自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


翡翠宮

積分: 96842

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


281#
發表於 14-10-6 17:52 |只看該作者
ngokwan 發表於 14-10-6 13:13
請不要再美化自己的惡行


複式洋房

積分: 227


282#
發表於 14-10-6 17:55 |只看該作者
回覆 puzzledmama 的帖子

君子不立危牆以下

喜記老闆如果理性反佔中, 就不會搞出这事情

再說不論理由如何, 行為不慎是事實

今日 未睇佢記招, 暫不再評論喜記

點評

peaceful~  只是事件一小分支   發表於 14-10-6 19:58
peaceful~  點解成日講喜記   發表於 14-10-6 19:57
mamaluk  理性就唔會佔中  發表於 14-10-6 17:57


伯爵府

積分: 16393


283#
發表於 14-10-6 17:55 |只看該作者

引用:回覆 ungoobee 的帖子我唔知自己有咩唔明,

原帖由 ivylam82 於 14-10-06 發表
回覆 ungoobee 的帖子

我唔知自己有咩唔明,會唔會你唔明我個比喻呀?
我明白你的比喻,但考慮因素不同,自己病,去試藥或做手術,係自己承擔(藥費和手術不成功的風險)但佔中是要許多不認同的人一齊去 take the risks,


禁止訪問

積分: 6087


284#
發表於 14-10-6 17:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3754


285#
發表於 14-10-6 17:56 |只看該作者

引用:回覆 Thelittlepingu 的帖子補2句吧因為當

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23819


286#
發表於 14-10-6 17:56 |只看該作者
bobolam 發表於 14-10-6 16:51
這個高風險的手術(佔中)的代價太大,我相信大部分香港市民選擇唔做,寧願吃中藥調理,系慢一點,但安全及也 ...
係佢地第一時間話要佢落台,唔同梁特首傾,

點評

hinhin_ma  TV都有播..  發表於 14-10-6 18:29


子爵府

積分: 11317


287#
發表於 14-10-6 17:57 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

衝擊政總爬閘你有無份?

點評

為人子女  我是催淚後才支持學生  發表於 14-10-6 18:19


複式洋房

積分: 166


288#
發表於 14-10-6 17:57 |只看該作者
支持學生爭取真普選,但係都要顧及別人和自身安全,這是長期抗爭,退一步再思考更有利前進

另外我們現在都沒有看tvb新聞啦!被河蟹好耐啦!
改看有線


禁止訪問

積分: 3754


289#
發表於 14-10-6 18:01 |只看該作者

引用:回覆 puzzledmama 的帖子君子不立危牆以下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2882


290#
發表於 14-10-6 18:03 |只看該作者

回覆:ungoobee 的帖子

我認同,各人有不同需要嘛,咁政府不是有責任平衡各方嗎?




複式洋房

積分: 227


291#
發表於 14-10-6 18:03 |只看該作者
回覆 上善若水 的帖子

我全部有睇

TVB 有片段剪頭剪尾, 請問有沒有?


複式洋房

積分: 227


292#
發表於 14-10-6 18:06 |只看該作者
回覆 Kateff 的帖子

未睇, 真係唔想再講住

但係攬人腳, 我沒有任何理由相信不是非禮

當日, 同類型事件同時發生, 我也希望只是偶然

點評

pooh仔  人云亦云  發表於 14-10-6 23:08
puzzledmama  你睇完片一定要交代下  發表於 14-10-6 18:32


禁止訪問

積分: 6087


293#
發表於 14-10-6 18:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23819


294#
發表於 14-10-6 18:07 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 17:40
回覆 yee183 的帖子

做好自己,為家庭和工作努力,呢個係你既理想,唔代係其他人既理想。
佢地既理想係破壞社會的安寧嗎?是自己先犯法,再去投訴警察不理嗎?


大宅

積分: 3354


295#
發表於 14-10-6 18:07 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 17:55
回覆 puzzledmama 的帖子

君子不立危牆以下
講得好輕鬆..看看如果事件係你身上發生..唔知道..仲有無理性同和平...


複式洋房

積分: 227


296#
發表於 14-10-6 18:12 |只看該作者
回覆 mamaluk 的帖子

我不相信政棍, 但我相信有學生真心自發希望改變社會

為了政棍, 就要漠視部分學生訴求?

父母不想子女安危受損, 是有道路

但單方面說全部學生沒有思考, 也不是方法


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


297#
發表於 14-10-6 18:13 |只看該作者
本帖最後由 小小bb 於 14-10-6 18:26 編輯

為人子女, 你好! 為什麼你入來做新國民第一個POST就講佔中話題? 咁好容易比人文誤會你, 咁就唔好啦。

新國民, 做人光明正大, 不需要換個新名字才敢講話, 只要你講得有道理, 市民就會企你個邊。

點評

Aloysiusma  所以同佢講都哂氣   發表於 14-10-6 18:22


複式洋房

積分: 227


298#
發表於 14-10-6 18:14 |只看該作者
回覆 jerry_yin 的帖子

我站在人牆中, 双手高舉
我只說話, 不用身體作沖击動作

君子動口不動手
瓜田李下

好難嗎?


大宅

積分: 2882


299#
發表於 14-10-6 18:16 |只看該作者

回覆:yee183 的帖子

你講嘅係手法,手法同理想係兩回事,例如你嘅理想係發達,手法係打劫,理想無錯,手法錯了。



點評

ungoobee  好好嘅比喻!  發表於 14-10-6 21:52
puzzledmama  全中!手法是全錯!  發表於 14-10-6 18:35
mamaluk  好好的比喻  發表於 14-10-6 18:21


複式洋房

積分: 227


300#
發表於 14-10-6 18:17 |只看該作者
回覆 小小bb 的帖子

沒有什麼
登記就是想跟各家長說一下

我又不講髒話, 又是認真每个回覆
希望有心人是看到的

點評

小小bb  OK,我不回覆。  發表於 14-10-6 18:23

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo