影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


281#
發表於 17-8-6 09:33 |只看該作者
K20 發表於 17-8-5 13:28
邪山對彩景真係無得頂 拐住咁返流放地!反而大君咁身不由己,咁做皇帝又有咩意思
...

邪山正呀


大宅

積分: 3149


282#
發表於 17-8-6 13:24 |只看該作者
Shan2519 發表於 17-8-5 01:07
終於睇埋19,20集,睇到好想喊,相愛要分開,有一幕延宇振發夢見到同彩景一齊,生埋兒子,好sweet ,但醒來 ...
係呀,我現在巳重看一次,跟著會追大君以前的戲,諗緊追' 內向的老闆'定 '不要戀愛'果套


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


283#
發表於 17-8-6 17:08 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-6 13:24
係呀,我現在巳重看一次,跟著會追大君以前的戲,諗緊追' 內向的老闆'定 '不要戀愛'果套 ...

我覺得不要戀愛好睇過內向
[


大宅

積分: 4236


284#
發表於 17-8-6 19:57 |只看該作者

回覆樓主

睇完了⋯
雖然收視唔好,但其實無論演員,劇情同拍攝真係唔錯
希望編劇繼續努力!比較少睇李東健戲,睇完真心演技好


大宅

積分: 4236


285#
發表於 17-8-6 20:00 |只看該作者
monsterparentss 發表於 17-8-6 04:05
回覆 htts 的帖子

相愛不能相見,好殘忍。

呢個結局令我諗起張赫套 輝煌或瘋狂 ⋯
相愛不能相見,只能夢中團聚


大宅

積分: 2353


286#
發表於 17-8-8 01:46 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-6 17:08
我覺得不要戀愛好睇過內向
我睇完“不要戀愛“本來都好期待“內向“,但後尾睇咗幾集之後就跳船
“不要戀愛“各個配搭都好好,一個字…正


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


287#
發表於 17-8-8 07:18 |只看該作者
dawnngcm 發表於 17-8-8 01:46
我睇完“不要戀愛“本來都好期待“內向“,但後尾睇咗幾集之後就跳船!
“不要戀愛“各個配搭都好好 ...

內向真係悶到訓著的, 但我當時都有睇完。
[


大宅

積分: 2353


288#
發表於 17-8-8 13:30 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-8 07:18
內向真係悶到訓著的, 但我當時都有睇完。
你真係犀利,咁都捱到!


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


289#
發表於 17-8-8 17:22 |只看該作者
dawnngcm 發表於 17-8-8 13:30
你真係犀利,咁都捱到!
鬼叫果排無咩劇睇
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


290#
發表於 17-8-8 18:30 |只看該作者
Siulan.W 發表於 17-8-6 20:00
呢個結局令我諗起張赫套 輝煌或瘋狂 ⋯
相愛不能相見,只能夢中團聚
...
係呀


男爵府

積分: 9433


291#
發表於 17-8-11 22:01 |只看該作者
yomin0718 發表於 17-6-20 17:58
章敬皇后係生皇子死的,後來由文定皇后頂上,女人天下就係講文定皇后點樣母儀天下,宮庭爭鬥
...

本帖最後由 fakyman 於 17-8-11 22:01 編輯

女人天下 係劇黎


男爵府

積分: 9433


292#
發表於 17-8-11 22:03 |只看該作者

回覆樓主

我好少睇古裝,對上一套已經係擁月,但呢套一開真係一發不可收拾追追追


男爵府

積分: 5979


293#
發表於 17-8-11 22:05 |只看該作者
fakyman 發表於 17-8-11 22:01
本帖最後由 fakyman 於 17-8-11 22:01 編輯

女人天下 係劇黎

係呀,2001年150集長劇,錢忍和、姜受延主演的


男爵府

積分: 9433


294#
發表於 17-8-11 22:22 |只看該作者
yomin0718 發表於 17-8-11 22:05
係呀,2001年150集長劇,錢忍和、姜受延主演的

Thanks
原來咁多集,有排追


大宅

積分: 2809


295#
發表於 17-8-16 20:35 |只看該作者

回覆樓主

覺得近來最好看既劇。本身吾太好古裝既我,睇左大家既評語後決定開來睇睇,點知停不了的追到第十集了。看見彩景這個角色好心痛,未到最慘個幾集已經常常忍不住流淚,呢幾日眼腫腫的


大宅

積分: 3149


296#
發表於 17-8-16 21:14 |只看該作者
本帖最後由 Emilyryan 於 17-8-16 21:16 編輯
fakyman 發表於 17-8-11 22:03
我好少睇古裝,對上一套已經係擁月,但呢套一開真係一發不可收拾追追追
...

我都係好少中意韓古裝,最中意的有擁抱太陽的月亮,步步驚心,而家就呢套,男女主角都做得好好,,而家巳準備看第三次。超中意大君。


大宅

積分: 3149


297#
發表於 17-8-16 21:18 |只看該作者
carmenwai 發表於 17-8-16 20:35
覺得近來最好看既劇。本身吾太好古裝既我,睇左大家既評語後決定開來睇睇,點知停不了的追到第十集了。看見 ...
我都喊咗好多集。


大宅

積分: 3149


298#
發表於 17-8-16 21:21 |只看該作者
本帖最後由 Emilyryan 於 17-8-16 21:22 編輯
amychoi 發表於 17-8-6 17:08
我覺得不要戀愛好睇過內向

睇完不要戀愛,都ok呀,但始終留戀他做大君角色


大宅

積分: 2809


299#
發表於 17-8-17 11:02 |只看該作者
Emilyryan 發表於 17-8-16 21:14
我都係好少中意韓古裝,最中意的有擁抱太陽的月亮,步步驚心,而家就呢套,男女主角都做得好好,,而家巳 ...

重看第三次。。勁呀


大宅

積分: 3648


300#
發表於 17-8-23 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

啱啱睇晒,好睇呀!
我中意男主呢套古裝呀,反而時裝無咁靚仔。。。之前走漏眼tim

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo