影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15937


281#
發表於 17-7-26 09:27 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-25 12:40
本帖最後由 Lulu0820 於 17-7-25 12:44 編輯

終於有人同我一樣!我超like世子,竇驍做戲超好,身型又正 ...

全套劇玥公子戲份少,雖然林更新火喉唔夠,又未去到咁差,前段戲份實在太少,近結局好左好多


大宅

積分: 4590


282#
發表於 17-7-26 11:51 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-24 13:35
佢哋三個真係演得好,對眼識講嘢,好有感情,又靚又型(由其胡哥),睇佢哋演戲真係一種享受,好投入:ilovei ...

仲有小哇呢!


大宅

積分: 4590


283#
發表於 17-7-26 11:56 |只看該作者
Abbie_mimi 發表於 17-7-26 09:27
全套劇玥公子戲份少,雖然林更新火喉唔夠,又未去到咁差,前段戲份實在太少,近結局好左好多
...

小說內,係女主離開世子之後,才和玥多D互动的


大宅

積分: 4590


284#
發表於 17-7-26 12:09 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-25 19:10
竇驍做得好,整個表情好有感情,好有感染力,唔係佢,可能我未必會好鐘意燕洵依個角色。
...

我都like世子,看書時已like佢,其實原小說,女主陪伴8年坐監,加上之前多次相救,的確另女主愛上世子,只因世子不懂珍惜,連摰愛都利用,可以說是將女主推走了


大宅

積分: 4590


285#
發表於 17-7-26 12:13 |只看該作者
Kuri 發表於 17-7-25 17:59
我又係好鍾意世子,尋晚講到佢同阿精講點解唔即刻娶楚喬,佢個解釋真係好感人
...

果幕好感动,九幽台果塲係心痛


侯爵府

積分: 21711


286#
發表於 17-7-26 13:52 |只看該作者
goofy1111 發表於 17-7-26 12:09
我都like世子,看書時已like佢,其實原小說,女主陪伴8年坐監,加上之前多次相救,的確另女主愛上世子,只 ...

我都追緊小說,睇咗六成左右,小說更好睇,世子同阿楚係自小一齊,個種感情真係好真,無奈世子嘅設定係一個悲劇人物,復仇大於一切。

書入面嘅玥公子其實都好吸引,佢愛楚喬係好霸道,好進取,睇書我都好鐘意佢。


伯爵府

積分: 15937


287#
發表於 17-7-26 13:58 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-26 13:52
我都追緊小說,睇咗六成左右,小說更好睇,世子同阿楚係自小一齊,個種感情真係好真,無奈世子嘅設定係一 ...

所以好期待第二輯,千祈唔好換主角,否則罷睇,仲心大心細睇唔睇小說好!


侯爵府

積分: 21711


288#
發表於 17-7-26 14:02 |只看該作者
Abbie_mimi 發表於 17-7-26 13:58
所以好期待第二輯,千祈唔好換主角,否則罷睇,仲心大心細睇唔睇小說好!
...

我都係咁話,如果第二輯換人一定唔睇!

睇小說啦,好睇㗎!楚喬係穿越到古代嘅設定令個故事好好多。不過本書好長,同埋有好多戰爭場面,有d我會自動跳走唔睇。


伯爵府

積分: 17805


289#
發表於 17-7-26 16:03 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-26 14:02
我都係咁話,如果第二輯換人一定唔睇!

睇小說啦,好睇㗎!楚喬係穿越到古代嘅設定令個故事好好多。不過 ...
邊度有得睇?


侯爵府

積分: 21711


290#
發表於 17-7-26 16:18 |只看該作者
88muimui 發表於 17-7-26 16:03
邊度有得睇?

小說?好多網都有,我download落Kindle睇


伯爵府

積分: 17805


291#
發表於 17-7-26 21:26 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-26 16:18
小說?好多網都有,我download落Kindle睇
好呀, 搵下先


伯爵府

積分: 15937


292#
發表於 17-7-28 08:29 |只看該作者

回覆樓主

終於忍不住睇緊小說,睇到六十集,太多支線人物,寫楚橋同世子真的很細緻,但玥公子戲份仲少,劇已經加左好多,希望後面好啲!


大宅

積分: 4343


293#
發表於 17-7-28 09:58 |只看該作者

回覆樓主:

這個星期日晚都播?


侯爵府

積分: 22709

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


294#
發表於 17-7-29 16:16 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-7-28 09:58
這個星期日晚都播?

我見微博寫7月30,31,8月1,每晚11點播!


大宅

積分: 4343


295#
發表於 17-7-29 16:18 |只看該作者
w.c.chong 發表於 17-7-29 16:16
我見微博寫7月30,31,8月1,每晚11點播!

謝謝。真係唔知宇文玥點呢!必追


侯爵府

積分: 22709

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


296#
發表於 17-7-29 16:23 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-7-29 16:18
謝謝。真係唔知宇文玥點呢!必追

真係唔知玥公子會點,係咪真係跌落冰湖失踪呢?仲有幾集就完,好似有好多未講哂,可能真係留返第二部!


大宅

積分: 2303

好媽媽勳章


297#
發表於 17-8-1 06:13 |只看該作者

回覆樓主

請問66集係邊可以睇?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


別墅

積分: 987


298#
發表於 17-8-1 10:33 |只看該作者
w.c.chong 發表於 17-7-29 16:23
真係唔知玥公子會點,係咪真係跌落冰湖失踪呢?仲有幾集就完,好似有好多未講哂,可能真係留返第二部!
...

但係第二部又未拍喎。點解唔一次拍晒。


已刪除用户

積分: 3620


299#
發表於 17-8-1 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22709

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


300#
發表於 17-8-1 11:38 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-8-1 10:33
但係第二部又未拍喎。點解唔一次拍晒。

我初時睇以為係一次過拍哂!點知睇睇下先發覺無可能講到咁多!今晚就大結局,唔知玥公子點呢?呢三集我留返今晚一次過先睇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo