好消息,雖然是試咗半年都冇 ...
我今晚又要夜晚12點先驗到紅d,唉。
我下個月都唔想用紅d了。。。




大宅

積分: 2717


282#
發表於 14-9-12 12:57 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-12 12:09
我打定輸數架啦,我d時間唔穩定。
平時一兩點起身,夜晚四五點訓,係公司又唔方便驗。
晨v又話唔準,咪唯有 ...
好想 5d bingo ahhhhhh!! 第5-6個 cycle la.. 個個月等了又等


別墅

積分: 527


283#
發表於 14-9-12 12:59 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-12+12:09+我打

原帖由 02November 於 14-09-12 發表
好想 5d bingo ahhhhhh!! 第5-6個 cycle la.. 個個月等了又等
我都係,因為跟你所講,我d時間都唔岩用紅d。。。。唉!
幾時先可以bingo....




大宅

積分: 2717


284#
發表於 14-9-12 13:02 |只看該作者
cyffanny 發表於 14-9-12 12:53
今日紅d 都係白過一塊面,再一次失敗!疊埋心水等m 到!見到咁多jm有好消息,雖然是試咗半年都冇 ...
Same here ahhh !!!!! Almost half year la..當初以為好易,點知道try jor先知咁難


大宅

積分: 2641


285#
發表於 14-9-12 13:06 |只看該作者

引用:+本帖最後由+sugarstep+於+14-9-11+16:55+

原帖由 sugarstep 於 14-09-11 發表
本帖最後由 sugarstep 於 14-9-11 16:55 編輯
我同d感覺差不多




大宅

積分: 2717


286#
發表於 14-9-12 13:08 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-12 12:59
我都係,因為跟你所講,我d時間都唔岩用紅d。。。。唉!
幾時先可以bingo....



...
[color=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]我老公仲要好中意bb.. 我個個月一m come都喊到死下死下.. 我都想放鬆,但無聲冇氣真係好難放鬆


別墅

積分: 527


287#
發表於 14-9-12 13:27 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-12+12:59+我都

原帖由 02November 於 14-09-12 發表
我老公仲要好中意bb.. 我個個月一m come都喊到死下死下.. 我都想放鬆,但無聲冇氣真係好難放鬆 ...
唉,我老公本身想遲d先有,但屈服生羊b。
唔bingo佢都好失望




大宅

積分: 2717


288#
發表於 14-9-12 13:33 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-12 13:27
唉,我老公本身想遲d先有,但屈服生羊b。
唔bingo佢都好失望
[color=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]我一路唔check就一路都有希望,我知道咁樣好自欺欺人,不過唔想噤快要接受失望。我上cycle直頭有埋前所未有既乳頭痛,最終都 m come


別墅

積分: 527


289#
發表於 14-9-12 13:45 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-12+13:27+唉,

原帖由 02November 於 14-09-12 發表
我一路唔check就一路都有希望,我知道咁樣好自欺欺人,不過唔想噤快要接受失望。我上cycle直頭有埋前所未有 ...
我上個cycle既徵狀3wk已經出黎,5wk化學左,兩個攬住喊左好耐
今個cycle我都唔敢check綠d住。




大宅

積分: 1409


290#
發表於 14-9-12 14:01 |只看該作者

引用:Quote:babypigpig1228 發表於 14-9-12 00:5

原帖由 sweethk 於 14-09-12 發表
個中e叫什麼名?
鄒凱翔


大宅

積分: 1409


291#
發表於 14-9-12 14:04 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

你地唔好錦灰啦!!講到灰我重灰!我用cb有淺十字,但用電子cb就無懷孕支秀兒早孕都係差唔多色我重唔開心啦!


大宅

積分: 1409


292#
發表於 14-9-12 14:06 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

暫時體温
1410501990424.jpg


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


293#
發表於 14-9-12 18:02 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

今日 day 28 … 體溫依然高
等多四日派彩,但乜感覺都冇
8月31 & 9月2 號 dodo
但1 號深粗 ....
希望不大,自己未 check 紅D
1410516039604.jpg


大宅

積分: 2717


294#
發表於 14-9-12 19:34 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-12 13:45
我上個cycle既徵狀3wk已經出黎,5wk化學左,兩個攬住喊左好耐
今個cycle我都唔敢check綠d住。



...
我地一齊努力la.... Let's think positive !


大宅

積分: 2717


295#
發表於 14-9-12 19:36 |只看該作者
紫色線 發表於 14-9-12 18:02
今日 day 28 … 體溫依然高
等多四日派彩,但乜感覺都冇
8月31 & 9月2 號 dodo
Oh.. 你低溫期都好高溫oh


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


296#
發表於 14-9-12 22:51 |只看該作者

引用:Quote:紫色線 發表於 14-9-12 18:02 今日 d

原帖由 02November 於 14-09-12 發表
Oh.. 你低溫期都好高溫oh
我體溫一直都係偏高
今次低溫算低,之前啲低溫都36.4x...
呢次低溫有36.32…算新低了 ....
而排卵後就一直都係 37左右,同以前一樣 ....

排卵前有兩三日冇量溫,因為感冒 ....


男爵府

積分: 5782


297#
發表於 14-9-12 23:03 |只看該作者
02November 發表於 14-9-12 13:33
我一路唔check就一路都有希望,我知道咁樣好自欺欺人,不過唔想噤快要接受失望。我上cycle直頭有埋前所未有 ...
我又係啊!上cycle 和你一樣,以為有机,原來又係一個吉!!!


大宅

積分: 1409


298#
發表於 14-9-12 23:50 |只看該作者

引用:Quote:02November 發表於 14-9-12 13:33 我

原帖由 cyffanny 於 14-09-12 發表
我又係啊!上cycle 和你一樣,以為有机,原來又係一個吉!!!
唉!我都諗住有機,但見到無加深時有時無就好煩!c6係錦話中嫁啦!佢都唔明我有幾煩


大宅

積分: 1108

認識瑞士牛牛第一回


299#
發表於 14-9-13 00:01 |只看該作者

回覆:babypigpig1228 的帖子

想哭了。m了。試咗年幾都唔得。。。


男爵府

積分: 7778


300#
發表於 14-9-13 00:07 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我咩感覺都好似無晒,應該無我份了




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo