在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


281#
發表於 08-7-4 23:35 |只看該作者
thanks cottoncandy

原文章由 CottonCandy 於 08-7-4 17:38 發表
called HoiYau媽, 佢今晚會覆...

Garrickmum, 一齊玩呀!


侯爵府

積分: 20493


282#
發表於 08-7-4 23:38 |只看該作者
即係數碼港,屬港島南區,薄扶林果邊.......o係貝沙灣隔離啦。

原文章由 garrickmum 於 08-7-4 18:03 發表
星期三我都ok 喎, 不過cyber port 係邊架?


侯爵府

積分: 20493


283#
發表於 08-7-4 23:45 |只看該作者
咪咁客氣啦

不過好彩酌爸提提我,叫我同你講聲,要check清楚錫紙裝instant baby food可唔可以hand carry上機,酌爸話樽裝就無問題,但錫紙袋就唔sure得唔得,佢話佢o係海南島返hk都唔比帶錫紙包裝辣椒醬同coffee返黎呀,佢仲話美加果邊會check得更加嚴,所以問清楚穩陣d,唔帶得上機要即刻dum左佢都事小呀,毫無準備下amber無野食就事大呀

你地玩得開心d,好好渡假relax下;不過真係可能呢排見得幾密,而家要成差不多2個月見唔到面,我都好掛住你地呀

原文章由 Ballballmami 於 08-7-4 18:58 發表
未有時間睇posts 住, 但好想講, 好多謝heiyee媽同酌媽救急扶危, 今日俾左d instant baby food 我, 唔使我咁苦惱.
仲多謝今日nancy託兒所既照顧, 可以俾懿懿玩得咁開心, 我又可以行開吓去攞野.
今日懿懿好玩, 返黎瞓 ...


侯爵府

積分: 20493


284#
發表於 08-7-4 23:46 |只看該作者
我都覺得呀,我同佢地o係lift say goodbye都有d唔捨得呀,bye完又bye呀

原文章由 CottonCandy 於 08-7-4 22:21 發表
代答: 去Canada探親... 唔知係咪呢排見面多咗, 知佢地要個半月後先返, 今日見面時有d唔捨得


大宅

積分: 2084


285#
發表於 08-7-5 00:16 |只看該作者
而家睇番d post, 先知你寫得咁詳細, 辛苦晒. 同埋好多謝你咁詳細喺每一包上都用label紙寫晒d 成份, 好細心, 

原文章由 CottonCandy 於 08-7-3 22:42 發表
Ballma,

打比妳但冇人聽... 如果係飯連餸, 我得一盒森永, 係沙丁魚+雜菜(紅蘿蔔、牛蒡、豆腐、海帶、香菇等), 亦含少少蛋.

若只是餸, 即加在飯/粉上, 就有數款: (1) 豬肉+雜菜 (洋葱、紅蘿蔔、白菜、粟米、紅青椒 ...
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


大宅

積分: 2084


286#
發表於 08-7-5 00:21 |只看該作者
唔該晒你地, 雖然而家唔知可唔可以帶上機, 但我都會帶埋過去, 有備無患.

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 10:29 發表
ballma,而我果個呢就係和光堂o既,成份有:onion,粟米,青豆,波菜,豆腐,雞肉。

如果你需要就call我啦,我地睇下邊度交收啦,我今日就唔會出街,聽日就會出tst or mk + tm。

...
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


大宅

積分: 2084


287#
發表於 08-7-5 00:29 |只看該作者
唔該晒heiyee媽代答. 我去canada 探家姐, 8月尾先返hk.
見到你地越黎越多gathering, 我都好唔捨得 睇怕我仲會錯過埋甜媽同汶媽既house warming 添..

原文章由 CottonCandy 於 08-7-4 22:21 發表
代答: 去Canada探親... 唔知係咪呢排見面多咗, 知佢地要個半月後先返, 今日見面時有d唔捨得
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


大宅

積分: 2084


288#
發表於 08-7-5 00:31 |只看該作者
唔該晒你既溫馨提示, 我會聽日一早去check check.
原文章由 tupytupy 於 08-7-4 23:45 發表
咪咁客氣啦

不過好彩酌爸提提我,叫我同你講聲,要check清楚錫紙裝instant baby food可唔可以hand carry上機,酌爸話樽裝就無問題,但錫紙袋就唔sure得唔得,佢話佢o係海南島返hk都唔比帶錫紙包裝辣椒醬同coffee返 ...
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


大宅

積分: 2084


289#
發表於 08-7-5 00:36 |只看該作者
唔好咁啦, 你地玩得開心d, 玩埋我嗰份. 如果我handle 到既話(因為老公先走, 得我一個"的"懿懿返黎), 我會買d 食得既手信同大家分享.

同埋喺度預祝酌b 2歲生日快樂 , 快d 開氣,講多d 野, 又食多d 野, 肥肥黑黑 , 唔使媽媽咁大壓力!

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 23:46 發表
我都覺得呀,我同佢地o係lift say goodbye都有d唔捨得呀,bye完又bye呀
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


大宅

積分: 3842


290#
發表於 08-7-5 01:29 |只看該作者
bk 今晚不比我 login 講野 ar... 搞到現在先得.

我鐘意 " 所有撥款到災區 " 這句, 我都去, 但真是有d擔心太早的問題.

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 23:35 發表
thanks cottoncandy


大宅

積分: 1011


291#
發表於 08-7-5 05:53 |只看該作者
ballballmami, 你上次係disney 同我講果2本書, 可唔可以再講多次叫咩名, many thanks!

原文章由 Ballballmami 於 08-7-4 18:58 發表
未有時間睇posts 住, 但好想講, 好多謝heiyee媽同酌媽救急扶危, 今日俾左d instant baby food 我, 唔使我咁苦惱.
仲多謝今日nancy託兒所既照顧, 可以俾懿懿玩得咁開心, 我又可以行開吓去攞野.
今日懿懿好玩, 返黎瞓 ...

XXX

[]


大宅

積分: 1011


292#
發表於 08-7-5 05:57 |只看該作者
oh, 帶懿懿坐長途機, 有無準備定d 比懿懿訓覺覺的野呀?

原文章由 CottonCandy 於 08-7-4 22:21 發表
代答: 去Canada探親... 唔知係咪呢排見面多咗, 知佢地要個半月後先返, 今日見面時有d唔捨得

XXX

[]


大宅

積分: 1011


293#
發表於 08-7-5 06:06 |只看該作者
係港島未仲更加近我, 係咪10:30? 應該無問題, 麻煩幫我book丫, 你地約係邊到等, 坐咩車去?

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 23:38 發表
即係數碼港,屬港島南區,薄扶林果邊.......o係貝沙灣隔離啦。

XXX

[]


大宅

積分: 1011


294#
發表於 08-7-5 06:17 |只看該作者
有無book bb 餐呀? 雖然懿懿大個女未必夠飽, 不過都可以當snack 食, 有尿片送, 仲有玩具添架,

依家流質的野帶上飛機真係好多限制, 打電話去航空公司check 下好d, 不過如果真係唔比你過, 你就同佢地理論一番, bb 無野食餓親係咪佢地負責, 你帶住bb, 通常都比你過, good luck!


原文章由 tupytupy 於 08-7-4 23:45 發表
咪咁客氣啦

不過好彩酌爸提提我,叫我同你講聲,要check清楚錫紙裝instant baby food可唔可以hand carry上機,酌爸話樽裝就無問題,但錫紙袋就唔sure得唔得,佢話佢o係海南島返hk都唔比帶錫紙包裝辣椒醬同coffee返 ...

XXX

[]


伯爵府

積分: 15067


295#
發表於 08-7-5 07:03 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-4 16:34 發表
傻啦,點會自閉呢,一齊出黎玩多d就無事架喇,同我地傾多d計,講下舒發下真係會好好多架

係lor, 家家都有ㄧ本難唸的經, 好多野係無的解ge, 再加上湊B呢份咁高難度咁大壓力的工! 多d出來"滲"下會舒服好多架!


伯爵府

積分: 15067


296#
發表於 08-7-5 07:14 |只看該作者
原文章由 Ballballmami 於 08-7-4 18:58 發表
未有時間睇posts 住, 但好想講, 好多謝heiyee媽同酌媽救急扶危, 今日俾左d instant baby food 我, 唔使我咁苦惱.
仲多謝今日nancy託兒所既照顧, 可以俾懿懿玩得咁開心, 我又可以行開吓去攞野.
今日懿懿好玩, 返黎瞓 ...

好快就返來架啦! 話唔定你頂唔順某人, +好掛住我地, 早d返來呢!
我都算幾放手比汶汶去試! 以前我都驚就咁比佢行扶手電梯, 不過汶汶見親都衝去, 汶爸反而夠膽同佢上落, 又係"123"咁! 我的觀察呢, 小朋友如果膽大得來, 又謹慎ge, 就好多野都可以比佢自己去嘗試, 大人當然要做保護神啦!

Amber媽係加拿大都可以上到網, 我地都可以傾偈! 我等埋你同Amber返來再搞house warming!


大宅

積分: 3401


297#
發表於 08-7-5 14:50 |只看該作者
我暫時都仲可以, 如果遲dd個肚再大d就真係會唔點啦....如果大家想去我有你地一同行就唔怕lu, 逸希爸爸好放心我同你地一齊玩, 所以應該可以應付到的.
係playroom我無咩野都由小朋友自己玩啦, 你地幫下眼看下逸希lor....hee...
我以前去cyber port係搭970的, 不過要長沙灣/彌敦道先有.

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 17:09 發表
mavis,去cyber port我地真係有d擔心你太遠,你真係睇睇你ok唔ok,唔好客氣,唔ok我地去過第2度玩囉,個playroom又唔會走左去,我地最多出年再同你地去玩過囉 因為怕你"的"住車仔上落車唔係咁方便;而且咁長途都會好疲倦下 ...


大宅

積分: 3401


298#
發表於 08-7-5 14:52 |只看該作者
nancy ee的托兒所服務咁好.... 有機會要試下


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


299#
發表於 08-7-5 16:50 |只看該作者
各位令妈们安安!
周末快乐呀~~~~


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


300#
發表於 08-7-5 20:28 |只看該作者
oh , 懿媽 , 我地會好miss 你架,
my home gathering 隨時都搞得架嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo